The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Стрийт рейсинг по американски......

#1
Здравейте колеги. Знам, че писаното по-долу не е в синхрон с мотото и духа на любимата марка, но почти всеки от нас се е изкушавал да провери възможностите на автомобила си и да настъпи газта докрай. Тук става въпрос за нещо доста по-диво , красиво.....и опасно. Никого не изкушавам, просто намерих в нета тези две откровения на един американски рейсър и ги споделям с вас. Не цитирам точно мястото от където съм ги намерил, защото ги видях на няколко места и не знам кой е първоизточника. Приятно четене....


Това е писано от един човек ,който ... оставям ви сами да си правите изводите какъв е...


1.Значи петък вечер е. Имам избора да седя пред телевизора, да ходя по клубовете или да ходя да проверя докъде е стигнала младежта със тунингованите си чудеса и на кви пари играят. Решавам последното. Отварям гаражите и гледам замислено- кво да взема? Решавам като ще е гарга да е рошава, мятам се във вайпъра, завъртам ключа на "включено", чакам маслената помпа да качи малко масло, бензиновата да напомпа гориво и решително давам контакт. Нищо. Има ток за аксесоарите, но няма за стартера. Така е. Търся кабели и подавам ток от една от другите коли. Мм даа. Трябва по-често да го разхождам. Поглеждам мотек-а - всичко е в час и нищо не е забравил- добре че си има собствено захранване. Да не говориме, че последния ми бек ъп е по-стар и от мене и ако трябва наново... лошо. Ма.. късмет. Излизам лекичко и се обаждам на един приятел, който ми свежда че тази вечер "нелегалните" ще са на една отдавна опустяла военна база със 1 миля писта във добро състояние. Знам я къде е, но имам други неща преди това да проверя. На един от светофарите надувам буста на 12 паунда (0.8 бара) и тръгвам на 1ва без газ, слагам лежерно на 2ра и настъпвам лееееекичко, като гледам зорко мотек-а - няма детонации. Добре. Спирам на следващия и надувам до 16 паунда (1 бар или нещо такова). Пак тръгвам бабешката (щото иначе става рачешката) и настъпвам плахо 2ра. Двете турбини въздъхват леко... пак няма детонации. явно бензина ми поне не е изветрял. Пък и е студено. Все ще се оправя. Решавам че вече мога сега да отида да се изложа.
След 1 час съм на базата, а там лудница. Точно ,като в "бързи и яростни". Че повечето са бавни- знам. Остава въпроса колко са яростни. Има поне 50-60 коли.... неони, крилца, телевизори... пилят се гуми наляво и надясно. Занимава се младежта. оставям си колата по-встрани и отивам на пистата да видя ко стаа и как върви залагането. повечето са със разни турбинирани и азотирани хондички, има няколко американски чудовища, 2-3 ауди с4, 1 рс6, няколко амг-та и едно порше. Дърпат се на по $25, $50, мисля че видях и 2-3 $100 да разменят притежатели. Времена- всякакви- повечето са около 12те. Имаше няколко старта във 11те и една супра и един скайлайн, които са се карали и преди и тоя път пак си мериха инструментите- скайлайна даде 10.8 (и дръпна супрата на старта), но тя после го догони за 10.6 (преносимите хронометри са станали доста точни явно)... изобщо- интересно. А да, забравих- мадамите. Не знам що, но ми се струва че със всяко мероприятие стават все по-малки и по-малки.. така във тъмното не се вижда добре, ма давам им средна възраст 15... ма кво- част от пейзажа са...

