05-21-2009, 07:30 PM
Откраднаха ми пръскалките на челното стъкло. Неприятен момент. Взех да се заглеждам по другите коли да видя кой какво решение е намерил и не видях VOLVO 440 с налични пръскалки. Питах по автоморги никъде няма. По магазини за авточасти за заместители на оргиналните с такава дължина не намерих. Този модел VOLVO сигурно държи световният рекорд по дължина на тези пръскалки. С голям труд преправих едни от Рено Клио. Визуално добре, но функционирането е зле. Идват къси. Ако някой е намерил решение с подходящ заместител от друг модел автомобил нека да сподели.
Второто ми питане каква е нормалната цена за смяна на масло на двигател вкл. филтъра. Днес реших да го сменям. Отивам 12лв смяна добре. Вкарвам колата и господинът отдолу казва "колата има кора 5лв за демонтаж и монтаж". Общо 17лв смяна. Работа за не повече от 15мин. Като се обърне в часова ставка 68лв./час. Това се казва високо платен и квалифициран труд. Казах на господина, че колата е с "два маслени филтъра", колко ще се оскъпи. Цената скочи още с 5лева. Ако колата била дизел смяната се оскъпявала още. Такава некомпетентност и обирджийство не съм виждал. Пожелах му приятен ден и много клиенти. Става дума за Бургас.
Второто ми питане каква е нормалната цена за смяна на масло на двигател вкл. филтъра. Днес реших да го сменям. Отивам 12лв смяна добре. Вкарвам колата и господинът отдолу казва "колата има кора 5лв за демонтаж и монтаж". Общо 17лв смяна. Работа за не повече от 15мин. Като се обърне в часова ставка 68лв./час. Това се казва високо платен и квалифициран труд. Казах на господина, че колата е с "два маслени филтъра", колко ще се оскъпи. Цената скочи още с 5лева. Ако колата била дизел смяната се оскъпявала още. Такава некомпетентност и обирджийство не съм виждал. Пожелах му приятен ден и много клиенти. Става дума за Бургас.