The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Налягане в гумите V40

#21
ibot Wrote:100YO,много си прав,не обичам побългарявания и да правя нещя по собствена преценка(а не по преценка на инженерите) по колите,от което може да се пребия на пътя,ако ми се пръсне гума примерно както е в случая.Също така не правя компромис със спирачки и марка/модел гуми.Все пак аз се возя във тази кола,а живота си го харесвам и не ми се мре заради 100-200 спестени лева примерно.Също така температурата при 150-160 км/ч(идеалната за мен скорост на магистрала) се повишава повече от колко предполагаме.
Колега ние също не правим компромиси и никой не говори за спестяване на пари, а и от собствен опит мога да ти кажа че за Българските магистрали и 140 км/ч е висока скорост.

Един сайт с препоръчителните налягания за няколко модела Volvo http://www.thetyrepressuremonitor.com/ty...volvo.html

С две думи за V40 хората казват:
при нормални условия 2.18 отпред и 2.04 отзад;
при натоварена кола или висока скорост 2.45 и отпред и отзад.


Естествено трябва да се има в предвид и температурното разширение на въздуха - желателно е налягането да се мери при загрели гуми.

ПП стига сте цитирали тея ИНЖЕНЕРИ, че почвам да се възгордявам Big Grin Big Grin Big Grin
Reply

#22
Cavalera Wrote:.........
С две думи за V40 хората казват:
при нормални условия 2.18 отпред и 2.04 отзад;
при натоварена кола или висока скорост 2.45 и отпред и отзад.


Естествено трябва да се има в предвид и температурното разширение на въздуха - желателно е налягането да се мери при загрели гуми.........

За да не се "изядат" от страни и другия чифт и за да не се получават нещата от снимките по горе, от днес предните са ми на 2.6, а задните на 2.5;
колата се държи добре на пътя и комфорта не е кой знае колко нарушен - при максимално допустимо налягане 3.0 мисля, че няма да имам проблем.
V50 D4204T
[Image: ab286978.gif]
Reply

#23
100Y0 Wrote:И моите ги помпя, както е по таблицата на шофьорската врата и изглеждат меки :roll: . Меря ги с електронен манометър и съм почти сигурен, че е точен :wink: Big Grin .


Че аз на ш6офьорската врата също имам таблица, но май е относно въздушната възглавница за шофьолра и страничните възд. възглавници?
Относно налягането- от ОМВ си купих малъку цифров манометър и винаги ги помпам на компресор до 2,40 2,45 атмосфери.
В момента съм с 2,4.

По-интересно е да препоръчате марка зимтни гуми, нови, които да са наистина добри.Имайте предвид ,че мразя да слагам вериги.
Да сте чули нещо за спрей, който се пръска върху гумата вместо поставяне верига?
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#24
Спрея или т.н. "течни вериги" го имам от миналата година, пръсках от него само за проба, но не усетих кой-знае какъв ефект. Струваше 12лв. в бензиностанциите на Лук ойл, доколкото си спомням беше испанско производство. Темата е дискутирана вече, но го казвам пак-тези течни вериги може и да помагат, но не са панацея. Зимните ми гуми са Вредещайн сноу трак 2. Доволен съм от тях, но по въпроса за гумите/летни или зимни/ всеки има собствено мнение и предпочитания. Добре, че е така иначе всички щяхме да караме гуми от един производител, то вярно че във F1 е така, ама те са друга вселена Big Grin .
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply

#25
100Y0 Wrote:Спрея или т.н. "течни вериги" го имам от миналата година, пръсках от него само за проба, но не усетих кой-знае какъв ефект. Струваше 12лв. в бензиностанциите на Лук ойл, доколкото си спомням беше испанско производство. Темата е дискутирана вече, но го казвам пак-тези течни вериги може и да помагат, но не са панацея. Зимните ми гуми са Вредещайн сноу трак 2. Доволен съм от тях, но по въпроса за гумите/летни или зимни/ всеки има собствено мнение и предпочитания. Добре, че е така иначе всички щяхме да караме гуми от един производител, то вярно че във F1 е така, ама те са друга вселена Big Grin .


Благодаря Стойо. Smile
Аз от 4-ри места вече чувам много добри думи за Вредещайн сноу трак.
Иначе съм се насочил към зимни Мишлен или Гууд йеър ултра грип.
1200 лева веча съм ги заделил(да чукна на дърнва да не се наложат някаквидруги спешни разходи).
Очаквам че съчетанието тежко куп + нови качествени, маркови зимни гуми ще ме спасят зимата в София.
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)