05-24-2009, 11:17 AM
В близките дни ,имах доста обикаляне из страната.
Сагата започна във петък 22.05.2009 година.Всичко вървеше по график,докато влизайки в Русе колата изведнъж загуби мощност и заби.
Тогава се почнаха едни телефони.
Първо звъннах на Тони(tonyfireman) ,който любезно ми предостави телефона на Пенчо (клубар ,работещ в Мото-Пфое ,филиал Русе).След кратко,вече бях във филиала на Мото-Пфое.Любезно ме посрещнаха и направиха мигновенна организация.След 20-25 минути се установи,че е дефектирала Дросел-клапата.Същата я нямаха налична,но установиха,че я има в Мото-Пфое Люлин ,гр.София.
След разговор по телефона с г-н Захариев(началник сервиз в Мото-Пфое Варна) , клапата бе запазена.
Е тогава се почна едно надбягване с времето и динамично променящите се възможности на колата.В 14,30 часа излизайки от Русе с парадна скорост и колона подсвиркващи автомобили зад мен,бях си отворил прозореца и надул до дупка любимата група AC/DC.Минути по-късно дросел клапата се отпуши и Аз полетях и така до следващото и забиване.Тогава колоната от коли и камиони отново ме настигна,наложи се да отбия,защото вече щяха да ме бият или най-малко да ме прегазят.
Използвах момента и взех да ровя в телефонния указател,докато попаднах на телефона на Роби (не безизвестният moruna) ,работещ в Мото-Пфое Люлин.След кратък разговор,той любезно ми отговори,че действително имат необходимата резервна част и могат да съдействат при условие,че се добера до 18,30 часа в сервиза.Погледнах часовника и си казах ,че това е почти невъзможно.Бе 15.00 часа ,а Аз дори не бях стигнал до Плевен.Ядосах се на въпросната клапа и след небрежно посъветване с чука запалих и потеглих.С невероятно удоволствие установих,че клапата след съветването бе си взела поука.Е тогава ,газ до дупка.Стараех се да не внасям резки колебания в оборотите и настъпването на газта.
Към 17,30 часа вече се виждаха комините на Кремиковци,настъпи леко облекчение и точно в този момент клапата отново се предаде.Оставаше ми само да премина участъка от околовръстното на София и да се добера до сервиза в Люлин.Трафик голям- ужас.Отнесох поредната доза псувни и бибиткания на прибиращите се от работа нервни шофьори.Но продължих под звуците на любимата група и така до 18,05 часа,когато кацнах пред бариерата на сервиза на Мото-Пфое .
Тогава звъннах на Роби и той веднага се изстреля при мен.Бърза организация по изписване на частта и мигновенно паркиране на колата в сервизния бокс.Тук бих искал да Благодаря и за любезното съдействие на Мартин Добринов (приемчик в Мото-Пфое Люлин).
След 25-30 минути клапата бе монтирана и настроена.Отдъхнах си и погледнах с уважение ЧОВЕКА , който стори всичко необходимо.
Благодаря за перфектно свършената работа.Благодаря и на всички ,които се отзоваха и бяха в готовност да помогнат.
Но най-вече благодаря на Роби(moruna).
Сагата започна във петък 22.05.2009 година.Всичко вървеше по график,докато влизайки в Русе колата изведнъж загуби мощност и заби.
Тогава се почнаха едни телефони.
Първо звъннах на Тони(tonyfireman) ,който любезно ми предостави телефона на Пенчо (клубар ,работещ в Мото-Пфое ,филиал Русе).След кратко,вече бях във филиала на Мото-Пфое.Любезно ме посрещнаха и направиха мигновенна организация.След 20-25 минути се установи,че е дефектирала Дросел-клапата.Същата я нямаха налична,но установиха,че я има в Мото-Пфое Люлин ,гр.София.
След разговор по телефона с г-н Захариев(началник сервиз в Мото-Пфое Варна) , клапата бе запазена.
Е тогава се почна едно надбягване с времето и динамично променящите се възможности на колата.В 14,30 часа излизайки от Русе с парадна скорост и колона подсвиркващи автомобили зад мен,бях си отворил прозореца и надул до дупка любимата група AC/DC.Минути по-късно дросел клапата се отпуши и Аз полетях и така до следващото и забиване.Тогава колоната от коли и камиони отново ме настигна,наложи се да отбия,защото вече щяха да ме бият или най-малко да ме прегазят.
Използвах момента и взех да ровя в телефонния указател,докато попаднах на телефона на Роби (не безизвестният moruna) ,работещ в Мото-Пфое Люлин.След кратък разговор,той любезно ми отговори,че действително имат необходимата резервна част и могат да съдействат при условие,че се добера до 18,30 часа в сервиза.Погледнах часовника и си казах ,че това е почти невъзможно.Бе 15.00 часа ,а Аз дори не бях стигнал до Плевен.Ядосах се на въпросната клапа и след небрежно посъветване с чука запалих и потеглих.С невероятно удоволствие установих,че клапата след съветването бе си взела поука.Е тогава ,газ до дупка.Стараех се да не внасям резки колебания в оборотите и настъпването на газта.
Към 17,30 часа вече се виждаха комините на Кремиковци,настъпи леко облекчение и точно в този момент клапата отново се предаде.Оставаше ми само да премина участъка от околовръстното на София и да се добера до сервиза в Люлин.Трафик голям- ужас.Отнесох поредната доза псувни и бибиткания на прибиращите се от работа нервни шофьори.Но продължих под звуците на любимата група и така до 18,05 часа,когато кацнах пред бариерата на сервиза на Мото-Пфое .
Тогава звъннах на Роби и той веднага се изстреля при мен.Бърза организация по изписване на частта и мигновенно паркиране на колата в сервизния бокс.Тук бих искал да Благодаря и за любезното съдействие на Мартин Добринов (приемчик в Мото-Пфое Люлин).
След 25-30 минути клапата бе монтирана и настроена.Отдъхнах си и погледнах с уважение ЧОВЕКА , който стори всичко необходимо.
Благодаря за перфектно свършената работа.Благодаря и на всички ,които се отзоваха и бяха в готовност да помогнат.
Но най-вече благодаря на Роби(moruna).