The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Да махна ли катализатора на колата?Плюсове и минуси?

#1
Моля Ви за съвет относно това мое бъдещо начинание.
Въпреки ,че съм със свещи НЖК нови, кабелите и бубините след щателен преглед се оказа ,че са си наред-все ми се струва, че моята С 40 не тегли добре.
нямам придръпване, но...............при наклон- на 4-та повече от 130-1501 а понякщога при по-голям наклон и 110 не мога да вдигна.
Например един всъдеход БМВ Х 5 ме, отнесе" онзи ден-мина ме със страшно много.
До сега най-много съм вдигал 190 км/час по километраж.

Та въпросът ми е- да вмахам ли катализатора?Вече бях педупреден, че ако го сторя, електрониката на колата ще алармира и тя въобще ще ,,умре"- в смисъл ще губи мощ или няма да запали.
Моля за съвет от хора, кото са правили тази манипулация на колите си.
Над 140-150 км/час вътре моето волво става адски шумно.
Компресията на цилинрите ми е 12, 12,5 и 11,5.
Добре ли е?
В Кресненското дефиле вчера не успях да изпреваря Лада 5-ца на 5-та скопрост на изкачване(, а човекът се движеше с не повече от 70 км/час).
не искам да ви нервирам или дразня с тъпите си въпроси, но просто не знам дали не сбърках с колата.Определено очаквмах да е изтребител.Наистина е много по-мощна и теглителна от Оперл Вектра 1,6 75 к.с. ма майка и татко, но ..........от тия 140 к.с . очаквах много повече.
Също така дали нещо не сбърках с добваката -сложих 250 мл на 62 литра бензин 100 октана .Карам само с Карера 100.
Сега колата не придръпва, както преди от свещите, но и не е изтребител.
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#2
Моят съвет е да не махаш катализатора преди да е напълно издъхнал. Това се усеща най-вече при наличието на мирис на "развалени яйца"от ауспуха. Интересно е защо не ти върви колата :roll: . Или си имал твърде големи очаквания към нея или наистина има някакъв проблем. Силата й е над 3500об./мин. и никакви лади/освен,ако не са супер тунинговани-има и такива :wink: /не могат да ти се пречкат по пътя. Аз с моята, въпреки че е 1,8 съм стигал 195 по километраж и то на газ/при това ГИ беше на икономичен режим :wink: /. Твоята е с 25к.с. по-мощна от моята и би трябвало да е наистина изтребител, особено с бензин 100 октана. Ако имаш възможност се качи на същия модел автомобил на някой от колегите от форума и направи сравнение. Поздрави.
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply

#3
Razsipnik Wrote:В Кресненското дефиле вчера не успях да изпреваря Лада 5-ца на 5-та скопрост на изкачване(, а човекът се движеше с не повече от 70 км/час).
не искам да ви нервирам или дразня с тъпите си въпроси, но просто не знам дали не сбърках с колата.
Колега, как на 5-та със 70 км/ч нагоре? :roll: Не казвам, че си сбъркал колата, тя няма вина за шофьорските ти умения, ама какво си карал преди това? 3-та скорост нямаш ли? Или робуваш на бабините приказки за ниските обороти, как по-малко горяло жигулито и москвича навремето...
Интересно като си вдигнал 190 км/ч на коя предавка е било? Как искаш да има такъв диапазон на мощността /70-190/. Че и по наклон Smile Ако трябваше да е така щяха само 5-та скорост да слагат на колите.
Моя съвет - вземи си автоматик! Той по-добре ще прецени на коя предавка да изпревари ладата, за да не се чувстваш неудачник после. Само удряш "пидала у митала" и си готов. Не, че голям келепир да изпревариш лада.
Без лоши чувства, критиката е градивна.
volvo for life
Волво В70 '98 2,0 10V
И не забравяйте, че всяко натискане на спирачката, Ви бърка директно в джоба. Карайте предвиждайки!
Reply

#4
tonyfireman Wrote:
Razsipnik Wrote:В Кресненското дефиле вчера не успях да изпреваря Лада 5-ца на 5-та скопрост на изкачване(, а човекът се движеше с не повече от 70 км/час).
не искам да ви нервирам или дразня с тъпите си въпроси, но просто не знам дали не сбърках с колата.
Колега, как на 5-та със 70 км/ч нагоре? :roll: Не казвам, че си сбъркал колата, тя няма вина за шофьорските ти умения, ама какво си карал преди това? 3-та скорост нямаш ли? Или робуваш на бабините приказки за ниските обороти, как по-малко горяло жигулито и москвича навремето...
Интересно като си вдигнал 190 км/ч на коя предавка е било? Как искаш да има такъв диапазон на мощността /70-190/. Че и по наклон Smile Ако трябваше да е така щяха само 5-та скорост да слагат на колите.
Моя съвет - вземи си автоматик! Той по-добре ще прецени на коя предавка да изпревари ладата, за да не се чувстваш неудачник после. Само удряш "пидала у митала" и си готов. Не, че голям келепир да изпревариш лада.
Без лоши чувства, критиката е градивна.

