The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
"За" или "Против" спиране на бензинова помпа ?!?

#1
Здравейте колеги. Доста се порових из форума, защото имам бегъл спомен,че тази тема е коментирана, но не намерих нищо и затова я пускам. Та въпроса ми е дали е удачно да се прекъсне принудително с реле работата на бензиновата помпа, когато колата работи на газ?!? Основно засега чувам две противоположни мнения. Едното е да се прекъсне помпата с реле-по този начин се пази помпата и бензинопроводите не са под постоянно налягане. Другото мнение е, че като се прекъсне бензиновата помпа, се изпарява останалия бензин в инжекторите и те лека-полека се "запичат"от "хубавините" в бензина . Питах моя майстор, който ми постави ГИ, дали не е по-добре да се спре помпата, а когато се наложи да се чистят инжекторите с ултразвук, но той ми отговори, че с ултразвук се чистят дюзите само отвън, а отвътре си стоят с това"лаково покритие". Това крайно много ме озадачи, защото си мисля, че ултразвука чисти отвсякъде и сега съм в някаква патова ситуация от това му мнение. Моля ви да споделите вашия опит, все пак доста колеги караме на газ.Нека видим кой как е решил тази дилема и в крайна сметка да се спира ли бензиновата помпа или не ?!? Благодаря на всички дали компетентното си мнение.
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply

#2
Аз мисля така - След като прехвърлиш на гас ,инжекторите спират да работят и остават затворени(бензина няма как да се изпари). А горивната система остава под налягане и след спирането на помпата благодарение на клапана за обратно гориво който не позволява отичането на горивото обратно в резервоара. Затова с едно реленце което получава сигнал от клапана който пуска газта спирам помпата.

Ааа Чувал съм и мнения че инжекторите се охлаждали в следствие работата на помпата
и ако не работи затова запичали . може !
Профилактично от време на време я изрязвам на бензин но не студена! И винаги паля на бензин.
Reply

#3
Не виждам какъв е проблема да се спре с реле работата на помпата след преминаването на газ.Тоя майстор дето ти е казал че се повреждат ижекторите,му прати много поздрави.При положение че си с газов инжекцион,колата ти всеки път пали на бензин.Така че тия дюзи не виждам как ще пресъхнат.Друг е въпроса че се удължава живота на самата помпа.Няма да го има и това "надуване" на системата.На мен лично,два пъти ми се е пукал маркуча между помпата и горивния филтър точно по тази причина-налягането.Макар че все още карам на варианта постоянно работеща помпа,мисля че е по добре работата й да бъде спряна след преминаването на газ.


Attached Files
.doc   Ustav-2012.doc (Size: 96.5 KB / Downloads: 1)
.doc   Ustav-2012.doc (Size: 96.5 KB / Downloads: 1)
Reply

#4
Засега се отказвам да спирам бензиновата помпа......казах засега Big Grin :wink: Big Grin
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply

#5
още като си купих колицата ,бившия собсвеник ми показа "тайната" :wink: копче на таблото ,което евентуалния апаш не би различил от другите (да кажем за отопление на стъклото)Та помпата си я влкючвам само когато паля (задължително на бензин)и като мина на газ ритуално си я изключвам .и си мисля ,че ако километража ми бе вързан за помпата ,колата щеше да е на максимум 30-40 хил.км. :o до сега инжектори не съм чистил ,изобщо нищо освен свещи (1път )не съм сменял :!:
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)