The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Инжекцион Фобос

#1
Здравейте Волвари, имам питане относно сложилите ГИ Фобос Smile
Сложих си ГИ на фирма Фобос, колата върви доста стабилно , не се усеща бензин-газ, но имам някои въпросчета :

1) Работи ли ви датчика за ниво на газовото ( 1 , 3/4 , 1/2 и 0 ). Моя като че ли не го разпознава Undecided защото минах 80 км. не е възножно да е пълен до горе (все пак е градско каране). Светят ми 4 лампички... :roll:

2) При вас къде се намира този превключвател за режимите ( икономичен, нормален и режим с повишена мошност) ?
Аз не го намирам. :|
Volvo 850 GLE 2.0 V10
Reply

#2
Здравей колега и честита придобивка Big Grin
На първия ти въпрос не мога да отговоря, защото при мен този датчик не е свързан и съответно не работи, но не се доверявай много на показанията му.
На втория ти въпрос- копчето за промяна на режимите е там откъдето можеш да сменяш ръчно режимите от газ на бензин и обратно/трябва да се вижда къде са го монтирали/, почти не се вижда самия бутон, но поне свети-зелено-газ, червено-бензин, а мигащо зелено-бензин с гономвост за прехвърляне на газ.Задържаш около 10сек. и се променя режима.Поздрави и ако има нещо неясно пак питай.


Attached Files Thumbnail(s)
       
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply

#3
Мерси 100Y0 , ще огледам бутона , но като че ли при мен има само 4 диода за статус на бутилката.
Ще приложа някаква снимка от сайта на Фобос , че в момента нямам налични Smile
[Image: 25.jpg]
Volvo 850 GLE 2.0 V10
Reply

#4
За прехвърлянето на газ-безнин е ясно . а различните режими със задържане на същия бутон ли става ?
А как мога да разбера на кой режим съм ? по мигането на "статус лампата" (червено -бензин, зелен- газ) Smile
Защото бях прочел че с нея се определят някои сервизни грешки .
Volvo 850 GLE 2.0 V10
Reply

#5
barbarossa Wrote:За прехвърлянето на газ-безнин е ясно . а различните режими със задържане на същия бутон ли става ?
А как мога да разбера на кой режим съм ? по мигането на "статус лампата" (червено -бензин, зелен- газ) Smile
Защото бях прочел че с нея се определят някои сервизни грешки .

Да режимите се сменят, като задържаш същия бутон до чуването на звуков сигнал.Режимите се в следната последователност: нормален/един звуков сигнал/-икономичен/два звукови сигнала/-спортен/три звукови сигнала/. Когато сменяш в движение чуваш по още едно писукане на всички режими и стават съответно 2-3 и 4 сигнала.
Не можеш да ги прескачаш, а минаваш последователно от режим в режим.

П.П. Моят модул за управление е различен-все пак ми монтираха ГИ 02.2008г. :wink: Big Grin
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply

#6
Мерси много 100Y0 , при теста на колата когато я вземах писукаше нещо Smile, но колко пъти и къде е застанал режима незнам, мислих че е нормално по повече пъти да си биб-ка. Утре ще му ударя една проверка, къде съм в режимите Smile. А впрочем компютъра си запазва последната настройка за режим нали ?
Volvo 850 GLE 2.0 V10
Reply

#7
Добро утро Волвари.
Както каза 100Y0 точно така си излезоха режимите.
Сутринта запалих колата и изчаках 4 мин. колкото да развите прословутите 30градуса за да прехвърли нормално на газ Smile След това чрез задържане на бутона започна да си писука гадината (да се издава един вид ;-) ). След ехидна усмива, започнах да си броя режимите, като след всяка по-продължителна пауза отпусках бутончето, и го натисках пак.
На запален двигател "пиуканията" са си като по книжката:
1- икономичен
2- нормален (при мен така беше, така и го оставих)
3- спортен режим.
Това са прослувутите режими , които забравиха да ми кажат как се пускат.
Лек ден на всички и само приятни емоции ;-)
Volvo 850 GLE 2.0 V10
Reply

#8
Колега, предполагам, че това също са ти го спестили, но да ти го кажа: независимо в какъв режим караш, когато е необходимо и натиснеш педала на газта до ламарината/пИдала до мИтала :wink: Big Grin /, директно влизаш в спортния режим и тогава моментния разход се качва, но имаш на разположение цялата мощност на ГИ.
Разхода е следния: нормален режим: 1:1 като разхода на бензин, икономичен: -10% и спортен: +10%
Поздрави.
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)