The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
HELP!!!Интересно поведение

#1
Крайно време беше нещо да ме изненада(въпреки че имам идеи какво може да е изкам да чуя и вашите идей).Та да започвам....от близо седмица(от както трайно се затопли времето) като достига 2400-2500 оборота има моментно прекъсване след това всичко е ОК на 2800-2900 сценката се повтаря.Иначе всичко си е ОК има "ряз" ,"дига" доста над разрешеното и за магистрала.Да добавя към симптопмите че това става САМО когато плавно набирам и външната температура е над 20 градуса(Целзий),също НЕ се случва когато ускорявам малко по-"нервничко"(като го "настъпя" по-яко).Това се усеща също когато съм над 50-тинна км/н ,т.е. на 1-ва и 2-ра не се усеща.Това нещо се случва и на бензин и на газ(на газ е по-осезаемо).Информативно машината се радва на нов въздушен филтър,нова дистрибуторна капачка и палец,свещи на не повече от 3000 км.Любимият ми компютър категорично и на 2-ро и 7-мо "гнездо" радостно ми дава 1-1-1.През дроселовата клапа "премина" повече от половин шпрей за почистване на инжекцион/карбораторни системи промяна никаква.Карам с ОМВ бензин и Блуфорс газ(Петрол).Благодаря предварително за вашите мнения ,моля не ме пращайте в МП щото немога да си го позволя Big Grin
П.П.Информативно двигателя е 20 клапанов
Chevrolet Blazer V6 4.3
Reply

#2
Кабели?
Reply

#3
Не кабели не съм сменял.Но защо като навън е топло го прави а когато температурата падне или карам нощем когато е под 20 няма проблем...а и на ниски обороти нямам прекъсвания,нямам грешки т.е. не би трябвало да е нещо дето има има"жица"и ходи до компа.През почивните дни смятам да прегледам вакумите
Reply

#4
Метъла ще излезе прав. Справка тук <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=6&t=4194&p=81576&hilit=tesla#p81576" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=6&t=4194&p=81576&hilit=tesla#p81576</a><!-- l -->
Reply

#5
ами при прекъсване от кабелите няма много логично поведение. Когато ми се е случвало да придърпва винаги е било различно. Принципно на елкон се хваща проблема, но ако можеш намери колега, сменете кабелите, направи едно кръгче и ще видиш дали има промяна.
Подобен проблем се получава и то свещи, но казваш, че са нови. Да не би да не са точно твоя тип?

Колкото за времето когато го прави нямам обяснение.
Reply

#6
Що не погледнеш и маркуча от въздушния филтър нататък, че тъй както го описваш ми прилича на вакуум маркуч или да ти е цепнат някъде въдуховода. Още повече, че скоро си сменял въздушен филтър. Кабелите може да ги погледнеш по старата рецепта някъде на тъмно и гледай дали прехвърча искра, макар че е по-добре да я закчиш на Елкон. Не знам дали бачка още сервиза на СБА отзад в Младост 3 при канала, там имаше един чичо дето ги чаткаше тия работи, може да пробваш там.
Reply

#7
Не е от кабели Confusedhock: .Продължавам разседването Big Grin Закупих си не лоши кабели "Тесла" за 70 лв.Цените в Бош и МП. са Х 3 :gib: Утре ще пробвам да си сложа старите свещи но почти съм сигурен че не е от тях.Свещите които взех зимата са Ен Джи Ка и съм ги гледал в каталога абсолютно са за мойта машина.Вакумите още не съм проверил.Чакам още идей!!!
Reply

#8
Нещо развитие?
Reply

#9
От бачкане не ми остава време.Тези дни нали беше по хладно(под 20-тина градуса) и нямах никакви проблеми...да не и е уруки перфектно поведение.Все още ми е в главата да си купия 2 метра читав маркуч за вакумите и да ги сменя всичко дето срещна Smile.Свещите немога да пробвам със старите щото колегата дето му дадох ключа за свещите го е изгубил :minigun: ,тъй че и ключ за свещи ще вземам.Дано в събота не съм на бачкане та да се метна под капака с 2 м маркуч за вакумите Big Grin .Пробягват ми лоши мисли за ламбадата(ламда сонда ) и дебитомер но нещата не се връзват.Най готиното мнение го изказа един колега ....."ммммммммммммм нямаш добро охлаждане на компютъра и за това забива" Big Grin "обесних" му че не съм с АМД(а ем де) та да сложа по яко охлаждане от това дето е от собствения поток въздух дето влиза в кутията.все пак той ми предложи да бодна една 12 винтилатор и да пробвам Big Grin Big Grin

П.П. Все пак защо е изключена изцяло латиницата?
Reply

#10
Здрасти Колега,
имах подобен проблем и аз, като при мен прекъсваше много рядко при различни
обороти на двигателя за много кратко след което продължаваше да си работи нормално.
Смених датчика който е на разпределителния вал и се намира където е горната конзола на мотора към купето.
Кръгъл е на външвн вид и е с две болчета захванат към мотора.
От тогава не ми е прекъсвала.
успех
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)