The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Стрелката за температурата не помръдва

#1
От няколко дни ми направи впечатление, че стрлката за температурата не отчита нищо, даже и до първата черта не стига. Перката обаче си се включва като поработи на място. Намерих тук подобна тема, но за бензинов мотор, а моята е V40 1.9TD 1999. От няколко часа имам и инсталиран VADIS, но ми е малко трудно(поне за сега) да се ориентирам в програмата. Иначе само написах VIN-а и колата излезе :oops:

П.П. Всички други уреди си отчитат нормално, лампите си гаснат след палене с изключение на една(прилича на светеща крушка с удивителен знак вътре в нея), но като пипна спирачка и тя изгасва.
V50 D4204T
[Image: ab286978.gif]
Reply

#2
Виж това, което съм написал в тази тема. Има един прикачен файл, където са показани температурни датчици и т.н. Също и в ПДФ-а на колехата Михов има доста информация.

Остносно ВАДИС, като въведеш VIN номера и ти модел, година ит.н. за колата цъкваш на ОК Връщаш се в главното меню и най-лесно е като натисне бутона SEARCH. Като влезеш в менюто за търсене, му слагаш отметка на Free Text и след това пишеш ключова дума в полето, естествено на чист Английски език, че Българския още му е труден...Big Grin
Това е общо взето, като пробваш това онова и ще я схванеш... :wink:
Vovlo V40 2001 1.9Di 115Hp
Reply

#3
Много благодаря за линк-а и за отметката в програмата. Така вече по се получават нещата. Отивам да чопля :wink:
V50 D4204T
[Image: ab286978.gif]
Reply

#4
най често е термостат
Reply

#5
Ще проверя и датчиците и термостат-а, само да ми остане малко повече свободно време. На 27.07 на обяд се наложи да поема дежутството на колега, оперираха го вече - успешно. Дано събота и неделя да е по спокойно за да отхвърля някаква работа. Като поразгледах и въздушния филтър ще трябва да сваля, врътките на скобите за интеркулера при мен са пристягани отдолу.
V50 D4204T
[Image: ab286978.gif]
Reply

#6
Най накрая ми остана свободно време тази сутрин и се добрах до 2-та датчика на термостат-а. Единият е с 2 а другия е с 3 кабела. Този с 3-те кабела който е отдолу е умрял. До този извод стигнах след като дадох на късо 2 от крачетата на буксата му(не помня точно кои) и стрелката за температурата се качи до горе. Обиколих няколко магазина и ми направиха предложения м/у 30 и 40 лева за въпросния датчик. Утре ще се поразходя още малко и ще го поръчам - няма начин. Може и снимки да направя при монтирането.
V50 D4204T
[Image: ab286978.gif]
Reply

#7
Днес смених датчика, но ефекта беше почти никакъв. Казвам почти понеже стрелката мръдна до първата, най-долната черта при подаване на контакт - но само първия път. При всяко следващо подаване на контакт или палене на мотора, дори и след една обиколка на квартала, стрелката за температурата не помръдна. Маркучите които влизат и излизат от термостат-а се затоплят чувствително, особено този дето влиза в радиатора. ](*,)
При иваждането на стария и преди поставянето на новия датчик потече малко антифриз, не повече от 200-300 грама. Горе-долу толкова беше спаднало нивото в разширителния съд, естествено възстановено преди първото палене.


Attached Files Thumbnail(s)
       
V50 D4204T
[Image: ab286978.gif]
Reply

#8
Здравей колега. Аз ли нещо не съм разбрал правилно или ти наистина не си сменил термостата :roll: ?!? Цената му е 15-20лв. и ако не си го сменил го направи и съм почти сигурен, че проблема ти ще се реши. Поздрави и успех.
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply

#9
То май само това остана, но все пак нещо не ми се връзва. Не е ли датчика онова, което подава информация към стрелката???
V50 D4204T
[Image: ab286978.gif]
Reply

#10
MaHaPaTa Wrote:То май само това остана, но все пак нещо не ми се връзва. Не е ли датчика онова, което подава информация към стрелката???

Наистина датчика подава информацията, но нали взема тази информация от състоянието на системата. При теб най-вероятно проблема е със заклинил отворен термостат. Ако беше заклинил в затворено положение, досега да си прегрял двигателя. Имам един друг въпрос към теб? Нали не караш само с вода вместо нормална охл.течност/вода и антифриз/?!? Голяма грешка е да се кара само с вода. Антифриза има смазващи и антикорозионни свойства. Не казвам, че караш само с вода.... просто искам да отпадне още една от причините за проблема. Термостата се сменя за 10-15минути и не е скъп. Поздрави и пиши докъде си стигнал с решаването на проблема.
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)