The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "wmv" - Line: 4611 - File: inc/functions.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 4611 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 995 get_attachment_icon
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 4611 - File: inc/functions.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 4611 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 995 get_attachment_icon
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с работата на Волво С 40 Моля за съвет.

#41
bell Wrote:Ами то ако не ти кажат че нещо по колата ти е заминало нали ще си останат гладни? Big Grin
Моят съвет е да проучиш и да си избереш един доверен майстор/сервиз при когото ще си гледаш от сега нататък колицата за да не те стрижат до голо.
Само да споделя че туниговането на твоето волво както казват и колегите преди мен е безсмислено. Вчера ходих до морето и се върнах и за пореден път се кефех на тази кола на дълъг път. Вярно, че при топлото старата барака започна да поскръцва и просвирва, но се свиква с това. Сигурна и залепнала на завоите, незнам от 115 коня колко са ми останали ама повече от 2-3 коли не ме изпревариха и то защото бях в настроениеBig Grin .
На отиване ми даде разход 8.6 при средна скорост 130 - 140 като на варненската магистрала си държеше 190 - 210 без проблем по равното.
На връщане при по-спокойно каране средно ми падна на 7.4 на сто.
Идеята ми беше просто да си се кефиш на колата и не ходиш излишно само по сервизи.


рАЗБИРАМ Благодаря много!

Чакай ,...до колкото те разбирам си пътувал и натоварен, при това със 115 к.с. си вдигнал 190-210 км............... :o Аз просто нямам дума.Не мислех, че това са скорости постижими от ,,пенсионерската кола"(така наричат моята придобивка всичките ми приятели/познати)-не виждам нищо пенсионерско в С 40.

Отказах се от турбинирането.Най -много да и направя един дино-тест, за да видя актуалното състояние на ,,конете"!
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#42
stefan_nemadakaja Wrote:Лошо пристрастяване приятелю. Дано никой не те среща с такива скорости по пътищата, щото явно не знаеш какво става или по-точно какво остава след удар с такива скорости, почти нищо само отделни късове ламарини. Не ти го пожелавам, все пак бъди малко по-разумен. А ако искаш да си чешеш крастата , има картинг писти там положението е идентично и адреналина ти скача яко. Същото може да правиш и в планината с някое АТВ или кросак без да заплашваш сигурността на останалите. А все пак внимавай и за СуМПС защото то е много важно за да си караш това хубаво ВОЛВО което притежаваш. ::beer::

колега съжелявам, че ще те цитирам, но за това с ламарините не си на 100% прав Smile (в кръга на шегата Wink ), все пак караме волво Smile -виж за какво иде реч


Attached Files
.wmv   Volvo.wmv (Size: 2.4 MB / Downloads: 737)
S402.0T99 - на части
S402.0T01
Reply

#43
Понеже темата е зададена по-общо, пък и моето си е проблем също ще питам тук.

Та, едната от пръскалките на S40 1997 2.0i само като натиснете в началото едвам едвам докарва до ръба на предния капак и то не струйка ами леееко накапва.Другата си пръска съвсем нормално.Идеи?
Reply

#44
host Wrote:Понеже темата е зададена по-общо, пък и моето си е проблем също ще питам тук.

Та, едната от пръскалките на S40 1997 2.0i само като натиснете в началото едвам едвам докарва до ръба на предния капак и то не струйка ами леееко накапва.Другата си пръска съвсем нормално.Идеи?

Здравей колега. Идеите ми за причините за проблема с пръскалката са три:
1.Прекъснато/сцепено/ или извадено маркуче точно на тази пръскалка-прегледай дали пръска, капе или сълзи от него.
2.Неизправен разпределител/клапан/по тръбопровода -проверката става само след сваляне на същия.
3.Запушена от дребни боклучета пръскалка - опитай да я продухаш в обратна посока и то след като си извадил маркучето.

Това е от мен, провери и пиши какво е било и как си отстранил проблема.Поздрави.
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply

#45
Еми после преди да тръгна точно си мислех маркучите да прегледам.Кофти само, че са под кората на предния капак.
Reply

#46
host Wrote:Еми после преди да тръгна точно си мислех маркучите да прегледам.Кофти само, че са под кората на предния капак.
Колега най-вероятно тройника ти е протекъл.Кората на предния капак я издърпай леко от към стъклото (в пасажерската част) и ще го видиш тройника.Ако е той лесно се ремонтира.Сваляш го отваряш му капачката, изчистваш,опъваш един презерватив (клапанчето трябва да остане върху капачето,а ти опъваш презерватива върху самия тройник), затваряш и изрязваш внимателно с ножичка на около половин сантиметър от тройника (малко да остане да виси презерватива), монтираш и си готов. 8)
П.П.Така се получава защото в тройника има една мембрана,която се разяжда от гадната течност за чистачки и ти я подменяш с презерватив Big Grin
Reply

#47
Никакви презервативи колега.Точно на това разклонение (мисля, че за него говориш) тройник-а имаше запушване Smile с едно компресорче което беше под ръка и въздушната струя вече го продухах и всичко е 6+.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)