09-28-2009, 04:25 PM
Здравейте, колеги! имам звяр Волво 144, смених реле, динамо, и пак като сложа уредче на акумулатора при работещ двигател вместо 13.6 В, дава от -15 до плюс 100В, това на ниски обороти, а на високи обороти- уредчето заспива на 13.6 В. Слагах допълнителни кабелчета - маса- където се сетя, проблема намалява, но си остава. Старото динамо го разглобих, мерих, всичко уж беше наред, бях сигурен, че с ново динамо проблема ще се реши, но....Сега ме е страх да си купя нов акумулатор))) А уредчето ми го сложих на друга кола, - уредчето е у ред...Някой има ли идея как да махна тия пикове от 100 В, които се появяват към акумулатора, че понякога са и на минус 20 В? Усмивки на всички!!!