The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Тапицерия

#11
Виждал съм какво ли не!
Инжектирано лепило -несполучливо
пришито с конец - грозно
с габърчета - тъпо
с телбод - ужасно
Истината е тая- .Сваля се тавана ,почиства се добре, маже се с лепило *на 3 интервала* "Момент или ЦМ43"
Залепя се нов плат, който от едната си страна има 3 мм дунапрен - купува се от магазините за платове и дамаски.
Не е много трудно но се изисква опит,по добре да бъде направено от специалист.
Повече подробности мога да дам при питане!
НЕ СЪМ ТАПИЦЕР но съм правил 3-4 тавана
Reply

#12
Според мен няма смисъл, човек да се занимава с това, при положение, че претапициране на свален таван струва не е повече от 50лв. Иначе както казва Митачи, трябва да си търсиш плат, да е същия цвят, лепило, после да го опъваш и не се знае дали ще успееш да го напаснеш, защото си има чалъми. Затова сваляш тавана, отнасяш го при тапицер, избираш си плата, като гледаш цвета максимално да се доближава до твоя, даже повечето тапицери ще ти намерят и същия. Лепят ти новия плат с фабрично залепен дунапрен и ти е чиста работата ... кефиш се на новото и забравяш за този проблем... :wink:

А поправката за мен е загубена кауза... :roll:
Vovlo V40 2001 1.9Di 115Hp
Reply

#13
Давайте тогава ръководство стъпка-по-стъпка как се сваля тая кора с минимални поражения
Ако си разменим по една вещ, всеки от нас ще си остане с една, но ако си разменим по една идея, всеки ще има по две.

V40, 1,8 115 кс, 1998 г , ГИ "Фобос"
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)