09-06-2009, 07:11 PM
Здравейте, направих 1 обиколка на страната за 2-3 дни над 1000км ...
Карах както си трябва колкото може да върви колата, но във Варна след като я бчх загасил за около половин час ми светна Emision (нещо си) service. Съответно беше събота и отидох до Фото мое въз Варна, както може би знаете в събота няма диагностици, но приемчика каза, че би могло да е и от кофти гориво. След 1 зареждане и след още 300км. яко ръчкане по завои в странджа и родопите, съобщението изчезна.
До тук добре... но на връщане към София, може би на 70км. от града, по баирите на тракия (валеше дъжд и карах с 140-170км) ми светна на компа съобщение което горе долу гласеше "Drive slowly. service urgent - 40" самата кола ми ограничи оборотите така, че да не мога да карам с по-висока скорост от 140. След десетина киломтра се оправи и започна да си върви нормално... Сега няма грешки!
Дайте акъл какво може да е? Задръстен катализатор? Датчик ?
Има ли смисъл без да свети грешката да я карам за диагностика в Фото мое ?
Прочетох в някакви форуми, че втората грешка е вид защита от рязко охлаждане на двигателя от водата (беше просто коментар) не знам до колко може да му се вярва.
Да ви дам малко инфо за колата:
S60 2,4 бензин 2001г.
почти на 130000км. (може да се окаже някакъв сервизен период)
Карах както си трябва колкото може да върви колата, но във Варна след като я бчх загасил за около половин час ми светна Emision (нещо си) service. Съответно беше събота и отидох до Фото мое въз Варна, както може би знаете в събота няма диагностици, но приемчика каза, че би могло да е и от кофти гориво. След 1 зареждане и след още 300км. яко ръчкане по завои в странджа и родопите, съобщението изчезна.
До тук добре... но на връщане към София, може би на 70км. от града, по баирите на тракия (валеше дъжд и карах с 140-170км) ми светна на компа съобщение което горе долу гласеше "Drive slowly. service urgent - 40" самата кола ми ограничи оборотите така, че да не мога да карам с по-висока скорост от 140. След десетина киломтра се оправи и започна да си върви нормално... Сега няма грешки!
Дайте акъл какво може да е? Задръстен катализатор? Датчик ?
Има ли смисъл без да свети грешката да я карам за диагностика в Фото мое ?
Прочетох в някакви форуми, че втората грешка е вид защита от рязко охлаждане на двигателя от водата (беше просто коментар) не знам до колко може да му се вярва.
Да ви дам малко инфо за колата:
S60 2,4 бензин 2001г.
почти на 130000км. (може да се окаже някакъв сервизен период)