The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Удоволствието да караш Волво

#1
Еми така си е, за всяко удоволствие се плаща. За голямото удоволствие - скъпо. Фактът, че с километражите на трошките, които се изхвърлят в България, се злоупотребява силно е всеизвестен. Че е грехота да се изхвърлят тези коли, дори и на 500 000 километра - грехота е! Но не е учудващо, че проблемите се появяват, когато им е дошло времето. Тъпото е че малко не си подготвен за тях. Но където има пушек, има и дим. И неща, които сами по себе си са дреболии, става съвсем ясно след голямата работа, защо са се чупили. И защо на други неща им е дошло времето. Това няма нищо общо с нашите хубави пътища или бензина, с който караме, или с маслата, които сипваме. Всичко идва от "реалните километри", рекламирани от продавача. Не взимайте италианки! е много правилен лозунг. Или убеждението че сте извадили супер голям късмет с тази ниска цена за това бижу в Дупница, например. Да, тази кола наистина е бижу. И късметът ти наистина е супер голям, защото въпреки всичко е волво и то хубаво, дори и след дългия си житейски път.

А най-голямото удоволствие е, когато подкараш отново този прекрасен автомобил, отремонтиран за купчина пари, с "ясен поглед и вдигнато чело" към следващите 500 000. (Дай боже!)
945 Polar 1997
2.0 Turbo B200FT
1986 cc
4 cylinders, 8 valves
Compression ratio: 8.5:1
114 kW (155 PS) @ 5600 RPM
230 Nm @ 3600 RPM
M90 manual gearbox
Reply

#2
Амин! Моето 460 е италиянско, но съдейко по първични и вторични признаци, като протрит, волан, скоростен лост, дръжки на вратите, състояние на тапицерията, едва ли гони половин милион - е...и късмета. Днес обаче ходих да огледам това италиянче:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmenu=2&leftmenu=1&act=11237633824022013&f1=details" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?top ... f1=details</a><!-- m -->
вътре сигурно стадо прасета си е живяло през последните десетина години - било на 200 000 само "реални", ама май една нула липсва. Като разцъкаш аутоскаута и е очевидно, че запазените и на малко километри 850 -ки, 70 -ки и т.н. са на цени, поне двойно на това, което сме готови (или можем) да платим скромните българи.
Reply

#3
Оооооо това "бижу" и аз (заедно с GT1) го гледах... в резултат на това мое гледане се възкачих на самолет 9-5...
Най странното в цялата работа е че на снимките изглежда перфектно.. но като го видяхме отблизо наистина беше голяма кочина.
Reply

#4
Още от входа на автокъщата сваля 500 лева, но мисля да събирам още стотинки в касичката и наесен с песен до посетя гедерето с цел V70. Иначе имам доста познати от Дупница, занимаващи се с пренасянето на скрап от Италия, купувал съм дори коли от тях, като винаги съм се чудел какъв мърляч трябва да си, за да освиниш невъзможно една кола само за 4-5 години!? Big Grin
Reply

#5
Графе...да няма проблем с твоята кола бре :roll: ?
Тежко, брате, се живее
между глупци неразбрани,
душата ми в огън тлее,
сърцето ми в люти рани.
Reply

#6
Вече не, надявам се.
945 Polar 1997
2.0 Turbo B200FT
1986 cc
4 cylinders, 8 valves
Compression ratio: 8.5:1
114 kW (155 PS) @ 5600 RPM
230 Nm @ 3600 RPM
M90 manual gearbox
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)