08-16-2009, 03:31 PM
Днес ходих на плаж до Албена. Стрелката на температурата не помръдна от положение и 15 /както ти се изразяваш, Михов/. Преди това обаче сложих стария си термостат, но с премахнато гумено уплътнение на процепа за преминаване на водата. Даже на връщане, при 5 километров баир с изключително остри и стръмни завои и каране на 2-3 стрелката си остана в нормално температурно положение. Явно при мен термостата не си е вършил работата. Аз бях сложил нов, но той се оказа явно дефектен и отваряше при доста висока температура. Затова се принух да сложа стария термостат. Сега малко бавно загрява колата като е студена, ама нямам /за сега/ проблеми с греене на двигателя. Другата седмица пак съм на плаж и пак ще следя за това как ще се държи температурата.
Байпас на датчика за перката ще направя в краен случай само. Днес ми се включваше вентилатора. Байпаса , ако се наложи обаче ще го направя с ключе за включване и изключване, тъй като много хора които са правили постоянно включени вентилатори се оплакват , че електромотора бързо сдава багажа. А и не е нужно постоянно да се върти. При баир може да се включва, а след това да се изключва. И да се включва само в случай , че температурата започне да се покачва над нормалното положение.
Байпас на датчика за перката ще направя в краен случай само. Днес ми се включваше вентилатора. Байпаса , ако се наложи обаче ще го направя с ключе за включване и изключване, тъй като много хора които са правили постоянно включени вентилатори се оплакват , че електромотора бързо сдава багажа. А и не е нужно постоянно да се върти. При баир може да се включва, а след това да се изключва. И да се включва само в случай , че температурата започне да се покачва над нормалното положение.