The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Светлините на таблото

#1
Здравейте Колеги =,]
Преди да пусна тази тема потърсих за друга подобна и не намерих,за това поправете ме ако има подобна тема.
Проблема ми е следният,тъй като имам приятел нали бла бла с почти не употребявано волво като моето 460 .. все пак в тази категория са всички тук, та на него му свети доста силно таблото,а при мен свети сравнително.. слабо ?
Според вас дали е от крушките ?
Ако е от тях трудно ли се сваля ?

П.П. Регулирал съм светлините от (забравих му името иначе съм го свалял) това долу под кормилото и не става по добре.
Мерси предварително,силно се надявам да имаме някакво решение =,]
Volvo 460 1.8 Моето БейБи
[Image: bannerfans_80297%20(4).jpg]
Reply

#2
Аз си реших проблема като смених оригиналните 2 или 3 ватови вече почернели от годините крушки с 5 ватови нови на BOSH.
Резултата е впечатляващ. Малко трудно се сваля само таблото (особено ако не си го правил).
Самите крушки се сменят лесно. Успех.
VOLVO V70 2.0 - 1998 - Aurora Borealis
VOLVO 480 TURBO B18FT - Ин - 1990 HEICO
VOLVO 440 GLT B18EP - 1990 - Ян - R.I.P. - 21.09.2013.
VOLVO S40 2.0 - 1997 - R.I.P. - 01.08.2008.
[Image: MCP(rgb).jpg]
Reply

#3
Мерси за инфото.
=,]
а можеш ли да ми обясниш г/д как се сваля ?
защото аз не съм го правил Big Grin
Volvo 460 1.8 Моето БейБи
[Image: bannerfans_80297%20(4).jpg]
Reply

#4
Първо се сваля и разкача плочката с ключа за фаровете и бутоните за светлините за мъгла. Свалят се капачките на 4-те винчета на декоративния капак и се развиват винтовете. Волана се сваля в долно положение. Сваля се декоративния капак. Откача се жилото на километража откъм скоростната кутия ако си без инфо-център (това не е задължително, но иначе ще си изподереш ръцете). Жилото е законтрено към скоростите със скоба. В ляво от самото табло има 2 винта. Развиват се и се свалят. Самото табло се издърпва внимателно напред, първо от ляво, после от дясно (обикновено това е трудната процедура). Откача се жилото на километража откъм таблото чрез завъртане. Откачат се двете ел. букси. => Таблото е в ръцете ти. На самото табло има 2 вида крушки ако си без инфо-център. Иначе са 3 вида. Големите фасунги са за осветлението. Свалят се чрез завъртане. Ако имаш инфо-център, най-дясната горна крушка е халогенна и служи за осветление на дисплея на инфо-центъра.
Сглобяването става по обратния ред.
Това е горе-долу. Smile
Успех.
VOLVO V70 2.0 - 1998 - Aurora Borealis
VOLVO 480 TURBO B18FT - Ин - 1990 HEICO
VOLVO 440 GLT B18EP - 1990 - Ян - R.I.P. - 21.09.2013.
VOLVO S40 2.0 - 1997 - R.I.P. - 01.08.2008.
[Image: MCP(rgb).jpg]
Reply

#5
Защо си мисля че тези крушки се сменяха без да се сваля таблото. Мисля че се маха долната кора коятое при бушоните и оттам бъркаш с ръчичка и с напипване сваля6 крушките и ги сменяш..... Smile
Reply

#6
Не всички. Само за долните е приложимо. И трябва малка ръчичка, а не лапи. Big Grin ::beer::
VOLVO V70 2.0 - 1998 - Aurora Borealis
VOLVO 480 TURBO B18FT - Ин - 1990 HEICO
VOLVO 440 GLT B18EP - 1990 - Ян - R.I.P. - 21.09.2013.
VOLVO S40 2.0 - 1997 - R.I.P. - 01.08.2008.
[Image: MCP(rgb).jpg]
Reply

#7
WarOfTheWorlds Wrote:Първо се сваля и разкача плочката с ключа за фаровете и бутоните за светлините за мъгла. Свалят се капачките на 4-те винчета на декоративния капак и се развиват винтовете. Волана се сваля в долно положение. Сваля се декоративния капак. Откача се жилото на километража откъм скоростната кутия ако си без инфо-център (това не е задължително, но иначе ще си изподереш ръцете). Жилото е законтрено към скоростите със скоба. В ляво от самото табло има 2 винта. Развиват се и се свалят. Самото табло се издърпва внимателно напред, първо от ляво, после от дясно (обикновено това е трудната процедура). Откача се жилото на километража откъм таблото чрез завъртане. Откачат се двете ел. букси. => Таблото е в ръцете ти. На самото табло има 2 вида крушки ако си без инфо-център. Иначе са 3 вида. Големите фасунги са за осветлението. Свалят се чрез завъртане. Ако имаш инфо-център, най-дясната горна крушка е халогенна и служи за осветление на дисплея на инфо-центъра.
Сглобяването става по обратния ред.
Това е горе-долу. Smile
Успех.

мерси много колега Smile

сега след като прочетох... Има ли сервиз за такова нещо ? Big Grin Big Grin Big Grin
Volvo 460 1.8 Моето БейБи
[Image: bannerfans_80297%20(4).jpg]
Reply

#8
Здравейте колеги!
Днес си купих Volvo 460 2.0i. Вечерта установих, че много малко от светлините на таблото не светят. Понеже е автоматик, оказа се,че не светят и лампите при лоста за смяна автоматичните предавки, т.е когато е тъмно не се вижда ако примерно местите лоста.Тези дни ще реша проблема, та реших да питам в сервиза на 'Кирил и Методий' дали ще се навият да сменят лампите?
Хайде живи и здрави...
Reply

#9
Емо от Княжево, който кара Volvo 144 - пройзв.1970 ...той ми смени лампите, защото е в час как става.Както се сещате - пипкава работа..но стана!Всичко свети!Дискотека 8)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)