This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
привет
#1
хай на всички в тоз форум.вече и аз станах член/не такъв мъжки член /който знае вица ще се сети а който не ще го кажа в темата за вицове но някойдруг път че сега главата ми пуши и ще си излея болката пред вас.проблема ми е следния имам си от месец едно 850 с мотор 2000 куб 10 винтила бензин от 3 дни ми направи впечатление че ми намалява антифриза в казанчето а теч невидях никъде .вчера закарах колата в сервиз да я погледнат и се оказа че антифриза се меша с маслото .та разглобиха я майсторите и според тях проблема бил в главата най вероятно била спукана и за да няма съмнения щели да я пратят на ренген или нещо от този род да я проверят и щели да ми се обадят днес за резултат.тръгнах си от сервиза се едно като от погребение целият свят ми беше крив и като очаквах най лошото започнах да си търся части /глава/ . като незнаех за този форум започнах издирването в мобилето и резултата беше тел сметка сигурно за 50 лв а части никакви .добре че едно приятелче ми каза че почти всяка марка кола си има и клуб и да се пробвам в него и вчера сутринта започнах на първото търсене ви открих.зарадвах се и си казах " офф най накрая си реших проблема " да ама не .за да пиша тук трябва да си регистриран .викам си това е лесно и бърза процедура .е да ама не . от вчера сутринта си направих регистрацията а бях одобрен чак късната вечер абе направо през ноща .някой ще каже "е какво толкова че си чакал един ден " но ме разберете мен с какви нерви чаках да стане това с надеждата че тук е решението за мен а не ме одобряват .но както и да е поне използвах времето да чета и найстина падна голямо четене .прочетох почти целия форум "ако някой незнае нещо да се обърне към мен веднага ще му кажа къде и какво пише във форума даже знам и кой го е писал ."шегичка".та да се върна на проблема който ме доведе до тук .издирвам такава глава и ако някой знае нещо да ми се обади може и по скайпа или тук да ми пише .знам че не в тази тема и за части но аз да си кажа болката а и ще си пусна и темичка в раздела КУПУВА това е засега от мен
Thanks given by:
#2
Добре дошъл!
Понеже си нов, ше ти подскажа че в миналото нямаше такава "рестрикция с регистрацията" /която като време е направо нищо в сравнение с други форуми/ но заради разни несвойствени конфликти и за да се сложи ред - вече съществува.
По въпроса с главата.
Първо нека да стане ясно дали има проблем /пукнатина/ с главата, не твойта а на колата, /разбира се.../ :twisted:, защото е напълно възможно да е била издухана гарнитурата, която в случая е не гарнитура, а специален силикон.
Второ Ако след "дефектоскопията" главата е наред - минаваш по тънката лайсна - шлайф, който можеш да направиш в Княжево срещу стария сервиз на Лада ако знаеш къде е и с оригинален силикон /обади ми се да ти доуточня/ да си сглобиш обратно мотора, като е задължително да му смениш и всички семеринги, гумички за клапани и гумени пръстени, та да забравиш за проблема!
Ако е по-тежка присъдата на дефектоскопите - възможно е специална заварка или да си търсиш глава, но забележи - точно за същия вид двигател трябва да е 2,0 10 в. И процедурата е пак същата, но с набутването за покупка на глава на втора въка - има доста разглобени вече Волва 850, които се продават на части, но наистина трябва да имаш нерви за да си намериш главата. Искам да ти кажа, че 50 лв. за телефони не е толкоз изнурителен харч, ако в края на краищата си решиш правилно и окончателно проблема, защото една нова глава за твоя модел си струва ... /провери в МПФ/ едни кръгли пари.
Правилно си се насочил към сайта и Клуба - дано скоро да получиш и удоволствието от пълното решение на проблема.
Успех!
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic  .07.2003 г.
Ех... минало!

От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!

За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Thanks given by:
#3
DДобре дошъл във форума и от мен.
Аз ще се изкажа само за активирането на профила. По принцип и на мен ми се иска да съм постоянно пред компщтъра и да следя всяка една регистрация, на ден се получават м/у 50 и 70 искания за нови потребители от които около 90% са фалшиви, разбирай от руски, украински, китайски и какви ли не локации. Това че си чакал до вечерта е малкото има хора които са чакали минимум 2 седмици докато бях по родните места поради невъзможността ми да намеря време и постоянен интернет.

Поздрави и успех с решаването на проблема
Thanks given by:
#4
благодаря ви за посрещането .моята работа е ясна вече че няма да се размина без смяна на главата /на колата /оказа се спукана и не ми препоръчаха да се заварява щото нямало гаранция колко ще издържи .моля ако някой знае някаква ориентировъчна цена за оборудвана глава да ми каже че да не се набутам много .благодаря предварително
Thanks given by:
#5
виж в продава, там се размятваха по едно време двигатели
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)