... по едно време гледам (по-скоро чувам) как иде нещо дето понятия като изходяща генерация са му много чужди. Звучи ми познато. Отивам и аз (как- нали е сеир) разбутвам тълпата и гледам любопитно. А то не е кат’ да няма ко да се гледа. Додж чарджър, ма не къв да е, а много много правен. Виждам суперчарджър (как няя го видя- стърчи 2 педи над предния капак), пълно тубирано купе, една седалка и нищо друго вътре, 4 ръчни скорости, 17 инчови сликове отзад (2 педя има между задните гуми- точно колкото за "дана" прасето), опашка на колелца да се подпира да не се обърне при старта... във багажника 2 бутилки... на блока отстрани пише 442, само дето не на мене тия щото това е донован блок а те са от 500 кубика нагоре общо взето... меря го така наиузст и решавам че е около 1500-1600 коня, тежи към 1500 кила и със тия сликове сигурно и ги слага на асфалта. Ниски 9. може високи 8. И гледа нагло. Ша гледа я. Тука няма кои да му се опъне. Ма кво- не съм комплексиран- шоу да има. Отивам и му припомням- "аз съм един от онези... дето преди време.. това онова".. (знаеме се от преди)... той вика- Ах. Да. Време беше. На колко искаш да се пуснеме? (лесно му е на него- аз да му мисля как ша го гоня на 400те метра)... после ми хрумва- "не ми харесват тука 400те метра.. неравно е" (глупости- мноо си хубаво ма аз може да съм по-бавен ма не съм по-глупав). Той вика- "Добре де, тогава кво?", викам му - "Хайде да ходиме тука една магистрала... и до 320"... поглеждам го изпитателно- "Ти нали може да вдигнеш 300"? Ония се ухилва- "Нямаш проблеми"... (бе имам, ма той не знае).

Палиме и тръгваме. До там са 10 минути.. пускаме съгледвач напред- вика няма полиция- идвайте. По пътя натам той няколко пъти ми показва как се набира - страшно е... от 120 пали гуми и върви 200 метра настрани докато зацепи.. аз карам тихо и се чудя ко да му предложа за пари. Накрая решавам че $500 е добре и звъня по гсм-а да му кажа. Той не вдига. Как ша вдигне като не го чува сигурно. То аз не си чувам мисълта а съм на 100 метра след него... убау де...

Отбиваме край пътя и се разбираме. Гледам назад- повлекли сме детската градина- поне 15тина автомобила. Трябва бързо да действаме преди някои сърцат гражданин да ни е обадил... решаваме да се дръпнеме 3 пъти - от 60 (края на първа и за двама ни), до 300 или докато има смисъл. Проверявам си налягането на азота- имам за 3 старта достатъчно.

Излизаме на магистралата пак- няма никои.. строяваме се един до друг през една лента, слагаме първа... стартера излиза пред нас 15-20 метра във средната и почва да мига със аварийките- 1,2,3,4.... преди да светне 5тя път аз вече съм натиснал и тряснал 2ра а бууста сочи 1 бар, разбира се веднага почвам да се пързалям, но гледам че и онзи си има подобни проблеми и се мята наляво надясно и за момент влиза във банкета и едвам спасява кожата... аз междувременно си имам свой проблеми а имено средната мантинела, която ме зове... Избягвам я някак си и едвам овладявам колата. Отказваме се и решаваме да опитаме пак. Спираме, въртиме малко гуми на място да затоплиме и пак се строяваме. 1,2,3,4, тоз път съм на 2ра и леко тръгвам... онзи също е по-внимателен и го виждам как нахранва педала на газта... слагам 3та на около 150 и настъпвам докрай. Доджа до мене го гледам как настъпва и той до край- ако не друго се чува тътена примесен със воя на суперчаджъра. От друга страна мойте т88h турбини са направо безшумни на този фон, което не значи че не духат здраво, но проблема е че чарджъра започва леко да ми показва стоповете си... пръсвам леко азота на края на 3та, но не го усещам - явно още се пързалям- поне се пързалям направо. Слагам 4та и натискам докрай газта като едновремено пръскам 200 коня азот. около 240 колата накрая се залепва за асфалта и пускам прогресията на азота, която плавно вдига от 200 до 400 коня. Минава ми през акъла ,че сега съм около 1400 коня на задните гуми и понеже имам по-добра аеродинамика е редно да почна да го настигам (онзи е един градски транспорт пред мене)... бавно скъсявам дистанцията, бавно и мъчително.. и по едно време му виждам аварийките - вече? Поглеждам километража - 320. Ясно. Загубих. Намаляваме, намираме първия надлез и обръщаме посоката... съгледвача докладва че напред е чисто.. изчакваме стартера със един корвет, който по телефона пелтечи от възбуда- "Ма аз, като дадох старта, натиснах докрай а вие ме подминахте, като че съм спрял". Ммдааа.

