The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Сваляне на стартер

#1
Мъчих се днес 2 часа да сваля стартера щото не винаги включва шалтера но е на такова неудобно място че не можах и да го помръдна
На долната снимка :
на 1 нямам болт ноже би е скъсан не се вижда добре в отвора
на 2 и 3 има болтове развивам ги
има и един от задната страна на стартера но не можах да го отвия - достъпа до него може би е само на канал
Та въпроса ми е ако някой е свалял да каже как става и на позиция 1 има ли болт :?:


Arrow оригинала на снимката е на колегата uncle_scrooge БЛАГОДАРНОСТИ :!:
Reply

#2
Мъчих се днес 2 часа да сваля стартера щото не винаги включва шалтера но е на такова неудобно място че не можах и да го помръдна
На долната снимка :
на 1 нямам болт ноже би е скъсан не се вижда добре в отвора
на 2 и 3 има болтове развивам ги
има и един от задната страна на стартера но не можах да го отвия - достъпа до него може би е само на канал
Та въпроса ми е ако някой е свалял да каже как става и на позиция 1 има ли болт :?:


Arrow оригинала на снимката е на колегата uncle_scrooge БЛАГОДАРНОСТИ :!:


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply

#3
Начи по книгата дават сваляне на акумулатора и кутията за въздушния филтър, после или преди това сваляш предпазителите от долу (два на брой). Моя съм го свалял три пъти до сега... самия стартер е хванат с два болта. Значи става с дълго рамо и камък който се върти, а пък ако имаш човек който да държи камъка да не излиза е най-добре.
Нали става дума за 4ХХ?

http://www.volvo4xx.hit.bg/el_starter.htm
Reply

#4
Начи по книгата дават сваляне на акумулатора и кутията за въздушния филтър, после или преди това сваляш предпазителите от долу (два на брой). Моя съм го свалял три пъти до сега... самия стартер е хванат с два болта. Значи става с дълго рамо и камък който се върти, а пък ако имаш човек който да държи камъка да не излиза е най-добре.
Нали става дума за 4ХХ?

http://www.volvo4xx.hit.bg/el_starter.htm
Reply

#5
Така значи стартера съм си го свалял над 7 пъти в последната половин година Smile Никакъв канал не е нужен,самото сваляне не трае пове4е от 10 мин.И на трите позиций попринцип има болтове.Също има и една допълнителна планка зад стартера от страната на ангренажа.По въпроса за болтовете аз съм само на 1 и 2.

3 въобще го нямах,от допълнителната планка няма никакъв смисъл пропоръчвам ти ако я имаш да я махнеш и да не я слагаш повече.
Аз съм без нея от първия път който го свалих и нямам никакви проблеми.
След като развие6 и трите болта(и планката ако я имаш)стартера трябва да падне надолу.Надали имаш скъсан болт но трябва да провериш.След като падне вече ще си поиграе6 малко да го измъкнеш защото има много малко място и излиза само по един начин ина4е опира в изходящите колектори.
Да обобщя - Стартера се държи на тези три болта и на една планка отзадната страна която е фабрична но на много коли е свалена.

Успех и ако имаш проблеми при отсраняването на проблема на самия стартер пиши мога да помогна.

Демек го вадиш от горе ли?
Orion - High Performance Car Audio
Reply

#6
Така значи стартера съм си го свалял над 7 пъти в последната половин година Smile Никакъв канал не е нужен,самото сваляне не трае пове4е от 10 мин.И на трите позиций попринцип има болтове.Също има и една допълнителна планка зад стартера от страната на ангренажа.По въпроса за болтовете аз съм само на 1 и 2.

3 въобще го нямах,от допълнителната планка няма никакъв смисъл пропоръчвам ти ако я имаш да я махнеш и да не я слагаш повече.
Аз съм без нея от първия път който го свалих и нямам никакви проблеми.
След като развие6 и трите болта(и планката ако я имаш)стартера трябва да падне надолу.Надали имаш скъсан болт но трябва да провериш.След като падне вече ще си поиграе6 малко да го измъкнеш защото има много малко място и излиза само по един начин ина4е опира в изходящите колектори.
Да обобщя - Стартера се държи на тези три болта и на една планка отзадната страна която е фабрична но на много коли е свалена.

Успех и ако имаш проблеми при отсраняването на проблема на самия стартер пиши мога да помогна.

Демек го вадиш от горе ли?
Orion - High Performance Car Audio
Reply

#7
абе това на снимката не ми прилича на стартер.... по-скоро на скоростната кутия
Ex: Volvo 440; 1.9 TDi, Ауди А4, :-|
[Image: a2_h14_22_7_1993_2_1a.gif]
Reply

#8
абе това на снимката не ми прилича на стартер.... по-скоро на скоростната кутия
Ex: Volvo 440; 1.9 TDi, Ауди А4, :-|
[Image: a2_h14_22_7_1993_2_1a.gif]
Reply

#9
Shubert Wrote:абе това на снимката не ми прилича на стартер.... по-скоро на скоростната кутия

И аз мисля така, стартера е под двигателя, малко отзад (нещо такова).
Reply

#10
Shubert Wrote:абе това на снимката не ми прилича на стартер.... по-скоро на скоростната кутия

И аз мисля така, стартера е под двигателя, малко отзад (нещо такова).
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)