The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
колата спря, **** :О

#1
здравейте колеги, ужас, колата спря днеска не мога да повярвам. Sad нищо и нямаше до сутринта, тръгнах си4ко беше ок, и на един светофар като тръгнах изгасна, запалих я и тръгнах ,обаче започна да се чува някакво свистене откъм ремъка, запо4на да придърпва докато стигне 2000-2200 оборота и тотално изгуби мощност, и сега даже до вкъщи не можах да си я докарам Sad някой има ли идеа за какво става въпрос, мерси предварително

п.с. забравих даже да напиша каква е колата- 460 '94 2.0и
Reply

#2
mob Wrote:здравейте колеги, ужас, колата спря днеска не мога да повярвам. Sad нищо и нямаше до сутринта, тръгнах си4ко беше ок, и на един светофар като тръгнах изгасна, запалих я и тръгнах ,обаче започна да се чува някакво свистене откъм ремъка, запо4на да придърпва докато стигне 2000-2200 оборота и тотално изгуби мощност, и сега даже до вкъщи не можах да си я докарам Sad някой има ли идеа за какво става въпрос, мерси предварително

п.с. забравих даже да напиша каква е колата- 460 '94 2.0и


от кога не ти е сменян ремъка на ангренажа?
Reply

#3
ми и аз това се чудех (трб да питам баща ми, но май си е за смяна) , но това си мислех възможно ли е отведнъж да стане това положение
Reply

#4
Възможно е, даже при теб е станало сравнително постепенно. Повече ми прилича на приплъзнал ангренажен ремък (колкото и невероятно да звучи). За това и в началото е запалила. Достатъчно е един зъб да премине и цялата центровка отива на вятъра. При по-голямо разминаване дори е възможно (и определено не е желателно) клапаните да отидат на "гости" на буталата.
VOLVO V70 2.0 - 1998 - Aurora Borealis
VOLVO 480 TURBO B18FT - Ин - 1990 HEICO
VOLVO 440 GLT B18EP - 1990 - Ян - R.I.P. - 21.09.2013.
VOLVO S40 2.0 - 1997 - R.I.P. - 01.08.2008.
[Image: MCP(rgb).jpg]
Reply

#5
kolegi mersi za burzite otgovori, opravihme ia kolataSmile slavabogo ne be6e seriozno Big Grin значи не се разбра откакво е почнал да свисти ремъка но сега ни6то му няма Smile като пробвахме да запалим на другия ден и ток нямаше и акумулатора беше паднал и като отворихме капака имаше една жица която влиза в алтернатора и се беше скъсала, буксата(накрайника) си стоеше и то просто в движение е паднал акумулатора, сменихме накрайника и всичко си заспа Smile
Reply

#6
до модераторите
извинявам се за заглавието на поста , но се бях ядосал и после не можах да го сменя Smile
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)