Спирам за момент, закачам лаптопа и казвам на мотек-а на 2 да държи 0.8 бара, на 3 да качи 1 бар, на 4 и 5 да е 1.3, на 3 да пръска 100 коня, на 4 и 5та да пръска 400 директно. Той също гледам рови нещо под капака (при него няма мотек, мисля че дори няма нищо щото е карбураторен, но не питам- не ме интересува всъщност).

Нареждаме се пак на магистралата и тръгваме. Тоз път 2ра ми е малко по-бавна, той дръпва 2 коли напред, но слагам на 3та и от там нататъка се развива както очаквах- до края на 4та го изравнявам и на 5та на около 320 му взимам един капак. 1:1

Третия път спираме и двамата и той така рови под капака че само маратонките му се виждат- чак жал ми стана. Гледам го, че и е леко уплашен. От скороста или от внезапната съпротива- не знам. Аз за всеки случай задавам на мотека 500 коня на 5та... прехвърлям параметрите във главата си- сигурно съм към 1500 коня. Поглеждам брояча за детонации и виждам, че има, но са малко. Трябва да внимавам обаче ,защото виждам също че входящата температура на въдуха също се е качила...

Пускаме се 3тия път- аз пак почвам от 2ра, но той ми взима един автобус (икарус) и го усещам ,че е чувствително по-бърз. Явно е разбрал че след 240 няма шанс и затова каквото е пипал е било да вземе максимално аванс и да не мога да го догоня.. лошо... слагам 3та и там .. продължава да дърпа.. но усещам как започвам да го спирам и като слагам на 4та престава да пълзи напред. Проблема е ,че 20тина метра напред. Обхващта ме моментна паника и след това си дадох сметка ,че съм надул ръчно буста до 1.2 бара и съм ритнал мотека през терминала във режим "пълен цикъл на азота" - демек около 600 коня. Догоних го на около 340 където на практика около 300 той се беше ударил във стената наречена "american muscle car". Когато го настигах си помислих, че пак ще запали аварийките и пак ще загубя, но не ги запали и го подминах съвсем убедително.

Спираме след това. излизаме.. той излиза де.. аз не мога щото колената ми са, като гумени и целия треперя. Не ми е за $500- губил съм и печелил по доста повече, но тръпката... неописуемо. Той се хили, като тиква, аз подскачам наоколо и гледам да не падна някъде. Викам му- „Беше 20 метра напред- що не прключи”? Вика ми "Щото те видях как се засилваш", пък и не ми е за $500. Това дето го усещаме сега- струва ли $500? или $500,000? е за това ти говоря...

Не му взех парите. Не ми трябват. Още треперя. прегледах мотека- бил съм на ръба да си разруша двигателя. Детонации, като за световно. Входящата температура супер висока. Аванса върнат космически назад. Брояча на бензиновите помпи сочи ,че съм изгорил около 17 галона бензин, като цяло с най-висока моментна консумация 0,6 мили на галон....

Ще се оправя.

Такива ми ти работи.




2.Снощи беше хубава вечер и викам да изкарам вайпъра. Той и без това само седи в гаража и му се сбръчкват гарнитурите, а от турбините капе масло.. цяла локва е направил. Казват, че не капело ,като били във работна температура и се въртели... не се и съмнявам. Ма за сега само знам, че сигурно имам поне половин литър мобил1 синтетично масло разляно под "охлювите"... та ми дожаля и реших да го разходя. Ше изгоря 20-30 литра бензин, ше "изчистя" задните гуми на 2-3 светофара, може и някои заблуден рейсър да разбере, че на 1000 коня общо взето със нищо не можеш му излезе дето няма колесници...