Колега, не е до автоматика-това за нанагорното го казвам защото правих проба.
Струва ми се(съдя най-вече по шума от работата на двигателя), че колата нещо я мъчи.Дали нещо с Ресекса не сбърках(сложих 250 мл на цял резервоар, вместо 125мл.Иначе, излизайки от Сандански- вчера към 11:30 едно Волво В 40 светлосив металик много яко дърпаше.Отклони се преди Кресна.Колата беше много бърза за разлика от моята.

190 км съм вдигал по Е-79, на еднопосочното платно за София, малко след село Студена.На изкачването преди това - с превключване от 5-та на 4-та- 150 км на изкачване на 4-та .Знам ,че колата има ,,ряз" на теглене след 3500-4000 оборота.Та......при мен 190 засеа е максимумът, при това с леко нанадолно.не съм имал път по автомогистрала ,,Тракия" за да пробвам с 200 и над тази скорост.
Явно аз просто съм очаквал твърде много от С 40.На няколко пъти и тук ми бе казвано, че колата е семейна.
Забелязвам с тревога в последно време, че набира доста бавно колата(особено на 4-та скораст).
Наистина при 2-ра и Тпрета(особено трета набирането при наклон е доста по-добро), но в началото като я купих определено се държеше на високите предавки по-добре.
Прибирайки се от Сандански- много се измичих с някаква Опел Тигра.Ама много.
Разходът ми също не е вмалък-вчера карах сравнително икономично(като за мен)- чувствах се ,,пенсионер" - по Е-79, зариди голямото движение с 80-85 до 90 км/час.Разходът ми е 8,5 на дълъг път.Това е най-добрият резултат като икономичност, който съм постигал до сега.такъв разход изобщо не е малък.
Към този момент се въздържам от монтаж на ГИ, защото ми се струва ,че хубавата ми количка ще ,,угасне" съвсем. :roll:
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#5
100Y0 Wrote:Моят съвет е да не махаш катализатора преди да е напълно издъхнал. Това се усеща най-вече при наличието на мирис на "развалени яйца"от ауспуха. Интересно е защо не ти върви колата :roll: . Или си имал твърде големи очаквания към нея или наистина има някакъв проблем. Силата й е над 3500об./мин. и никакви лади/освен,ако не са супер тунинговани-има и такива :wink: /не могат да ти се пречкат по пътя. Аз с моята, въпреки че е 1,8 съм стигал 195 по километраж и то на газ/при това ГИ беше на икономичен режим :wink: /. Твоята е с 25к.с. по-мощна от моята и би трябвало да е наистина изтребител, особено с бензин 100 октана. Ако имаш възможност се качи на същия модел автомобил на някой от колегите от форума и направи сравнение. Поздрави.

Да.Затова съм разтревожен и аз.Да не гонворя как разни Голф-ове Тиди име мъчат страшно като се дърпам извънградско с тях.
Определено си мисля вече дали не съм попаднал на ,,издухана" бройка.
Добре де, ама компресията е добре.Това ми е казано в три отделни различни сервиза.

А кщолата иначе много ми допада.Не искам да се отказвам от нея.Дори и да стане лошото- да се окаже ,че вече не става пак ще гледам да си купя С 40.
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#6
Колега Разсипник - така наистина ще разсипеш хубавото си двулитрово Волво Big Grin Big Grin Big Grin
Недей само да му връзваш кусури и пак ти казвам - ела на някой сбирка да го покара клубар - може да се окаже, че за "stock" автомобил си е напълно нормален, макар че показателите които отчиташ при теб са леко занижени.
Пак ще повторя, че моята 1,8 нямам забележки по тяга и скорост. На магистралата към Бургас със жена ми на равно го докарах до 215 и мисля че това беше макса при мен .. ако беше на долу можеше и повече Big Grin
над 4000 оборота колата си променя динамиката, съответно и звука става много агресивен. Едва тогава купето вече става шумно. До колкото знам и при Ого1 с двулитровия е подобно положението.
Reply

#7
Мдаааа...
Ти не си за S40 ами за S60R. Макар, че и там е спорен момента дали ще може да караш на 5-та предавка с 70км/ч...
Моето S80 ако карам на 5-та с 70км/ч едва ли ще има много тяга(ако двигателя не е угаснал Big Grin ) 70км/ч особенно ако искаш да изпревариш по баир си за 3-та... :wink:

Всъшност може и да има разлики S80-то на 5-та при 4000об. на двигателя е с 180км/ч. Аз 5-та на по малко от 100км/ч не включвам...
Reply

#8
Tisho Wrote:Мдаааа...
Ти не си за S40 ами за S60R. Макар, че и там е спорен момента дали ще може да караш на 5-та предавка с 70км/ч...
Моето S80 ако карам на 5-та с 70км/ч едва ли ще има много тяга(ако двигателя не е угаснал Big Grin ) 70км/ч особенно ако искаш да изпревариш по баир си за 3-та... :wink:

Всъшност може и да има разлики S80-то на 5-та при 4000об. на двигателя е с 180км/ч. Аз 5-та на по малко от 100км/ч не включвам...

