The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Волво Патенти 1944-94

#1
!!!


Attached Files Thumbnail(s)
       
Reply

#2
Наистина много интересни факти. За някои знаех, че са патент на Волво, но за други дори и не съм подозирал :oops: , че са тяхно изобретение .
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply

#3
Интересна и полезна информация, браво ха Павлов. И още по голямо браво на Волво.
Reply

#4
Разгледах снимките и с голямо задоволстово "открих", че почти всичко от днешнете автомобили е въведено от ВОЛВО. Изклва ме ДВГ, ел стъкла , климатик и макферсон.
П С Може да съм пропусна едно - две нещица
Направи го както трябва!
Reply

#5
Не е упомената ламбда сондата!
Reply

#6
Немците може да са избретили "моторната каляска" - мойте умважения, но Волво са я превърнали в истински Автомобил според мойто скромно мнение!
Reply

#7
тя всяка марка казва, че ги е измислила тези неща Smile
Reply

#8
Това може да означава,че патентното ведомство и юридическите авторитети не си вършат работата ....
Reply

#9
Едно уточнение:
Не знам тази книжка как са я направи Волво, очевидно е някакъв каталог, но информацията, или поне част от нея е неточна или невярна.
За справка посочвам airbag за водача и после airbag за пътника до него. В сканирания файл пише "1987 airbag за водача" - Още от години знам, че първия такъв се е появил в Mercedes S class (W126). Справката в Уикипедия съответно го доказва:
1980 - Mercedes-Benz introduced the airbag in Germany that it had patented in 1971, as an option on its high-end S-Class (W126). Не знам как така 1987 Волво пишат като "Safety innovation" при положение че в Мерцедес го има от 1980.
Пак в сканирания файл пише 1992 година - "Airbag for front-seat passenger" пак като "Safety innovation".
1987 - the Porsche 944 turbo became the first car in the world to have driver and passenger airbags as standard equipment. Тук става ясно че още от 1987 Порше има серийно за пътника.
Следва ABS - пак проверявам в Уикипедия. Чета цялата история, измислен е от французин - Gabriel Voisin, който няма общо с Волво.
Въвеждане - Тhe German firms Bosch and Mercedes-Benz had been co-developing anti-lock braking technology since the 1970s, and introduced the first completely electronic 4-wheel multi-channel ABS system in trucks and the Mercedes-Benz S-Class in 1978. ABS Systems based on this more modern Mercedes design were later introduced on other cars and on motorcycles.
Тук пак Мерцедес и са въвели първо тази система. Във файла пише Волво 1984 година, а Мерцедес предлагат на S class от 1978.

Въпреки това не мога да отрека приноса на Волво в автомобилостроенето и системите за активна и пасивна безопастност.

Поздрави на всички!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)