The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Автоматична Скоростна Кутия В70

#1
Имам проблем с автоматична скоростна кутия AW55-50/51SN на Волво В70 2003 (след загряване започва да превключва с причукване). От няколко места ми казаха че тези кутии са неремонтируеми, т.е. да се орентирам към смяна. Някой да има идея - втора употреба / внос от чужбина / истинска диагностика?
Reply

#2
Варианта да търсиш втора ръка май е по-удачен.Питай Boych
Reply

#3
Аз имах същия проблем С80 2004, и не можах да намеря решение, смених я с нова от МП. За моя голяма изненада няма 4 месеца от смяната, пак ми направи проблем тръгвам и на таблото стои само "P" независимо на коя скорост съм, и върви бавничко като във някакъв сервизен режим. Като паркирах колата и я подкарах на ново всичко беше ОК, не съм ходил в МП, но като има време ще ги питам защо.
За съжаление не съм чул някой да има решение на този проблем, до колкото разбрах Ауди ползва същите скоростни кутии, може да ти е от помощ като търсиш 20-ра ръка.
Reply

#4
chalamba Wrote:Аз имах същия проблем С80 2004, и не можах да намеря решение, смених я с нова от МП. За моя голяма изненада няма 4 месеца от смяната, пак ми направи проблем тръгвам и на таблото стои само "P" независимо на коя скорост съм, и върви бавничко като във някакъв сервизен режим. Като паркирах колата и я подкарах на ново всичко беше ОК, не съм ходил в МП, но като има време ще ги питам защо.
За съжаление не съм чул някой да има решение на този проблем, до колкото разбрах Ауди ползва същите скоростни кутии, може да ти е от помощ като търсиш 20-ра ръка.
От МФ дадоха ли ти гаранция? И ако не е тайна колко ти излезна смяната?
Reply

#5
Само нова .Ремонт на автоматик няма.Виж в мобилето има много обяви за автомобили на части.
Reply

#6
kombi Wrote:Само нова .Ремонт на автоматик няма.Виж в мобилето има много обяви за автомобили на части.

Как да няма ,лично аз съм си правил ремонт на моята.Щом продават резервни
части значи подлежи на ремонт.Колега пробва ли да смениш маслото,виж нивото
как е имаслото в какво състояние .Маслото в кутията трябва да е чернено,ако
е на доста километри кафеникаво .Потърси в гугъл за модела сигурен съм че
има доста информация.Цената на нова няма да е по малко от 12-15 000лв.
Reply

#7
MunioA Wrote:
chalamba Wrote:Аз имах същия проблем С80 2004, и не можах да намеря решение, смених я с нова от МП. За моя голяма изненада няма 4 месеца от смяната, пак ми направи проблем тръгвам и на таблото стои само "P" независимо на коя скорост съм, и върви бавничко като във някакъв сервизен режим. Като паркирах колата и я подкарах на ново всичко беше ОК, не съм ходил в МП, но като има време ще ги питам защо.
За съжаление не съм чул някой да има решение на този проблем, до колкото разбрах Ауди ползва същите скоростни кутии, може да ти е от помощ като търсиш 20-ра ръка.
От МФ дадоха ли ти гаранция? И ако не е тайна колко ти излезна смяната?

Преди да ти отговоря искам да кажа и на колегата, който предложи смяна на масло, преди да я сменя бях чел във форума, че смяна може да помогне, в моя случай Не помогна, само 200 лв. назад Smile. А за цената на новата кутия, МП ми поискаха около 10 000лв, но тъй като колата е къпена от тях и за цялото си пребиваване е имала каско бонус Булстрад се на ложи да я платят на 100%. Аз само подписвах Smile, на тях им взеха 8500с ддс. аз само си платих кнсумативите - масло ( отново ).
Reply

#8
Да взема някакво отношение и аз.
Точно за този модел АСК нямам наблюдения от първа ръка.
Аз имам впечатления от АСК за 850 които са японски и са 4 степенни. Добре е да се смени изцяло /дори и на втора ръка/. Излиза по-евтино. Детайла е че се синхронизира с електронния модул за управлението й и на практика ако се взима втора ръка, трябва да се вземе: АСК, турбината към АСК и електронния блок за управлението на АСК. /трябва да е същия модел и по възможност на същия по обем и вид двигател, защото има финни настройки, които се правят само в заводски условия. От там нанатък - сваляш повредената и слагаш работещата, два пъти се сменят консумативите и след ремонта внимаваш първите около 500-1000 км. Ако няма проблеми, значи е и монтирана правилно и забравяш за случая.
Внимание! Темата с напасването между електрониката и АСК е толкова важна, че е по-важна от това дали е нова или стара АСК /но работеща/. Без тази напасваща настройка колата дори и с нова АСК да е подменено дори и в МПФ - може да остане спъната!
Това е от мен.
Иначе - проблемът е доста неприятен но не е и нерешим!
При мен алтернативата бе:
- да платя ок. 6700 лв за нова АСК в МПФ без труда за поставянето.
- да дам да ремонтират старата в Джемини 4, което с резервните части и всичко ... отиваше към 3900 лв. или да купя на втора ръка работеща, като внимавам в табелките, вида и другите детайли. Е аз купих направо нова кола за... ок. 2500 лв. всичко, а по късно и отделно скоростна кутия с турбината за под 1000 лв. от една изгоряла наполовина кола.
Разбира се с много допълнително мотане и нерви, както и усилия в правилната посока - в момента и двете коли са в движение! Има трета АСК при Жоро Терзиев /повредената АСК/, която се разпродава на детайли, които са здрави и могат да се подменят.
/От двете коли още няма оплакване, освен за доливане на масло/.
Да се надявам че обичайните амортизационни проблеми няма толкова скоро да се появят...
:roll:
Та - наистина е най-лесно и икономично от към труд а и за сигурност е замяна на целите агрегати, а не ремонт на повредените, просто защото няма 100 % гаранция, че ще тръгнат или ще бъдат добре напаснати! Наистина АСК е доста сложен агрегат... за да се прави и преправя в някои сервиз или гараж - наистина е изключено или почти невъзможно с оглед равновесието цена-качество.

За София за мен единствените грамотни и на ниво специалисти са: Джемини-4, след като и МПФ си пращат там гаранционните автомобили за поправки - това е достатъчно.
Има още едни зад Централния затвор в София, но там чух и лоши неща предварително, та не добих ...и нямам лични впечатления за да ги коментирам.

Толкова по въпроса. Има писано и назад в архива с детайли.
Reply

#9
Благодаря на всички които отговориха. Явно ще събирам пари за смяна Sad Между другото маслото го сменявах 2 пъти (при МФ и при Джемини 4). И мойта е купувана от МФ, но мисля че няма да ме огрее да ми го приспаднат от застраховката SadSadSad
Reply

#10
Ако е по-нова от 7 години, и е застрахована в Булстрад трябва да се пробваш. Тъй-като МП не отварят тези скоростни кутии е недоказуемо дали повредата е от износване или фабричен дефект ( както си е), то настояваш, че е фабричен, отказваш да те пращат по сервизи, накрая си пращаш адвоката да им чете договора дето са подписали, и накрая с малко ядове си 10 000лв напред ( или по скоро си ги взел обратно от много години дране на кожи от застрахователи ). И нека те води максимата " Срамежлив Х*Й не Е*Е" 8) , Длъжен си да пробваш!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)