The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
V40 1,9 TD - Прегряване

#31
Днес ходих на плаж до Албена. Стрелката на температурата не помръдна от положение и 15 /както ти се изразяваш, Михов/. Преди това обаче сложих стария си термостат, но с премахнато гумено уплътнение на процепа за преминаване на водата. Даже на връщане, при 5 километров баир с изключително остри и стръмни завои и каране на 2-3 стрелката си остана в нормално температурно положение. Явно при мен термостата не си е вършил работата. Аз бях сложил нов, но той се оказа явно дефектен и отваряше при доста висока температура. Затова се принух да сложа стария термостат. Сега малко бавно загрява колата като е студена, ама нямам /за сега/ проблеми с греене на двигателя. Другата седмица пак съм на плаж и пак ще следя за това как ще се държи температурата.
Байпас на датчика за перката ще направя в краен случай само. Днес ми се включваше вентилатора. Байпаса , ако се наложи обаче ще го направя с ключе за включване и изключване, тъй като много хора които са правили постоянно включени вентилатори се оплакват , че електромотора бързо сдава багажа. А и не е нужно постоянно да се върти. При баир може да се включва, а след това да се изключва. И да се включва само в случай , че температурата започне да се покачва над нормалното положение.
Reply

#32
Здравей, проблема с загряванетою. Погледни белезите на помпата да не би да имаш голямо предварение и от там да ти е греенето. Това можеш да го видиш и сам. Аз имах подобен проблем, а сега имам друг :evil:
Reply

#33
Благодаря колега, но проблема мисля че вече е отстранен. След смяна на термостата и хубаво обезвъздушаване не съм имал повече проблеми. Даже и в голяма жега по неколкокилометров баир нагоре с голям наклон стрелката не минава вече средата. В предното си мнение съм обяснил всичко. Да се надявам , че така и ще продължи да бъде.
А какъв е другият ти проблем? Пиши, може и да помогнем.
Reply

#34
Трудно палене бял пушек, дюзи свещи всичко е наред съмнявам се в клапан на помпата ама е 200 лева
Reply

#35
като запали като изключа клапана работи по добре. клапана цъка и като загрее колата.става въпрос за аванс клапана.някой ако знае цялостната му функция да пише. днес смених датчика за водата белия, но промяна няма.мислех че е от него да дава грешни данни.
Reply

#36
иначе като запали върви много добре. всичко стана след като пукнах глава и я заварих, а се пукна защото съм карал цяла година с предварение на помпата с 4 зъба и от там загрява много бързо. не съм я прегрявал но от голямото предварение главата не издържа. това с 4-те зъба е от предния собственик и колата палеше преди да успея да пусна ключа и на -20 градуса но усещах че има нещо нередно. мотора много бучеше и нямаше пъргавина и мощност с изключение на големи баири нагоре, тогава пък дърпаше яко.и си мисля че този клапан не е работел и за да му намалят влиянието са дали предварение.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)