The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
скорости

#1
эдравейте банда искам един савет эа моето 940 в230г
купих го скоро готино е обаче е автоматик и нещо неще да включва эадна когато колата е эагряла
и вапроса ми е следния стават ли м46 от 740 в230 на 940 имам маховик,скорости м46,кардан и педалите эа съединителя
Reply

#2
Здрасти колега,моето мнение е че стават,може би ще ти трябва и гредата от ръчните скорости,евентуално реле за овердрайва,но аз на твое място бих си оправил автомата.Успех.
Reply

#3
эа удобството при автоматика спор няма но раэход над 15л на 100 бенэин е много имам 740 с механичен ижекцион и ми харчи 10 мах12 и я карам постянно на пълна гаэ
мисълта эа скоростите ми беше дали раэтоянието от блока до деференциала е еднакво и на 7-цата и на 9-ката и дали висящия лагер е на същото място и на двете купета эащото лично на мен ми се струва че 9-ката е малко по голяма а иначе имам и реле эа овердраив в смисал имам цяла 7-ца в движение и всичко което ми трябва ще е от там
Reply

#4
Тъй като скоро смятам да сменям сегашната ми М46 с М90 и има разлика в дължината на карданите -
засега се надявам че ще се размина само със смяна на предната част на кардана -
тази която е към кутията, но още не съм напълно сигурен понеже отзад съм с мултилинк..

Та, научих че в гр. Кубрат има фирма (<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.topobiavi.com/index.php?action=show_adv&id=98285" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.topobiavi.com/index.php?acti ... v&id=98285</a><!-- m -->),
която произвежда кардани, но освен това скъсява, удължава и балансира кардани.
Така че ако ти се наложи да правиш такива упражнения да знаеш.
Reply

#5
killara Wrote:имам маховик,скорости м46,кардан и педалите эа съединителя

Маховика става ако е със същия брой отвори (тези по периферията). Няма значение дали са дупки или квадратни отвори, само броя им да е същия
Reply

#6
эа эъбците на стартера ли става въпрос или эа самото эахващане эа коляновия вал щото вече смених стартера с тоэи от 7-цата и пали няма раэлика в в стъпката и дълбочината на бендикса и в эахващането эа блока иначе са раэлични
Reply

#7
като единия е с редуктор а другия е беэ хитачи и бош


Attached Files
.docx   WEBASTO T91 diagram.docx (Size: 136.35 KB / Downloads: 0)
.docx   WEBASTO T91 diagram.docx (Size: 136.35 KB / Downloads: 0)
Reply

#8
Купетата на седмицата и деветката са абсолютно идентични и няма никаква разлика в дължината, така че няма да имаш никакъв проблем. На всички купета отдолу има отвори за закрепване на гредата на всички възможни положения, в зависимост от скоростната кутия. Маховиците и съединителите на седмиците и на деветките с M46 и M47 са еднакви. Има разлика само при моделите след 1995-а, с M90. M90 върви с двумасов маховик и твърд феродов диск, а освен това има разлика в опашките на M90 и M46(47). Така че, при преминаване от M46, към M90, ще трябва да се смени и съединителят. Аз лично не препоръчвам двумасовия маховик, особено за големи въртящи моменти. Ако не се лъжа дизеловите деветки с M90 са с обикновен маховик и феродов диск, така че може да се ползва съединител от дизелово Волво за скорости M90.
There's someone in my head but it's not me...
Reply

#9
Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin мерси много эа инфото почвам да ги сменявам
Reply

#10
Колкото до отворите на маховика, не става въпрос за зъбите, а за радиалните отвори за датчика. Нямам идея на автоматика къде се намира този датчик, но при деветките с ръчни скорости и маховик той е отгоре над маховика. При автоматика може и да е в делкото :roll: :?: :!: Ако датчикът на твоята деветка не е отзад на блока, над хидротрансформатора или на скоростната кутия, тогава няма значение какъв маховик ще сложиш.
There's someone in my head but it's not me...
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)