06-25-2009, 11:22 AM
Еми така си е, за всяко удоволствие се плаща. За голямото удоволствие - скъпо. Фактът, че с километражите на трошките, които се изхвърлят в България, се злоупотребява силно е всеизвестен. Че е грехота да се изхвърлят тези коли, дори и на 500 000 километра - грехота е! Но не е учудващо, че проблемите се появяват, когато им е дошло времето. Тъпото е че малко не си подготвен за тях. Но където има пушек, има и дим. И неща, които сами по себе си са дреболии, става съвсем ясно след голямата работа, защо са се чупили. И защо на други неща им е дошло времето. Това няма нищо общо с нашите хубави пътища или бензина, с който караме, или с маслата, които сипваме. Всичко идва от "реалните километри", рекламирани от продавача. Не взимайте италианки! е много правилен лозунг. Или убеждението че сте извадили супер голям късмет с тази ниска цена за това бижу в Дупница, например. Да, тази кола наистина е бижу. И късметът ти наистина е супер голям, защото въпреки всичко е волво и то хубаво, дори и след дългия си житейски път.
А най-голямото удоволствие е, когато подкараш отново този прекрасен автомобил, отремонтиран за купчина пари, с "ясен поглед и вдигнато чело" към следващите 500 000. (Дай боже!)
А най-голямото удоволствие е, когато подкараш отново този прекрасен автомобил, отремонтиран за купчина пари, с "ясен поглед и вдигнато чело" към следващите 500 000. (Дай боже!)
945 Polar 1997
2.0 Turbo B200FT
1986 cc
4 cylinders, 8 valves
Compression ratio: 8.5:1
114 kW (155 PS) @ 5600 RPM
230 Nm @ 3600 RPM
M90 manual gearbox
2.0 Turbo B200FT
1986 cc
4 cylinders, 8 valves
Compression ratio: 8.5:1
114 kW (155 PS) @ 5600 RPM
230 Nm @ 3600 RPM
M90 manual gearbox