The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Честита ми регистрация във форума :-)

#1
Здравейте мили хора :-)

Щастлив съм, че вече имам акаунт, и възнамерявам да го ползвам по предназначение (т.е. да задавам глупави въпроси) Big Grin
Започвам.
Искам да си купя Volvo S60 D5 (2001-2003) :lol:
След доста ровене по сайтове с обяви (предимно чужбински) почнах да се съмнявам в истиността на повечето обяви. Еднаквите цени, например, на два уж еднакви автомобила, но с брутална (двойна или по-голяма) разлика в пробега. Или в обява за S60 D5 да пише, че е с бензинов двигател... И още много такива примери.
Рових по предишни мнения, в които са се обсъждали такива въпроси. Останах с впечатление, че определено и в чужбина си е въпрос на късмет да не те излъжат.

Та... Знам, че няма невъзможни неща, но възможно ли е да се манипулират данните за пробега на S60?
Давам си сметка, че това е автомобил, направен да се кара предимно по магистрали, и обявения на повечето пробег от порядъка на 250-300 000 км е по-скоро реален...
Вие бихте ли си купили такъв автомобил, изминал 300 000 километра, примерно, но поддържан както трябва? Знам, че това не са никак малко километри, но дизелите доколкото знам са с доста дълъг живот (при правилно гледане)...
Масово за немските обяви в http://mobile.de са наснимали автомобили без регистрационни табели, а това, предполагам, означава, че няма начин автомобила да излезе извън автокъщата за тестово каране... Или греша?
В http://autoscout24.bg пък видях доста прилични обяви, пуснати от хора и автокъщи в Холандия... Някой има ли опит с пазаруването на автомобил оттам?
Засега е това... :-)
Надявам се скоро с гордост да мога да добавя в галерията и моето мечтано Волво :-)

Хубав ден!

#2
Честита регистрация. По въпроса за километрите - ами бих карал, стига да е карана ТАМ и да има редовно попълвана сервизна книжка.
Иначе май Холандия е една от страните с най-много волва на глава население :lol:

#3
iasku Wrote:Честита регистрация. По въпроса за километрите - ами бих карал, стига да е карана ТАМ и да има редовно попълвана сервизна книжка.
Иначе май Холандия е една от страните с най-много волва на глава население :lol:

Което е странно, защото няма къде да ги карат и са скромни хора - там малко хора карат автомобили, като предпочитат малки (гъсто населена страна е все пак) и икономични. Та за мен е малко мистика тая работа с волвата от Холандия...
945 Polar 1997
2.0 Turbo B200FT
1986 cc
4 cylinders, 8 valves
Compression ratio: 8.5:1
114 kW (155 PS) @ 5600 RPM
230 Nm @ 3600 RPM
M90 manual gearbox

#4
Все пак там ги правеха 440, а след това и С/В40 Wink

#5
Не е ли Белгия?
945 Polar 1997
2.0 Turbo B200FT
1986 cc
4 cylinders, 8 valves
Compression ratio: 8.5:1
114 kW (155 PS) @ 5600 RPM
230 Nm @ 3600 RPM
M90 manual gearbox

#6
graf_bezuhoff Wrote:Не е ли Белгия?

Не Графе, не са се произвеждали в Белгия, а в завода NEDCAR в Холандия. S/V40 заедно с мицубиши Каризма.
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.

#7
Поздрави ! С пожелания за намирането на мечтаният автомобил.

#8
А Гент, Белгия? Само той се споменава на сайтана Волво?!?
945 Polar 1997
2.0 Turbo B200FT
1986 cc
4 cylinders, 8 valves
Compression ratio: 8.5:1
114 kW (155 PS) @ 5600 RPM
230 Nm @ 3600 RPM
M90 manual gearbox

#9
Здравей, и добре дошъл.

По въпроса за километрите - като купих мойто Ес70 бензин- беше на 235 000, сега е на около 273 000. Имах късмета предишния собственик да я беше поддържал изрядна отвсякъде, този преди него подозирам също я беше гледал и бих казал че нямам никакви грижи. Естествено в моя случай е автомобил на 11 години и излиза по нещо от време на време, но когато е гледана колата - не е нищо особено.
Опит с пазаруването на автомобил от Холандско - старта 340-ка беше купена от тамошен сервиз. Нямаше никакви забележки, даже си беше с документацията кога е минавала технически прегледи. Но това беше далчената (или не чак толкоз) '93-та. Сега предполагам и там са понатарикатели, но едва ли с много.
Така - защо не погледнеш и обяви от Белгия - доколкото знам там хората много добре се грижат за автомобилите си.

По въпроса с производството - в Холандия са сглобявани и 340-ките, или поне така пишеше на табелата на Вофито Wink

#10
Графе, заповядай Smile :
<!-- m --><a class="postlink" href="http://en.wikipedia.org/wiki/NedCar" onclick="window.open(this.href);return false;">http://en.wikipedia.org/wiki/NedCar</a><!-- m -->

Иначе някъде по форума имаше и подробен документ за историята на завода...

ред: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.nedcar.nl/images/stories/History/history_en.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.nedcar.nl/images/stories/His ... ory_en.pdf</a><!-- m -->



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)