The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
тампон преден долен въпрос_и?

#1
Въпросният тампон /закрепен е към надлъжната греда/ е с централен отвор 15 мм /на металната втулка/, а отвора на конзолата и дебелината на болта е 10 мм. ??1 така ли е фабрично? ??2 дали е възможна поява на тракане във възела? ??3 ако се постави втулка, ще се появят ли вибрации? Задния тампон е с отвор и болт 10 мм.
Има разлика в закрепването на тампона /явно са два модела/ - при едните между осите на отворите е 105 мм, при другите 115 мм - съответно и на гредата има разлика
Reply

#2
Колега ти направо ме разби с тая тема, я по-добре кажи каква е колата или обясни къде по-точно се намира въпросния тампон и снимки също биха ни помогнали да се ориентираме в ситуацията :oops: :oops: :oops:
Reply

#3
Колега както е написал Ицо , първо си кажи какъв модел ти е колата та някой да може да ти помогне.Въпросните тампони се водят тампони на скоростната кутия и ако си с модела В40 тампоните в Скан Тех струват : едните 57лв. испански и 97лв. оригинални а другият 59лв. испански и съответно 99лв.Ако мислиш че ти са се скапали направо вземай едни нови и си ги смени. ::beer::
Reply

#4
извинете ме, става дума за тампоните на всички V40 i S40 от 1990 до 2004, закрепени върху надлъжната греда отдолу под двигателя :oops:
Reply

#5
anzahariev Wrote:извинете ме, става дума за тампоните на всички V40 i S40 от 1990 до 2004, закрепени върху надлъжната греда отдолу под двигателя :oops:
Този модел започва да се произвежда 96г. Имат разлика до 2000 и след това, също и между дизеловите и бензиновите :!: :!: :!: От Мото Пфое са най-евтини :wink: :wink: :wink:
Reply

#6
нямат значение подробностите, просто не ми е ясно защо вътрешния диаметър на тампона е 15 мм , а през него минава болт 10 мм, и питам някой дали е наясно защо е така . . . .
Reply

#7
anzahariev Wrote:нямат значение подробностите, просто не ми е ясно защо вътрешния диаметър на тампона е 15 мм , а през него минава болт 10 мм, и питам някой дали е наясно защо е така . . . .
Ако болта е 15мм няма да можеш да монтираш гредата защото винаги ще има разминаване в отворите :wink: :wink: :wink:
Reply

#8
По този начин имаш възможност леко да коригираш ако се наложи средната част на тампона при сглобяването към гредата , просто са предвидили това според мен за удобство и най-добро постижение при отстраняване на вибрациите. Smile
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)