The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем при 2500 до 2900 оборота... неще да ги подмине

#1
Здравейте мили колеги имах следния проблем с колата, понеже я карам на метан ми беше пропаднало едно легло на 1ви цилиндър и нямаше компресия на него (когато дръпнеш запалителния кабел от свеща не променяше оборотите, считайте че е проверено кабели свещи и дистрибутор и палец), замерихме компресия и на 1ви цилиндър беше 8-9 някъде не помня вече. И когато си я карах преди да я оправям когато оборотомера стигне 2500 качваше много трудно оборотите това се отнася както за 2500 така и до 2900 (няма мощност) освен компресията установихме че МОТОРЧЕТО ЗА ПРАЗЕХ ХОД или ( регулатор на оборотите ) не работило как трябва... видях че има доста теми за него и че е правило всевъзможни проблеми...

Направихме ремонт на главата като направиха ново легло а другите легла бяха напасвани към клапаните и би трябвало да е направено както трябва... Даже я е шлайфал той каза профилактично...
Откарах главата при момчетата от сервиза и те ми казаха че е била добре направена (според тях)

Но проблема е че колата има съвсем малко подобрение... след тея обороти вече набира по добре (говоря и за двете горива и метан и бензин, като на метан разбирасе и е малко по трудно), обаче тоя проблем в тея обороти си седи.
Двигателя е 1.8моно интересува ме може ли да е от това е.ано моторче или може да е на друго място проблема.
Забравих да спомена че колата изобщо не пипа маслото ама изобщооо...
Благодаря ви предварително и съжалявам ако съм ви отегчил но до сега давам само парички и почти нищо на мегдана.
Reply

#2
k_blondy Wrote:Здравейте мили колеги имах следния проблем с колата, понеже я карам на метан ми беше пропаднало едно легло на 1ви цилиндър и нямаше компресия на него (когато дръпнеш запалителния кабел от свеща не променяше оборотите, считайте че е проверено кабели свещи и дистрибутор и палец), замерихме компресия и на 1ви цилиндър беше 8-9 някъде не помня вече. И когато си я карах преди да я оправям когато оборотомера стигне 2500 качваше много трудно оборотите това се отнася както за 2500 така и до 2900 (няма мощност) освен компресията установихме че МОТОРЧЕТО ЗА ПРАЗЕХ ХОД или ( регулатор на оборотите ) не работило как трябва... видях че има доста теми за него и че е правило всевъзможни проблеми...

Направихме ремонт на главата като направиха ново легло а другите легла бяха напасвани към клапаните и би трябвало да е направено както трябва... Даже я е шлайфал той каза профилактично...
Откарах главата при момчетата от сервиза и те ми казаха че е била добре направена (според тях)

Но проблема е че колата има съвсем малко подобрение... след тея обороти вече набира по добре (говоря и за двете горива и метан и бензин, като на метан разбирасе и е малко по трудно), обаче тоя проблем в тея обороти си седи.
Двигателя е 1.8моно интересува ме може ли да е от това е.ано моторче или може да е на друго място проблема.
Забравих да спомена че колата изобщо не пипа маслото ама изобщооо...
Благодаря ви предварително и съжалявам ако съм ви отегчил но до сега давам само парички и почти нищо на мегдана.

на маховика има един белег -на шаибата на разпределителния вал -също /на корпусите има също белези-трябва да съвпадат-мисля ,че е от неправилно зацепен ангренажен ремък ..почти убеден съм,ако вс друго е в ред
Reply

#3
няма как да е от това понеже и преди свалянето и след свалянето на главата си го прави няма как ремъка да е зацепен погрешно поне това не предполагам... междудругото майстора каза че е оставил леко хлабави клапаните понеже се съмнявал от метана да не ги натегне отново.
Reply

#4
на диагностика ми хванаха моторче на празен ход... какво ще кажете възможно ли е моторче на ПРАЗЕН ХОД да прави проблеми при по-високи обороти...

четох за почистване на карбуратора, и за накисване в обезмаслител на това моторче дали ще има ефект, ако не дайте някаква ориентировъчна цена на такова моторче... както втора употреба така и ново

благодаря предварително
Reply

#5
давайте идеи моля ви чета за чистене на дюзата за дроселовата клапа за ТПС-датчик, за датчика на маховика ама май той е пряко свързан с паленето (в което аз нямам проблем поне за сега)....

Дайте предположение
Reply

#6
днес оправиха колата оказа се че масата на компютъра не е била затегната както трябва а и шпонката на шайбата на коляновия вал е била мръднала и е избягала центровката с 1 или 2 зъба не питах точно колко.....


сега колата е пушка върви супеееерррр Smile

благодаря на всички отзовали се
Reply

#7
k_blondy Wrote:днес оправиха колата оказа се че масата на компютъра не е била затегната както трябва а и шпонката на шайбата на коляновия вал е била мръднала и е избягала центровката с 1 или 2 зъба не питах точно колко.....


сега колата е пушка върви супеееерррр Smile

благодаря на всички отзовали се

Big Grin -това за шпонката и шайбата ,ме подсети за едно време,като карах балканче-М-50/...как ще мръдне ? просто не е била зацепена както тр..а това за масата на компа-ала бала
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)