The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
проблем теч на масло

#1
Колеги имам следния проблем , на моето 940 Б230г ми тече масло откъм делкото някой сблъсквал ли се е точно с този проблем и да може да каже дали там е със семеринг или по някякъв друг начин оплътнено? Защото на старата ми седмица делкото е на блока а на главата отзад имам само тапа .
Reply

#2
Чавдаре пусни снимка на мястото от което ти тече. С кой двигател от файла си?


Attached Files
.pdf   engines.pdf (Size: 169.17 KB / Downloads: 485)
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#3
На графиката е първия мотор б230ф.
А моя по вин-а е Б230г но пак е с 8 клапана и делкото е отзад на главата . (са го навряли на М.....М в П.....А)
Reply

#4
От моето 940 те4е масло от семеринга на разпределителния вал и много ме дразни. дизел е 2,4тди. И ще го закарам за смяна на ангренажен ремък и семеринг. ама вече се каня от 2 години.
Reply

#5
Както сподели и колегата и като гледам снимката на мотора с делкото отзад на главата,най-вероятно наистина да е от семеринга на разпределителния вал.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#6
Щом е семеринг значи проблема е нулев и струва стотинки.
Много гадно са го навряли отзад .Какво им пречеше делкото да си е на блока ?
Reply

#7
Попитах понеже имам едни схеми за 2,3 мотор, но те са за 16 клапановия с двата разпределителни вала. Sad
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#8
В електронен вариант ли са ? Ако нещо ги пусни да ги поразгледам.
Reply

#9
Току що прочетох в 8хх за запушена вентилация на картера и че слет запушването избива масло върху капачката (за наливане на масло ) и възможност от протичане на семеринги. И по капачката имам масло и семерига на разпределителния вал е изпуснал . Огледах вентилационната кутия която е под смукателния колектор и по нея има набило масло . дали моя проблем не е сьщия и преди да сменя семеринга да изчистя вентилацията за да не се повтори проблема ?
Reply

#10
Точно това е другото което ми дойде на ум и на мен. Проверката става като извадиш маркуча които връща картерните газове обратно в двигателя и на запален мотор проверяваш дали леко духа. Маркуча трябва да влиза някъде по пътя на въздуха след въздушния филтър към инжекцията. Но внимавай да не прецакаш нещо дебитомера или въздушния филтър.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)