The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем сутрин със системата за стабилност...

#1
Здравейте колеги, имам следния проблем:
Сутрин или след като колата е седяла дълго без да я паля /няколко часа/ , след като запаля и светва лампата за системата за стабилност и остава да си свети, след като загася колата и запаля веднага пак, няма проблем и лампата не свети. На какво може да се дължи това? Като закача на стенд не излиза грешка, но четох във Вадис , че няколко от грешките ги съхранява в управляващия модул на системата за стабилност, който седи някъде в краката на пазажера. С какво може да се провери дали е дало някаква грешка? И изобщо някой има ли идея на какво може да се дължи? Колата е Волво В40 2.0Т автоматик /т3 мотор/ 2003г.
Поздрави!
Reply

#2
Това се случваше и при мен пали и остава да свети DSA , но не винаги накрая се оказа бобина на запалването
Reply

#3
hivanov_sl Wrote:Това се случваше и при мен пали и остава да свети DSA , но не винаги накрая се оказа бобина на запалването

Сериозно? Бобина...хм... аз смених свещите и сега е горе-долу ок, макар, че се оплавам от съвсем леко прекъсване от време на време на газ, както и понякога при палене (обикновено след като е преседяла 10-20 минтуи) върти 4-5 секудни и тогава най-често ми светва ДСА-то. Колата е 2.0Т автоматик с газов инжекцион БРЦ. На бензин се държи много стабилно, на газ на място от време на време има съвсме леко прекъсване и харчи безумно много. Как мога да проверя бобините? Те са двечки върху две от свещите + 2 кабела към другите две.
Reply

#4
Колеги, кажете как мога да диагностицирам проблем от кабел или бобина? Вече сериозно се съмнявам за нещо такова, защото във влажно време прекъсва повече и то само на газ и то само когато седя спрял на D i R. От време на време само се разтриса двигатела и леко мърдат оборотите надолу. На N и P не го прави. По време на движение не прекъсва обаче, даже и в много ниски обороти си е ок. Също понякога върти доста докато запали - 3-4 секунди, друг път си пали веднага.
Колега hivanov_sl , ти как хавана проблема в бобината при теб?

Поздрави!
Reply

#5
Koki4 Wrote:Колеги, кажете как мога да диагностицирам проблем от кабел или бобина? Вече сериозно се съмнявам за нещо такова, защото във влажно време прекъсва повече и то само на газ и то само когато седя спрял на D i R. От време на време само се разтриса двигатела и леко мърдат оборотите надолу. На N и P не го прави. По време на движение не прекъсва обаче, даже и в много ниски обороти си е ок. Също понякога върти доста докато запали - 3-4 секунди, друг път си пали веднага.
Колега hivanov_sl , ти как хавана проблема в бобината при теб?

Поздрави!

Глас в пустиня................ Sad
Reply

#6
В мотопфое могат да ти помогнат на по старите дса модула е отделно в твоя случаи модула е вграден в компа така че там.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)