The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
АГУ за 440i

#1
Приятели, помогнете с инфо за поставянето на АГУ. Не мога да си намеря
смесител(плочка), а и не съм наясно необходим ли е емулатор и
какъв трябва да бъде. :roll: :oops:
Reply

#2
Приятели, помогнете с инфо за поставянето на АГУ. Не мога да си намеря
смесител(плочка), а и не съм наясно необходим ли е емулатор и
какъв трябва да бъде. :roll: :oops:
Reply

#3
Аз съм с АГУ, но не мога да ти отговоря. Мога само да ти кажа моите наблюдения. Като превключи на газ (превключва автоматично над еди колко си оборота) и мощността пада толкова че ако ми е включен климатика и почва да кюфка. С няколко думи - не ще да върви на газ с климатик. Предполагам, че би трябвало да се пипне малко предварението, но пък тогава няма да върви добре на бензим. Не знам какво да правя !!!???
Volvo 440 1,8i '94
Reply

#4
Аз съм с АГУ, но не мога да ти отговоря. Мога само да ти кажа моите наблюдения. Като превключи на газ (превключва автоматично над еди колко си оборота) и мощността пада толкова че ако ми е включен климатика и почва да кюфка. С няколко думи - не ще да върви на газ с климатик. Предполагам, че би трябвало да се пипне малко предварението, но пък тогава няма да върви добре на бензим. Не знам какво да правя !!!???
Volvo 440 1,8i '94
Reply

#5
Предполагам плочка можеш да си намериш оригинална от някоя морга и със сигурност ще е по добре от купената, само трябва да си я почистиш. На файловия сървър може да намериш подробно описание и спецификации на Vialle , които правят фабричните газови уредби на Волво и да видиш как стоят работите с емулатори и други джаджи.
Добре е да си напишеш какъв точно ти е мотора все пак.
Аз съм пристрастен към оригиналната газова електроника, но ако решиш да слагаш такава непременно нека бъде от познат, защото не се знае дали или как работи. Вече към нея могат да се закачат някакъв електрически италиянски изпарител - 140лв с поставянето ми взеха и стъпков мотор за 45лв нов .
Най добре отиди на майстор в по голям сервиз с добри отзиви в нета за него Smile
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile
Reply

#6
Предполагам плочка можеш да си намериш оригинална от някоя морга и със сигурност ще е по добре от купената, само трябва да си я почистиш. На файловия сървър може да намериш подробно описание и спецификации на Vialle , които правят фабричните газови уредби на Волво и да видиш как стоят работите с емулатори и други джаджи.
Добре е да си напишеш какъв точно ти е мотора все пак.
Аз съм пристрастен към оригиналната газова електроника, но ако решиш да слагаш такава непременно нека бъде от познат, защото не се знае дали или как работи. Вече към нея могат да се закачат някакъв електрически италиянски изпарител - 140лв с поставянето ми взеха и стъпков мотор за 45лв нов .
Най добре отиди на майстор в по голям сервиз с добри отзиви в нета за него Smile
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile
Reply

#7
Zdravko Wrote:Аз съм с АГУ, но не мога да ти отговоря. Мога само да ти кажа моите наблюдения. Като превключи на газ (превключва автоматично над еди колко си оборота) и мощността пада толкова че ако ми е включен климатика и почва да кюфка. С няколко думи - не ще да върви на газ с климатик. Предполагам, че би трябвало да се пипне малко предварението, но пък тогава няма да върви добре на бензим. Не знам какво да правя !!!???
Да попитам АГУ-то фабрично ли ти е, или си го поставял допълнително?
Reply

#8
Zdravko Wrote:Аз съм с АГУ, но не мога да ти отговоря. Мога само да ти кажа моите наблюдения. Като превключи на газ (превключва автоматично над еди колко си оборота) и мощността пада толкова че ако ми е включен климатика и почва да кюфка. С няколко думи - не ще да върви на газ с климатик. Предполагам, че би трябвало да се пипне малко предварението, но пък тогава няма да върви добре на бензим. Не знам какво да правя !!!???
Да попитам АГУ-то фабрично ли ти е, или си го поставял допълнително?
Reply

#9
gogo Wrote:
Zdravko Wrote:Аз съм с АГУ, но не мога да ти отговоря. Мога само да ти кажа моите наблюдения. Като превключи на газ (превключва автоматично над еди колко си оборота) и мощността пада толкова че ако ми е включен климатика и почва да кюфка. С няколко думи - не ще да върви на газ с климатик. Предполагам, че би трябвало да се пипне малко предварението, но пък тогава няма да върви добре на бензим. Не знам какво да правя !!!???
Да попитам АГУ-то фабрично ли ти е, или си го поставял допълнително?
Reply

#10
gogo Wrote:
Zdravko Wrote:Аз съм с АГУ, но не мога да ти отговоря. Мога само да ти кажа моите наблюдения. Като превключи на газ (превключва автоматично над еди колко си оборота) и мощността пада толкова че ако ми е включен климатика и почва да кюфка. С няколко думи - не ще да върви на газ с климатик. Предполагам, че би трябвало да се пипне малко предварението, но пък тогава няма да върви добре на бензим. Не знам какво да правя !!!???
Да попитам АГУ-то фабрично ли ти е, или си го поставял допълнително?
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)