Завъртам ключа на контакт и слушам как електрическата маслена помпа качва масло отпред, а огромната горивна помпа отзад вие докато вдигне 7те атмосфери във системата на инжекциона. След което стаа тихо. Ухилвам се наум и завъртам стартера. Двигателя се превърта 2-3 пъти и пали. Няма лошо. Гледам лоста за скоростите и ме обхваща умиление.. Направо мога да проброя оборотите на двигателя гледайки лоста... ако бях жена сигурно щях да... бе няя значение. Поглеждам си уредите- температура на маслото, темп. на водата, налягане на всяко турбо, общо налягане на 2та, богатост на сместа, налягане на азота (бе има за 1-2 фъна) и .. бензиномера. Хе хе. Имам 20тина литра, точно колкото да стигна до единствената бензиностанция дето има 106 безоловен. Кво пък. Лекичко (студено ми е маслото още) отивам до там и се примъквам към единствената колонка със заветния бензин. Докато пълня (мога 60 литра, но слагам само 20- да е по-леко и оглеждам хоризонта. Има паркинг и на него често има разни фенове със разни летящи чинии. Тази вечер е същото... седят момченца и момиченца и гледат.. гледат (заглеждам се) - една супра. Викам -чакай да видя ква е тая супра?!?. Отивам при тях и се заговаряме. И аз гледам супрата, заговаряме се с пича. Супрата е единична, с едно т-88 турбо (огромно). Още го тунингова, но последно е направил 850 коня на задните гуми.... има проблеми със интеркулера (издишал му бил, като помпа повече от 1.5 атмосфери.. не знае откъде- търси го- мисли че го е намерил. Гледа ме изпитателно. Вика:Къв е тоя вайпър? Жив ша та изям ако си фабричен... изпитателното става леко нагло, но все пак леко го е страх щото аз само се подхилвам и хич не му се връзвам. Викам му- хайде да се пробваме за бензин 2 от 3 (демек които бие дава $20-30 на другия за бензина- най-безобидното залагане). Той ме гледа и вика- Бе човек- ти не знаеш в кво се забъркваш... Викам му- Знам, качвай се и да се пробваме. Мятаме се на колите, всичките му приятели полудяват от кеф и се мятат на разни коли... отиваме на една местна магистрала- няма жив човек. Вика ми- дай ша са дърпаме от 60 мили нагоре. Викам му- не съм и помислял че ще ми предложиш от място. Ми така де- 800 коня има ама са от 6000 до 7500 оборота.. от място такъв двигател е неприятен. Аз му викам- щом си рекъл.... от 60 нагоре. На 3-ти клаксон. Знам, че на него 60 му е края на 2ра (и аз съм имал супра все пак едно време а и като го слушам мисля ,че си е с фабричното главно предаване отзад а на мене 60 ми е средата на 2ра- на 4500 оборота - според дино графиката там права 740 коня на задните гуми и повече от 1000 нм... заставаме на изходните положения - соча го с пръст и правя знака "3" - разбира момчето и почва със клаксона- 1,2,... 3 и му чувам блоуофф-а (начи е бил накрая на 2ра точно)... аз настъпвам ,както съм си на 2ра и разбира се тръгвам по-скоро настрани от колкото напред- момчето дръпва 2 коли докато аз зацепя. Зацепвам и почвам да го настигам... ма бавно... мноооого бавно.. слагам на 3та на 75% газ и като усещам ,че зацепвам, настъпвам до край. 3та свършва много бързо и слагам 4та без изобщо да си играя да вдигам крака си от газта. Настигам го още малко. Решавам да го пръсна малко и се сещам ,че не съм си отворил бутилката. Идиот. Идва края на 4та и муцуната ми е на задните му гуми. Мервам спидометъра- 130 мили. Чува се диво квичене от турбините и като слагам на 5та на около 140 усещам как супрата "омеква"... настигам я някъде към 160 и държа до към 190 за общо 1 1/2 коли преднина при което почвам да бия спирачки. Аман от безрасъдни прояви...

