07-29-2009, 12:56 PM
Здравейте колеги. Доста се порових из форума, защото имам бегъл спомен,че тази тема е коментирана, но не намерих нищо и затова я пускам. Та въпроса ми е дали е удачно да се прекъсне принудително с реле работата на бензиновата помпа, когато колата работи на газ?!? Основно засега чувам две противоположни мнения. Едното е да се прекъсне помпата с реле-по този начин се пази помпата и бензинопроводите не са под постоянно налягане. Другото мнение е, че като се прекъсне бензиновата помпа, се изпарява останалия бензин в инжекторите и те лека-полека се "запичат"от "хубавините" в бензина . Питах моя майстор, който ми постави ГИ, дали не е по-добре да се спре помпата, а когато се наложи да се чистят инжекторите с ултразвук, но той ми отговори, че с ултразвук се чистят дюзите само отвън, а отвътре си стоят с това"лаково покритие". Това крайно много ме озадачи, защото си мисля, че ултразвука чисти отвсякъде и сега съм в някаква патова ситуация от това му мнение. Моля ви да споделите вашия опит, все пак доста колеги караме на газ.Нека видим кой как е решил тази дилема и в крайна сметка да се спира ли бензиновата помпа или не ?!? Благодаря на всички дали компетентното си мнение.
\\// (()) ||_ \\// (()) S60 D5 185+к.с. М66.