The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Turbo+ тунинг кит за бензинови турбо 9ки

#21
Ти при какви обороти и налягане получаваш детонации? Аз се измъчих тук да предизвикам - и при максимален буст няма.
Само понякога на газ ми се случва (и то зависи от газта), когато нивото на газта в бутилката е малко и сместта обеднее много при рязко изпържване на 0.8-1 бар. И то не винаги става. А когато исках умишлено не успях.
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp

savarturbo.se
turbobricks.com

It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Reply

#22
Владо, мерси много за схемичката. Ще гледам в най-скоро време да си набавя нужните елементи и да си направя един експеримент, а и подозирам, че кабелчето, което съм снимал е изведено именно от въпросния пин 4 на EZK. Ще погледнеш ли, ако не ти представлява трудност, дали кабелът, който твоето TCU ползва не идва от клема 1 на буксата, която съм оградил с червено кръгче на схемата от предния ми пост. Ако е така, значи със сигурност това е същият сигнал, който се ползва и от Турбо+ китовете на В230 моторите.

Иначе аз досега не съм усещал каквито и да било детонации, по скоро ми се иска да взема превантивни мерки срещу евентуалната поява на такива. Всъщност, в интерес на истината, при работа на газ, когато колата е на сравнително ниски обороти - под 3000, но надувът е около 0.6-0.8 бара ми се струва, че моторът работи доста по-неспокойно, отколкото в същата ситуация, но на бензин. А и, когато за последно си играх с настройките на газовата, имах проблем с леко обедняване на сместа именно в този режим на работа, затова и ми се иска, като се затопли времето, да си поиграя пак с настройките, а и да пробвам с малко по-малки дюзи.
There's someone in my head but it's not me...
Reply

#23
Нямах много свободно време, а и навън беше доста студено и мокро, но при един бърз преглед не можах да
видя дали имам такъв конектор. Ако той е само за турбо+ може въобще да го нямам. Сега в почивните дни
ще прегледам по-обстойно.
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp

savarturbo.se
turbobricks.com

It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Reply

#24
колега гледам ,че си поръчал широколентовата ламбда която мисля да взема и аз...Да разбирам ли ,че си ибрал комплект без дигителния циферблат?Не беше ли някаква малка разлика в цената?И каква цена очакваш да ти стъпи?
иначе евала ви Smile
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
Reply

#25
165$ ми излезе с доставката пълен (тогава) комплект - BOSCH LSU 4.2 сонда, NAW 7S контролера, конектор за сондата и кит с цифров дисплей. Само сондата по амазон и разни други сайтове върви по към 50 долара, а само от интерес питах тук в един магазин за авточасти такава сонда за някакъв голф турбо - нямало я, но можело да се достави - 370 лв.
Тези сонди ги слагат на по-новите турбо VAG автомобили - шкоди (1.8 20v), фолксвагени (golf?) и аудита (A3 1.8t, TT)
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp

savarturbo.se
turbobricks.com

It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Reply

#26
ipdown Wrote:Нямах много свободно време, а и навън беше доста студено и мокро, но при един бърз преглед не можах да
видя дали имам такъв конектор. Ако той е само за турбо+ може въобще да го нямам. Сега в почивните дни
ще прегледам по-обстойно.

При 940 преди 95-а, този конектор е вързан със свинска опашка под една къса гредичка, която се намира между бомбето на Макферсона и задната част на коша и го има на всички ел-инсталации, независимо дали моторът е турбо или не. При 960 незнам как е, защото там нали кошът е различен точно в тази си част.

Иначе аз още не съм си напазарувал нужните части, че напоследък не мога да насмогна. А, като гледам времето взе най-накрая да се затопля, та ще трябва скоро да й отделя малко повечко внимание на колицата, че нали и диференциал имам да сменям.
There's someone in my head but it's not me...
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)