Обръщаме на първото обръщало и викам :чакай да спреме. Той целия трепери (и аз ма не се вижда) и вика- Кво нещо се счупи ли?" викам :Не- да си отворя бутилката. Лицето на младежа се опва и за момент усещам че забравя да си затвори устата. Вика: Колко ти е дюзата? Викам 75 коня. Самата истина. Само дето при моето налягане и температури 75 коня дюза слага около 150 коня на задните гуми, пък и този път ша внимавам със сцеплението. Пипам си драговете- топлички. Гледам момчето нещо рови под капака. Ако е с механичен уейстгейт сигурно го нятага. Начи помпа доста. Убаво. Ае пак.

Този път аз режисирам. 3 клаксона и леееекичко с газта младежа се държи добре и е до мене. Слагам 3та и натискам докрай. На 5000 оборота го пръсвам малко- ей така- щото е досаден и още е наблизо- грешка- тръгвам пак настрани но съвсем малко.. дръпвам го със още една кола. Слагам 4та и го пръскам със азота като домакиня едра зелена муха със мухозол резултата е че му взимам до 180 2 автобусни дължини... после отиваме обратно до бензиностанцията където седят другите и викат- Ко стана ? Кой би? Ние ви следвахме първите 200-300 метра ма след това изчезнахте... нищо не казвам. Спираме и си напълвам колата- почти празна е- явно съм се отчел бензиново пред бога на стреетрейсинга за вечерта- момчето плаща. Викам му- кво друго освен турбото? Ми вика ковани бутала, 2-степенен азот по 100 коня всяка.. викам тия 800 коня на задните гуми са всъщност повече... той вика бе знам, ма не бях сигурен. Имам проблеми със налягането, както ти казах.. (оправдания- ае сега)... Ти кво имаш, че така вървиш? Викам му- 2хт88 , 75 коня азот, ковани бутала, мотовилки, биали, колянов вал, разпределителен вал, полирани глави, 1 3/4 инча колектори, 2х3 инча след това... младежа вика- сега разбирам що така...

Ша разбира я.

Прибирам се в къщи, слагам колата в гаражите, оставям да поработи малко ,че да не ми се опекат лагерите на турбините и гася. После слушам във тишината как турбините замират още 30 секунди...

След което си лягам и треперя цяла нощ от вълнение. ....рисковете на стрийтрейсинга.....
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply

#2
товя нещо кото сценарий за филм е много яко ,ама ако е истина тия са мноо луди :wink:
340gle ,1988,1.7,80hp-минало
850,1992,B5252F,2.5i,20v,170hp-минало
V40 ,1997,B4204S,2.0i,16v,140hp-минало
S40,1997,B4218S,1.8i,16v,115hp-минало
C70,1999,B5234T3,2.3 Turbo,240hp-настояще
V40,1997,B4218S,1.8i,16v,115hp-настояще
Reply

#3
Много ме изкефи стила на писане - стил ранен Чандлър Big Grin Big Grin Big Grin
иначе нищо не разбирам от бустъри, азоти и барове. Напоследък ми е мания по ю-тубата да гледам разни клипчета как дигат добри скорости за отрицателни времена и наистина си е маниашко
Reply

#4
Абе всичко ОК,но звучи точно в стил бързи и яростни и с тия нереални коне малко ме съмнява :roll:
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Reply

#5
Според мен по-важна е тръпката, която пича описва.Другото са подробности.
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply

