The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ремонт на карбуратор или подмяна.

#1
Здравейте колеги! Не съм писал от много време във форума. Питането ми е следното когато запаля колата и държи 2000 оборота на студен мотор, след като загрее продължава да държи същите обороти. С ръчен смукач съм, въпросните обороти ги подържа на отпуснат смукач, без значение дали е на бензин или газ сутден или топъл двигател. Което ме навежда на мисълта, че проблема е в карбуратора тъй като колата се кара главно на газ и има вероятност да са се разсъхнали мембранките. Сменил съм кабели, свещи и капачката с палеца. Колата е Волво 440 GL 1.7 карбуратор с газова уредба. Въпроса ми е кое ще ми излезе по-евтино и бързо да си сменя мембанките, гарнитурите и жигльори . Тъй като не мога да разчета номера на карбуратора по-късно ще приложа снимки за да добиете представа за карбуратора и ако може да ми кажете номера. Преди имаше ена алуминиева табелка тип форлио и може би на нея бил номера на карбуратора, но на него нямаше нищо в смисъл не се четеше и беше срашно протрита. Предполагам, че номера е SOLEX 34/34 Z11 , но не искам да купувам нещо ако не съм сигурен. А ето от там <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.merkury-bg.biz/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.merkury-bg.biz/</a><!-- m --> мисля да взема нужните ми консумативи или да го оставя те да ги сменят. А може би проблема е от неправилна центровка на оборотите на празен ход. Благодаря предварително на всики Ви !
Reply

#2
Здравей, колега.
Много интересно явление, по принцип такъв карбуратор SOLEX има от Ренденце, може да си вземеш втора употреба. Обаче провери ли за по дребни неща, например жилото на газта може да заяжда нещо? То когато си на газ оборотите си зависят от испаритела, което ме навежда на мисълта, че е възможно жилото на газта да Ти заяжда и така винаги ще Ти държи по-високи обороти.
Reply

#3
Свалил съм карбуратора напръсках до с ВД-40 за да падне малко от мизерията(само външно), за да се раздвижи всичко тъй като колата не е карана от 4 месеца. Ще пусна малко масло и в кожуха на газта за да се раздвижи, тъй като най-вероятно си прав за жилото за което не се бях замислял. Да карбуратора е солекс, нали тези 1.7 двигатели са на рено. Ще пиша какво се случва. Благодаря за оказаната помощ.
Reply

#4
Да двигателите са на Рено, по принцип има такива карбуратори и на Пежа-та и Ситроените, ма не мога да Ти кажа точено на кои модели. Във всеки случай няма да е проблем да намериш втора ръка, обаче виж си жилото....
Reply

#5
Kарбуратора в Хайнес го дават solex 28/34 z10 cisac.
Но по моргите го няма никакъв!
Иначе в Бриколаж има един спрей за карбуратори около 8-10 лева- върши чудеса.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)