The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Колко често си сменяте съединителя ?

#1
Колеги реших да пусна тази тема понеже на мене ми стана един вид навик да го сменям съединителя на мойта кола. Та пишете колко често сменяте съединител, каква кола карате с какъв двигате, какви съединители качвате на вашите коли, и по колко ви изкарват. На мен лично средно по 40хил. км. ми кара и сдава багажа става твърд буксува губи се полусъединитела и така. Колата ми е 440 1.7 инжекция. Ако някой е по запознат има ли някаква тънкост при смяната на съединител която може би майсторите пропускат та за това да ми се ебава така съединитела, как се регулира след монтажа жилото та точно да има определен ход педала ?
Reply

#2
Сегашният го карам от около 60 000 км и не ми е дал никакви ядове - държи си се като в началото, мек е, с плавен ход. Навремето майсторът ми каза, че най-доброто на пазара е LUK и аз сложих именно такъв (комплект с лагер и притискателен диск).
Reply

#3
Уж на 200-250 хиляди... Знам ли. Още не ми се е случвало.
945 Polar 1997
2.0 Turbo B200FT
1986 cc
4 cylinders, 8 valves
Compression ratio: 8.5:1
114 kW (155 PS) @ 5600 RPM
230 Nm @ 3600 RPM
M90 manual gearbox
Reply

#4
Това звучи като колко често си сменяте маслото :lol: :lol: :lol:


Засега карам с оригиналния Wink
Reply

#5
Явно или ми е дефектна колата или ми набутват некви боклуци в колата. Първия път като го извадиха ми казаха, че е оригиналния и после почнаха ядовете вече 3 сменени имам ! Сега съм намерил от едно място АЦ Делко казаха ми, че за тях Лук и Закс правят съединители дано тоя път да сполуча, че иначе ще я ихварля тая кочина :evil:
Reply

#6
А дали не е начинът ти на каране?
945 Polar 1997
2.0 Turbo B200FT
1986 cc
4 cylinders, 8 valves
Compression ratio: 8.5:1
114 kW (155 PS) @ 5600 RPM
230 Nm @ 3600 RPM
M90 manual gearbox
Reply

#7
Я погледни тука : <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.scantechproducts.com/carparts/en/product-list/product-list-1.79.1.php?cat_3=Clutch%20Kits" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.scantechproducts.com/carpart ... tch%20Kits</a><!-- m -->
Единия е на Valeo - Корейски, а другия е Sachs. Парт.номерата ги копваш в търсачката на българския сайт на Скантех и виждаш дали ги има като наличност. Поне за съеднителите ми направи впечатление че Скантех предлагат само маркови - според мен политиката им е да предложат най-доброто което може да се поръча за производство,все пак повечето от колите които караме са над 5г.
Другия вариант е : <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dn-bg.com/manufacturers.aspx#zfpart" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.dn-bg.com/manufacturers.aspx#zfpart</a><!-- m --> - вносители са на Sachs.
Ако и това не помогне значи проблема не е в съединителя - стил на каране.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#8
Мерси много колега ще проверя за кво иде реч !
Reply

#9
здравей колега.незнам дали е от колата ти или от кракът ти но аз миналата година сменях целият комплект.казах си като се отваря по добре да сменя всичко защото не всеки ден се сменя съединител.ДА АМА НЕ.дали бях изминал и 10-тина хиляди и пак се скапа.а сложих ВАЛЕО защото старият беше такъв но уви.нищо не изкара.дадох за него 500лв и кво.майсторът ми каза че било боклук.незнам какъв боклук ама са си 500лв.дали той не го монтира както трябва незнам ама се скапа.счупи се денферната пружина на феродовия диск и сега съм сменил само него.слойих най евтиният сега МЕК АРМ.за сега нямам ядове с него и дано и занапред да е така.дори и колата сега е по добре.а тя е 1.7 турбо 440.това е за сега от мен и успех
Reply

#10
vil4an76 Wrote:здравей колега.незнам дали е от колата ти или от кракът ти но аз миналата година сменях целият комплект.казах си като се отваря по добре да сменя всичко защото не всеки ден се сменя съединител.ДА АМА НЕ.дали бях изминал и 10-тина хиляди и пак се скапа.а сложих ВАЛЕО защото старият беше такъв но уви.нищо не изкара.дадох за него 500лв и кво.майсторът ми каза че било боклук.незнам какъв боклук ама са си 500лв.дали той не го монтира както трябва незнам ама се скапа.счупи се денферната пружина на феродовия диск и сега съм сменил само него.слойих най евтиният сега МЕК АРМ.за сега нямам ядове с него и дано и занапред да е така.дори и колата сега е по добре.а тя е 1.7 турбо 440.това е за сега от мен и успех

Здравей те ! Скоро се сдобих с ВОЛВО 440 Турбо .... беше точно с такъв съединител на МЕК АРМ дано не ти се случи като при мен при натоварена кола с 4 4овека и пълно натискане на гаста тряс и шлиците на феродовия диск се бяха изяли като все едно минати на струг .... взех нов феродов диск за 42 лв ако не се лъжа италиански не мога да се сетя за марката ... но до сега ве4е 1000 км. изминати на тежка маратонка :twisted: нямам никакъв проблем Smile
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)