Trifonov Wrote:Здрасти отново! От скоро ми прави впечатление,че една лампа от ляво на таблота ми свети за около 1-1,5 мин след запалването и угася, но не винаги. Лампата изобразява крушка с удивителен знак вътре.Първоначалноп си помислих,че показва,че има изгоряла крушка,но проверих и не е това.Та ако някой може да ми каже,ще съм му много благодарен! Може и на тел. 0888322170. Предварително благодаря!
ВИЖ ДАЛИ КАТО НАТИСНЕШ СПИРАЧКИТЕ УГАСВА И АКО Е ТАКА ТОВА Е ,ЧЧЕ ПРАВИ ПРОВЕРРКА НА СИСТЕМАТА И ПОСЛЕ ГАСНЕ.ПРИ МЕН ИМАШЕ ТАКЪВ ПРОБЛЕМ С ЕДНО БУШОНЧЕ ЗА СТОПОВЕТЕ.ТУ СВЕТЯТ,ТУ НЕ СВЕТЯТ И СЪОТВТНО И ЛАМПАТА НА ТАБЛОТО ТАКА
Trifonov Wrote:Здрасти отново! От скоро ми прави впечатление,че една лампа от ляво на таблота ми свети за около 1-1,5 мин след запалването и угася, но не винаги. Лампата изобразява крушка с удивителен знак вътре.Първоначалноп си помислих,че показва,че има изгоряла крушка,но проверих и не е това.Та ако някой може да ми каже,ще съм му много благодарен! Може и на тел. 0888322170. Предварително благодаря!
ВИЖ ДАЛИ КАТО НАТИСНЕШ СПИРАЧКИТЕ УГАСВА И АКО Е ТАКА ТОВА Е ,ЧЧЕ ПРАВИ ПРОВЕРРКА НА СИСТЕМАТА И ПОСЛЕ ГАСНЕ.ПРИ МЕН ИМАШЕ ТАКЪВ ПРОБЛЕМ С ЕДНО БУШОНЧЕ ЗА СТОПОВЕТЕ.ТУ СВЕТЯТ,ТУ НЕ СВЕТЯТ И СЪОТВТНО И ЛАМПАТА НА ТАБЛОТО ТАКА
на моята кола това значи че е малко спирачната течност(ако е тая лампа за която си мисля)
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
на моята кола това значи че е малко спирачната течност(ако е тая лампа за която си мисля)
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Лампата която прилича на ръкописно Л - всъщност е ламбда символа или check engine - което ще рече, че компютъра е регистрирал грешка (или натрупал). При определени грешки лампата светва веднага - за други трябва да се повторят определен брой пъти за да светне. Изгасването е по същия начин. За да изгасне обаче лампата трябва компютъра да се изчисти от грешки, т.е. да му се направи Reset. Това НЕ става като махнете акомулатора за 1-2ч. Трябва спец. четец (OBD) или ако е малко по-стара, специална комбинация от натискания на бутона на диагностичния панел. Друигия вариант е да чакаш - когато компютъра не регистрира грешката в определен период от време може да я изчисти сам - но за това не съм съвсем сигурен.
Лампата с "крушка с удивителен" Означава, че имаш изгоряла лампа някъде - стоп (тогав светва само като натиснеш спирачката), габарит (на Волвото са двойни - т.е. общо 4 крушки отзат), къси - дълги. Системата не е "умна" светва всеки път щом отчете промяна в съпротивлението,. т.е. ако ти се мандахерца жичката в кружката, и на таблото ще е същата работа, освен това ако си "модифицирал" кружките - не очаквай тази лампичка да работи коректно.
Лампата която прилича на ръкописно Л - всъщност е ламбда символа или check engine - което ще рече, че компютъра е регистрирал грешка (или натрупал). При определени грешки лампата светва веднага - за други трябва да се повторят определен брой пъти за да светне. Изгасването е по същия начин. За да изгасне обаче лампата трябва компютъра да се изчисти от грешки, т.е. да му се направи Reset. Това НЕ става като махнете акомулатора за 1-2ч. Трябва спец. четец (OBD) или ако е малко по-стара, специална комбинация от натискания на бутона на диагностичния панел. Друигия вариант е да чакаш - когато компютъра не регистрира грешката в определен период от време може да я изчисти сам - но за това не съм съвсем сигурен.
Лампата с "крушка с удивителен" Означава, че имаш изгоряла лампа някъде - стоп (тогав светва само като натиснеш спирачката), габарит (на Волвото са двойни - т.е. общо 4 крушки отзат), къси - дълги. Системата не е "умна" светва всеки път щом отчете промяна в съпротивлението,. т.е. ако ти се мандахерца жичката в кружката, и на таблото ще е същата работа, освен това ако си "модифицирал" кружките - не очаквай тази лампичка да работи коректно.
Според мен има впредвид лампата, която предупреждава за неизправност в спирачната уредба, което значи че може да е от спирачната течност, накладки и т.н.
Аз си карам с тая лампа вече 3-4 месеца :lol: светва и угасва когато си иска, ама вече май трябва да оправя нещо, че знае ли човек...
Според мен има впредвид лампата, която предупреждава за неизправност в спирачната уредба, което значи че може да е от спирачната течност, накладки и т.н.
Аз си карам с тая лампа вече 3-4 месеца :lol: светва и угасва когато си иска, ама вече май трябва да оправя нещо, че знае ли човек...
Ако ти свети тази лампа трябва да си провериш стоповете, тя проверява дали светят. При запалване свети до първото натискане на спирачлката, ,огато получава сигнал и ако ти светят и трите стопа - гасне.
Ако ти свети тази лампа трябва да си провериш стоповете, тя проверява дали светят. При запалване свети до първото натискане на спирачлката, ,огато получава сигнал и ако ти светят и трите стопа - гасне.