#6
100Y0 Wrote:Според мен по-важна е тръпката, която пича описва.Другото са подробности.
Тръпката е наистина голяма :!: Возил съм се в една Астра ГСИ която е 300 и отгоре коня и найстина тръпката е голяма (при нея нещата идват от това,че беше олекотена до 700кг и като чуеш и турбото и ръмженето на двигатела се засилва още повече търпката).Само искам да спомена,че тези коне за които говори той 1500,те много трудно се докарват на двигатела,а той говори за такава мощност на колелата (или поне аз така разбрах),което ми говори,че на двигател колата трябва да е поне около 1800к.с..Все пак драгстерите (баш си дракстерите с големите гуми отзад и малките отпред (тези дето като от детско колело))са по 2000к.с.Гледал съм клипчета на Супра и Скайлайн по около 1000 коня на гумите и те просто не преличат на коли Big Grin
П.П.Аз също съм доста запален по тези неща :!: Не случайно ник-а ми е raceteam,но засъжаление с тези наши ниски доходи (поне аз) не мога да се докосна до тази тъпка Confusedhock:
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Reply

#7
Прав си колега. Засега, като не можем да си го позволим само ще четем :wink: Big Grin :twisted:
Поздрави.
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply

#8
100Y0 Wrote:Прав си колега. Засега, като не можем да си го позволим само ще четем :wink: Big Grin :twisted:
Поздрави.
Да, да. Ами ще четем кво да се прави. На мен също ми е в кръвта тка да се каже, но и аз за сега само чета. Малко преди да катастрофира 460тката ми пробвах някои изпълнения с нея, но каде отивам аз с тия 90 коня.....
Reply

#9
По принцип имам един приятел който се занимаваше с такова нещо (има много пари) и така за разнообрази си беше купил един Фиат Уно и беше започнал да го прави.Като за начало му беше сложил най-големия двигател,по-големи спирачни дискове,волкейдж,спортни седалки спарко с 4-ри точкови колани спарко,беше си поръчал от ебай по-голямо турбо и т.н. и т.н.Закара си колата в един уж от най-добрите сервизи за тунинг и колата трябваше да излезне от там към 260 к.с. и беше замисли и нитро да слага,но в този сервиз го мотаха незнайно защо година и половина и нищо не свършиха по колата.Той се ядоса,взе си колата и я разпродаде на части за 1500лв,а в нея беше вложил 12000лв само като части.Като го попитах защо се отказва отговора му беше "Не мога да се занимавам с такива работи вече,нервите ми неиздържат заради "големите български майстори"!
Така се приключи с неговия тунинг и в същото време го приеха в Австрия да учи и реши да си вземе една нормална кола (според него (взеси най-новата 3-та серия на БМВ с М-пакет,което включва 19-ки джанти,брони и т.н. и с всички екстри за около 70 000лв),за да може да има какво да кара там.
Та общо взето това ми беше най-близкия допир до превенето на една такава кола :wink:
П.П.Просто живеем в такава държа,че даже да имаш пари,пак не е гаранция,че ще можеш да си направиш такава кола Confusedhock: ,а да не говорим,че няма и условия за такива неща даже и на разрешените за тази цел места (когато бяха разрешили състезанията на летище Божурище,но там асвалта беше в плачевно състояние с дупки и т.н.).
Така че общо взето доста са факторите,които ти убиват всякакво желание да се занимаваш с такова нещо за съжаление Confusedhock: .
П.П.2 Това не значи,че ако се видя в пари и ми потръгнат нещата няма да започна да се занимавам с такова нещо (веднага се слага на 850-ка 2.5 турбо двигател и се започва Big Grin макар,че е комби).
П.П.3 Извинявам се за дългия пост и за многото отделни постове,но докато уча,мятам по някое изречение докато си почивам Big Grin
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Reply

#10
Така като гледам Стойо успя да погъделичкаш колегите :wink: .Да си призная и мен ме грабна написаното.Най-много ми хареса това че човека говори хладнокръвно и съвсем като как да кажа, в реално време за неща които звучат като извадени от матрицата и са мечта на доста хора,както личи от написаното от колегите. Ама знае ли човек... Както и да е написаното наистина те кара да понастръхнеш, както се получава при гледане на хубав филм, и други работи... :wink: Big Grin .
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)