This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Сваляне на скоростна кутия
#1
Значи наложи ми се да поправям скоростна кутия на волво 440, 91, 1.7 бензин, пълна инжекция. Та вапросът ми е, трябва ли да свалям целия двигател за да се добера до скорустната кутия или просто трябва в канал да я сваля без сваляне на двигателя?
Цитирай
Thanks given by:
#2
хайде бе никой ли не може да ми помогне, просто ми трябва да зная дали трябва да се сваля двигателя или не?
:roll:
Цитирай
Thanks given by:
#3
�Ммисля, че трябва да свалиш и двигатля, ама то ако не знаеш дали трябва, не съм сигорен дали ще се справиш и с ремонта, ама ти си знаеш.
Аз не успях да наблюдавам действието по свалянето на скоросната кутия на моята 460тката понеже бях на работа, обаче като се прибрах, двигателят ме чакаше до колата. Но при мен целта не беше ремонт, а само сваляне на кутията за продан.
Цитирай
Thanks given by:
#4
Сваля се без да се вади двигателя, лично съм я свалял(сменял). Ако имаш удобство най-добре е да се закачи двигателя от горе и след това се развива магарето и се спуска надолу и кутията излиза през мястото на лявата гума. За което е най удобно да се откачи и свали макферсона. Абе става работата но първият път си е тоста разправия и време, един път оттренирана процедурата после става бързо. Най неудобната работа е разкачането и закачането на тампона на скоростната кутия.
Цитирай
Thanks given by:
#5
преди 2 месеца ми се наложи смяна на съединител.незнам как са свалили кутията но двигателят не са го сваляли.колата ми е 440 92г 1.7турбо.успех
Цитирай
Thanks given by:
#6
разсъединява се магарето от купето -двигателя виси на въже -закрепено на тавана на гаража/това при най елементарни условия/....иначе само кутията не може да се извади
Цитирай
Thanks given by:
#7
vesko_hard написа:Сваля се без да се вади двигателя, лично съм я свалял(сменял). Ако имаш удобство най-добре е да се закачи двигателя от горе и след това се развива магарето и се спуска надолу и кутията излиза през мястото на лявата гума. За което е най удобно да се откачи и свали макферсона. Абе става работата но първият път си е тоста разправия и време, един път оттренирана процедурата после става бързо. Най неудобната работа е разкачането и закачането на тампона на скоростната кутия.

да-точно така ...не видях че си написал как става номера и за това писах
аз откачам шарнирните болтове,за да мога да извадя полуоскуте...зор си е да се свали кутията-по лесно е да се измъкне с двигателя заедно-но трябват условия Smile
Цитирай
Thanks given by:
#8
Веднъж да сме на едно мнение с терориста - по-удобно и лесно да се извадят комплект, разделяш си ги ПОЧТИ на земята (на 2-3 санта от пода) за да не нараниш нещо, картера например, лостчето на ск. кутия и т.н. ремонтираш, к'вот ремонтираш и по обратния път.

УДИВИТЕЛНА !!! даже май станаха 3 ... :П
извадиш ли кутията колата не може да мръдне ни напред ни назад, защото ДВГ трябва да се придържа (дали отгоре или отдолу според условията с които разполагаш ...). В противен случай ДВГ "овисва" на една точка (левия тампон) и "пада" на земята. Понеже сам си знам, че не мога да обеснявам затова надрасках схематично с квадратчета и линиики изглед отгоре на композицията ДВГ<->Ск. кут. Ясно се вижда как ДВГ остава закачен за купето на една точка и няма начин да го задържиш освен да го подпреш отдолу или да го повдигнеш (препоръчвам ти второто)
Дано съм бил полезен Smile


Прикачени файлове Миниатюри
   
[Изображение: ab276107.gif]
[Изображение: ab245320.gif]

[Изображение: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Цитирай
Thanks given by:
#9
благодаря ви за изчерпателните отговори тоно това ми трябваше вече ще да е по лесно свалянето на скоруостната куия благодаря пак!
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)