Тишо, сега вече всички ме взимате за мезе.
Карал съм Вектра А на нашите 1,6 75 к.с. преди волвото и едно рено шамад.Относно баира и предавките- когато купих колата и смених първите свещи беше пушка не ами топ.Изпреварвах си и на 5-та.Нещо колата ми се мъчи, явно прекалих с РЕДЕКС-а.
Над 3000 оборота става нетърпимо шумна вътре в купето.
Абсолютно динамичните и показатели в момента не са като на 140 к.с . автомобил.Все пак и Сеат Леон 110 к.с 1,9 ��� ���ТДИ съм пробвал и знам, какво е над 100 к.с. автомобил.
А компресията е мерена 3 пъти.Казаха ми че бубините били наред, ако не е така съм щял да позная, защото колата ще почне да работи на ,,два цилиндъра".Съмнява ме да е ГНП, защото и на студ и на пек-се така.Бавно набира .
Давам Ви пример изкачването преди Владая(точно преди постояниия полицейски пост)-на 4-та, сам в колата, ненатоварена- максимум , ама наистина максимум с газ до ламарината, като преди това съм започнал подготовка на 3-та- само 110 км/час.
Като шофьор(относно как превключвам) не съм съвсем бос колеги. :wink: Имам и 4 драг-а с моята С 40.
Да не говорим за това, че карането ми винаги на дълъг път е с много висока скорост.
Имам 2 съставени АУАН -а за превишена скорост.Не съм човек, който не си познава и владее колата.
ГОВОРЯ ВИ ЗА ДИНАМИЧНИТЕ ПОКАЗАТЕЛИ НА КОЛА 140 КОНСКИ СИЛИ.

ИЗВИНЯВАЙТЕ КОЛЕГИ, НО НОРМАЛНО ЛИ Е ДА МЕ ОТВЕЕ ЦИТРОЕН Ц 4 ?А КАЖЕТЕ ДЕ?
КОГАТО СЪМ САМ В КОЛАТА НА ДЪЛЪГ ПЪТ СЪМ РЕЙСЪР.ИЗПРЕВАРВАМ МНОГО ЧЕСТО ОТ ДЯСНО, ПРЕЗ БАНКЕТА СЪЩО.Това не биваше да го казвам, защото не е много за хвалба, но Вие ще ме изкарате едва ли не начинаещ полуидиот. :roll:
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#9
Tisho Wrote:Мдаааа...
Ти не си за S40 ами за S60R. Макар, че и там е спорен момента дали ще може да караш на 5-та предавка с 70км/ч...
Моето S80 ако карам на 5-та с 70км/ч едва ли ще има много тяга(ако двигателя не е угаснал Big Grin ) 70км/ч особенно ако искаш да изпревариш по баир си за 3-та... :wink:

Всъшност може и да има разлики S80-то на 5-та при 4000об. на двигателя е с 180км/ч. Аз 5-та на по малко от 100км/ч не включвам...


Тишо, както е тръгнало никога нявма да карам С60..Най-много и то с хиляди мъки да якпя накоя 13-14 г. С 60-кавече издухана отвсякъде.


А по темата, я ми кажете- има ли смисъл от чип-тунинг в моя случай?От турбина ме отказа един друг колега волваджия, според когото моят двигател не може да поеме турбина. :roll: Имам едни 1 200 лева заделени за зимни гуми и Джипи ес навигация-мисля да ги вложа в едзин чип.така поне ще върна 140 те коня на колата.Да не вми се скапе колата........
Вижте искам моето С 40 да стане равностойно на БМВ 318 ИС поне(конете са близки на двата автомобила), защото на М3 серията явно не става.


Относно предавките- 5-та е иконочмично скорост на 5-та със 70до 90 км/ час разхода ми е 4,3-4,5 (моментен).
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#10
Колега - никой не те взема на мезе - ама ти с тези безпокойства по колата направо нямаш аналог Big Grin
Ще ти дам една идея - има една две малки турбинки 160 к.с. в мобилето S40 не ги знам дали са издухани ама са много наточени - като "Жигули за технически преглед". Опитай се да бартеросаш твоята с малко парична добавка от твоите скътани и ще оправиш малко положението от към начесването на крастата.
И внимавай със скоростите - тия геройства един ден може да ти изиграят лоша шега :!: :!: :!:
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)