02-28-2009, 08:39 AM
Поздрави на всички колеги!
Имам някакъв проблем с газова система на Виале. Той се проявява понякога. Забелязъл съм обаче, че се появява след повторно запалване на двигателя, т.е. след като съм спрял и след около 5-10 мин отново тръгвам. На бензин си работи нормално, но когато превключва на газ започва все едно да се дави и изгасва. Ако се опитам да я форсирам, не иска, започва да тресе. Не мога да си обясня причините, все едно не достига налягане в системата или пък обратното! Ако някой е имал подобен проблем да сподели. Или пък да ме насочите към някой който може да обслужва такива системи в България. Не се чуват звукови промени в работата на помпата в бутилката, когато си работи нормално или когато не! Колата е Волво С40, 1.8 л., 115 к.с., 1998 г. Газовата система е с течна фаза - помпа-регулатор на налягането-дюзи!
Преди ден-два пуснах една тема за ламда сонда, защото беше светнала, но като смених силно замърсения въздушен филтър спря да свети. Възможно ли е да оказва влияне на компютъра на газовата, всъщност дали влияе при работата на газ.
Освен това кабелите и свещите са сменени, на диагностика не показва грешки бензиновата система!
Бредварително благодаря!!!
Имам някакъв проблем с газова система на Виале. Той се проявява понякога. Забелязъл съм обаче, че се появява след повторно запалване на двигателя, т.е. след като съм спрял и след около 5-10 мин отново тръгвам. На бензин си работи нормално, но когато превключва на газ започва все едно да се дави и изгасва. Ако се опитам да я форсирам, не иска, започва да тресе. Не мога да си обясня причините, все едно не достига налягане в системата или пък обратното! Ако някой е имал подобен проблем да сподели. Или пък да ме насочите към някой който може да обслужва такива системи в България. Не се чуват звукови промени в работата на помпата в бутилката, когато си работи нормално или когато не! Колата е Волво С40, 1.8 л., 115 к.с., 1998 г. Газовата система е с течна фаза - помпа-регулатор на налягането-дюзи!
Преди ден-два пуснах една тема за ламда сонда, защото беше светнала, но като смених силно замърсения въздушен филтър спря да свети. Възможно ли е да оказва влияне на компютъра на газовата, всъщност дали влияе при работата на газ.
Освен това кабелите и свещите са сменени, на диагностика не показва грешки бензиновата система!
Бредварително благодаря!!!
1. Volvo S40, 1.8, Manual, 115 к.c., MY 1998, Vialle LPi
2. Volvo V50, 2.4 D5, Auto, 180 к.с., MY 2007
3. Volvo XC70, 3.2, AWD, Auto, 238 к.с., MY 2009
2. Volvo V50, 2.4 D5, Auto, 180 к.с., MY 2007
3. Volvo XC70, 3.2, AWD, Auto, 238 к.с., MY 2009