Posts: 34
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2009
Reputation:
0
Здравейте колеги,
днес си поставих сам ксенона и тъй като не видях някой да е сложил описание къде е напъхал всичките карантии на ксенона, реших аз да го направя с няколко снимки. Пък вие кажете дали е удачно и дали има по-подходящи места за това.
attachment]
Кабела от единия фар към другия е прекаран пред радиатора, като е захванат със свински опашки към гредата.
Надявам се описанието да ви е помогнало в решението си да сложите и вие ксенон. Днес вечерта ще проверя как свети.
На светло пак се забелязва светлината и дори не мога да кажа че ме заслепява като гледам към фаровете.
Общо към 2 часа работа, с малко туткане за определяне на оптимални места за всички елементи. Инструменти: Отверка звезда, клещи резачки.
Това е от мене. :lol:
Volvo S40, 1998, 1.8, 114 hp - продадено
Volvo V70 XC AWD 2.4 193 hp
Posts: 4,286
Threads: 211
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 3
Joined: Feb 2008
Reputation:
7
Горд собственик на: S60 D5 185+hp M66
Браво колега, най-вече за това, че си снимал и си постнал снимки.Много добре е станало.Честито за придобивката, сега ще видиш, че може да се кара и в тъмното :wink:
При мен няма почти нищо за снимане, защото съм скрил всичко и се вижда само кабела захранващ десния фар.
Поздрави.
\\// (()) ||_ \\// (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Posts: 34
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2009
Reputation:
0
Колега, къде си успял да скриеш всичко??? Аз друго свободно място не намерих. Под фаровете нямам место. Освен да си свалял калниците и там да си ги пъхал Я дай малко разяснения.
Volvo S40, 1998, 1.8, 114 hp - продадено
Volvo V70 XC AWD 2.4 193 hp
Posts: 645
Threads: 30
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2009
Reputation:
0
и при мен всичко е скрито ,но просто навсякаде имам кори
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
Posts: 4,286
Threads: 211
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 3
Joined: Feb 2008
Reputation:
7
Горд собственик на: S60 D5 185+hp M66
Dido_S40 Wrote:Колега, къде си успял да скриеш всичко??? Аз друго свободно място не намерих. Под фаровете нямам место. Освен да си свалял калниците и там да си ги пъхал Я дай малко разяснения.
Здравей отново. Не съм свалял калниците, а кори имам само под двигателя :wink: . Единия баласт го монтирах между подкалника и основата за акумулатора, като за целта последната я демонтирах и след поставянето на баласта я монтирах отново-има достатъчно място. Другия/десния/баласт монтирах на едно от закрепванията на радиатора-горе долу по средата на левия край му край/като застанеш с/у колата :wink: . И аз не можах да монтирам баластите под фаровете най-вече заради наличие на чистачки на фаровете. Можех да направя така, че и захранващия кабел на десния фар да не се вижда, но и монтажа отгоре над радиатора ми хареса. Най-лесно е да се види как съм го направил, а не да обяснявам, но ако се видим някога ще ти покажа как и какво съм сътворил . Поздрави.
\\// (()) ||_ \\// (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Posts: 4
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2009
Reputation:
0
Здравйте колги имам един въпрос към всички които имат ксенон отдавна. Как се държи ксенона зимния сезон когато караме постоянно на фарове. Наплашиха ме, че ако сложа зимата много бързо ще му заминат крушките поради постояното светене. Има ли нещо вярно в това твърдение.
Posts: 4,286
Threads: 211
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 3
Joined: Feb 2008
Reputation:
7
Горд собственик на: S60 D5 185+hp M66
cozmo Wrote:Здравйте колги имам един въпрос към всички които имат ксенон отдавна. Как се държи ксенона зимния сезон когато караме постоянно на фарове. Наплашиха ме, че ако сложа зимата много бързо ще му заминат крушките поради постояното светене. Има ли нещо вярно в това твърдение.
Здравей колега. На ксеноновите крушки им дават светене около 3000часа. Ти си направи сметка колко караш на ден и за колко време ще се впишеш в живота им. Осветеността е несравнима с халогените и удоволствието си струва. Ако пък толкова много се притесняваш за крушките на ксенона, през зимните дни си слагай халогенните крушки, поне възстановяването на старата система става доста по-бързо от поставянето на ксенона т.е. кеф ти ксенон, кеф ти халоген. Аз лично това не бих го направил, но виждам че се притесняваш да не се минеш , а това е един от основните страхове на българина, другия е да не настине :wink: ....шегичка .
Поздрави от мен.
\\// (()) ||_ \\// (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Posts: 613
Threads: 26
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2007
Reputation:
0
Стойо като си почнал кажи колко струват крушките за ксенона, т.е те консуматив ли са или са част от целия кит, сори за въпроса но не съм наясно. И какви ксенони си слагате, колко келвина (от който зависи цвета на светлината)?
Posts: 4,286
Threads: 211
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 3
Joined: Feb 2008
Reputation:
7
Горд собственик на: S60 D5 185+hp M66
Luben Manev Wrote:Стойо като си почнал кажи колко струват крушките за ксенона, т.е те консуматив ли са или са част от целия кит, сори за въпроса но не съм наясно. И какви ксенони си слагате, колко келвина (от който зависи цвета на светлината)?
Любо, крушките са консуматив и цената им варира в много широки граници-от 45 до 240лв. :evil: за брой -говоря само за крушка Н4, която е по-скъпа от Н1 и Н7 заради електромагнитния плъзгач. Можеш да си намериш цял кит за около 180-200лв. Въпрос на късмет е какво ще намериш и колко ще издържи.Сега гледам , че рекламират продължителност на живот от 3400 до 5000часа, но според мен е търговски трик-просто няма как да хванеш продължителността на използване на ксенон системата. Доколкото знам оригинално вграждания ксенон е с температура 4300К. Аз лично съм с 6000К и съм доволен от осветеността. Колкото повече са келвините, толкова е по-малко светлината във видимия спектър.Въпрос на личен избор. Лично според мен над 6000К си е повече за гъзария, отколкото за удобство.Поздрави и се извинявам, че спамя в темата на колегата.
\\// (()) ||_ \\// (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Posts: 69
Threads: 13
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2008
Reputation:
0
Вярно ли че на H4 /каквито са на S40/ може да се сложи само "би-ксенон"? Твоят колега само за късите ли?
|