The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
моля за помощ в40 16в турбо

#21
оня ден разправях, че не се е насъбирало масло от одавна, обаче вчера като свалих пластвасовият капак на двигателя - и се беше насъбрало точно там, където влиза в капака на главата маркучето за парите от картера. Благодаря на Мето за полезната информация, ще пробваме съветите при първа възможност. Възможно е и при мен да има такова задръстване, по принцип не съм ползвал добавки към маслото, в момента е на 150 000 и ползвам по-дебело масло 10w40. Не знам дали има добавка, която да го разгражда това нещо, или трябва да се свали и ръчно да се изчисти.
S402.0T99 - на части
S402.0T01
Reply

#22
благодаря за полезната иформация...та значи говорих с майстора той каза че филтъра ми за картерни газове е бил доста чист,но пак са го промили...преди ден бях в мото пфое във варна за да прегледат колата и майсторите ми казаха че моя майстор не е сложил добър селикон на капака на клапаните и от там пропускало маслото и се пълнила дупката..имало специална паста при тях за капака която така или иначе си я купих за 65лв..и по принцип майсторите на мото пфое ми казаха да не си играя да отварям капака на ново и да запуша дупката с течен метал..мисля си ако я запуша дали няма да направи по голяма беля....
Reply

#23
Колега, да ти кажа честно незнам какви ще са последствиятя ако запушиш дупката, но имайки в предвид, че на някои модели я няма изобщо и нищо не им е станало....... незнам какво да те посъветвам, но определено трябва да се направи не6то защото ще си продължава да ти хвърля масло от там което не е много приятно наистина..... и в двата случая трябва май да се отваря главата и да се лепи там с този силикон специалния или да се запуши въпросната дупка вече си е въпрос на твой избор. Smile

Колега "cjman" до колкото знам няма такава добавка за да изчисти това, и трябва май ръчно да се направи свалят се маркучите и филтъра и чистене му е майката Big Grin
Volvo V40; 2000g. ; 1.8i, 16v, 122ks
Reply

#24
Здравей колега,

аз съм със С40 турбо и при мен я има тази дупчица. Маслото излиза от там. Не претендирам да съм 100% прав но това което знам е: Там се запушва с някакъв болт който накрая има магнит или нещо подобно и събира боклуците от маслото(ако има такива). Това мисля бях чел по форуми. При мен съм сложил обикновен болт да запълни дупката и да не улива. Както казах не претендирам за 100% вярност - говоря малко по спомен. Ако някой смята че бъркам нека ме поправи.
Reply

#25
И ако до тук в разсъжденията си съм прав на теб ти трябва това:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.partsforvolvosonline.com/product_info.php?products_id=5937" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.partsforvolvosonline.com/pro ... ts_id=5937</a><!-- m -->
Reply

#26
Ей да ви споделя и аз...Аз имам същия проблем...Малко около капачката и също така и доста по турбо пътищата(картерната вентилация влиза точно преди турбото)
Направих ремонт на волвото на 100 000км защото имах и други неща впредвид и сега въпреки ,че съм минал 100км забелязвам от тая картерна винтилация пак да се появява масло....Ще свалям и аз да чистя този филтър на картерните газове...Споделете тези смукателните колектори толкова трудно ли се свалят?
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)