03-19-2009, 08:30 PM
Здравейте,
От около 3-4 седмици забелязах, че когато карам и стигна скоростта от 82-84км/ч и продължа да ускорявам стрелката на скоростомера/механичен/ си остава на 82-84км/ч и спира да се движи.
Така е докато стигна скорост от около 90-95км/ч и тогава стрелката започва с бързи темпове да се движи нагоре.
Някой ще пита сигурно от къде съм сигурен че след 82-84км/ч колата продължава да се, ускорява. Ами гледам оборотомера и чувам шума на дв-ля.
След като стигна границата от 90-95км/ч виждам как стрелката на скоростомера започва да се движи много по- бързо имам чувството, че съм на кола от около 200-250КС направо си стягам вратните мускули за да не ми се нарани врата от ускорението :lol:
Та в тази връзка се чудя дали да свалям целия панел на скоростомера и да го гледам за износване/поправка/и смазване или пък...
Така и така ще се сваля този панел дали да не потърся дигитален панел с инфоцентъра всичките му копчета, барчета и термометъра и да ги слагам. А и дали трябва да гледам за нещо по особено при употребяваните дигитални панели
Също така не можах да намеря отговор на въпроса механичния скоростомер и дигиталния с едно и също жило ли са от СК. Тоест да не би да взема дигиталния скоростомер и да се окаже че е с друго жило и направо с кабел .
МОже да задавам глупави въпроси но моля за помощ от по - знаещите от мен. Между другото четох и темата "Направи си сам или поправи си сам", която е за смяната на таблата. Няма да се разсърдя и ако някой знае къде да търся за такова табло.
Благодаря предварително!
От около 3-4 седмици забелязах, че когато карам и стигна скоростта от 82-84км/ч и продължа да ускорявам стрелката на скоростомера/механичен/ си остава на 82-84км/ч и спира да се движи.
Така е докато стигна скорост от около 90-95км/ч и тогава стрелката започва с бързи темпове да се движи нагоре.
Някой ще пита сигурно от къде съм сигурен че след 82-84км/ч колата продължава да се, ускорява. Ами гледам оборотомера и чувам шума на дв-ля.
След като стигна границата от 90-95км/ч виждам как стрелката на скоростомера започва да се движи много по- бързо имам чувството, че съм на кола от около 200-250КС направо си стягам вратните мускули за да не ми се нарани врата от ускорението :lol:
Та в тази връзка се чудя дали да свалям целия панел на скоростомера и да го гледам за износване/поправка/и смазване или пък...
Така и така ще се сваля този панел дали да не потърся дигитален панел с инфоцентъра всичките му копчета, барчета и термометъра и да ги слагам. А и дали трябва да гледам за нещо по особено при употребяваните дигитални панели
Също така не можах да намеря отговор на въпроса механичния скоростомер и дигиталния с едно и също жило ли са от СК. Тоест да не би да взема дигиталния скоростомер и да се окаже че е с друго жило и направо с кабел .
МОже да задавам глупави въпроси но моля за помощ от по - знаещите от мен. Между другото четох и темата "Направи си сам или поправи си сам", която е за смяната на таблата. Няма да се разсърдя и ако някой знае къде да търся за такова табло.
Благодаря предварително!
сега Renault Laguna 3 2. 0dci 150 FAP
преди Volvo V40-1996, 1.8 16V- 115кс
преди Volvo V40-1996, 1.8 16V- 115кс