Posts: 1,370
Threads: 51
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2009
Reputation:
0
Колеги, ще кажете вече аман от моите тъпи въпроси, но.............не знам и се обръщам към Вас за разяснение :oops: .
Прибирам се сега от Радомир и напълно изненадващо за мен сметна ярко червена светлина на инфоцентъра- в отсека на Външна температура(нали се сещате-там където пише ��ЕХТ.
В началото се разтревожих и помислих, че колатга е загряла, нопроверих температура на двигателя- 69 градуса(в норма).Явно светва тази лапичка, когато температурата спадне под 4 градуса Целзий.За мен беше тревожно, защотоза първи път ми се случва.Сами разбирате книжката е на италиански.
Някой може ли да ми обясни, какво точно е предназнечението на тази явно ПРЕДУПРЕДИТЕЛНА светлина на инфоцентъра, най-вдясно долу при температура на околната среда.
Благодаря Ви.
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Posts: 632
Threads: 8
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
0
И аз първия път се ошашках леко.
На мойта кола свети в интервала от +4 до -4 градуса.
Идеята е да ти обърне внимание, че е възможно да има заледени участъци от пътя.
А иначе, ако двигателят е загрял добре, не би трябвало да ти стои на 69 :roll: Към 90 градуса трябва да е.
Posts: 1,370
Threads: 51
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2009
Reputation:
0
Huku Wrote:И аз първия път се ошашках леко.
На мойта кола свети в интервала от +4 до -4 градуса.
Идеята е да ти обърне внимание, че е възможно да има заледени участъци от пътя.
А иначе, ако двигателят е загрял добре, не би трябвало да ти стои на 69 :roll: Към 90 градуса трябва да е. НИКИ МНОГО БЛАГОДАРЯ!
Беше 84 градуса, (но спрях да пуша и затворих прозореца, че премръзнах ), пуснах климатика и затова стана 69 градуса.А вътре в купето беше супер.
Макар че обичам хладна време днес и аз бях неприятно изненадан.
Освен това духаше много силен вятър.Приближавайки към София стана +5 и +6 градуса и спря да свети.
Послепис:
Гледай значи , колко интелигентно са ни замислени колите.При това не говорим за новото С 40, а за Първа генерация от далечната 1997г.
Ярката червена светлина ,която да ти изостри вниманието.
Тая нощ очаквам да ми замръзне течността за чистачките, макар че съм сложил само концентрат(лятната , жълта от ОМВ ,,Каристал") Трябва да я изпомпя някак си, защото е грехота да я изразходя, само и само да я сменя със зимна течност.Мислех си, че макар и лятна, ако е концентрат няма да замръзне.Ама не.Замръзва си.
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Posts: 2,222
Threads: 97
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2007
Reputation:
0
Razsipnik Wrote:Huku Wrote:И аз първия път се ошашках леко.
На мойта кола свети в интервала от +4 до -4 градуса.
Идеята е да ти обърне внимание, че е възможно да има заледени участъци от пътя.
А иначе, ако двигателят е загрял добре, не би трябвало да ти стои на 69 :roll: Към 90 градуса трябва да е. НИКИ МНОГО БЛАГОДАРЯ!
Беше 84 градуса, (но спрях да пуша и затворих прозореца, че премръзнах ), пуснах климатика и затова стана 69 градуса.А вътре в купето беше супер.
Макар че обичам хладна време днес и аз бях неприятно изненадан.
Освен това духаше много силен вятър.Приближавайки към София стана +5 и +6 градуса и спря да свети.
Послепис:
Гледай значи , колко интелигентно са ни замислени колите.При това не говорим за новото С 40, а за Първа генерация от далечната 1997г.
Ярката червена светлина ,която да ти изостри вниманието.
Тая нощ очаквам да ми замръзне течността за чистачките, макар че съм сложил само концентрат(лятната , жълта от ОМВ ,,Каристал") Трябва да я изпомпя някак си, защото е грехота да я изразходя, само и само да я сменя със зимна течност.Мислех си, че макар и лятна, ако е концентрат няма да замръзне.Ама не.Замръзва си. Колега само да подчертая,че С/В40 се произвежда от 1996г. :wink:
За лампичката правилно си се сетил точно за това е.
Подсети ме за течността за чистачките,че миналата година имах проблеми със замръзнала течност :roll: .Трябва да я сменя и моята
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Posts: 1,370
Threads: 51
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2009
Reputation:
0
Знам, че се произвежда от 1996г.Това дори и аз го знам.
Иначе заслугата ,, да се сетя" е на НИКИ. :wink:
Голям гаф на шведите в тези раани серии на модела обаче е само 1- въздушна възгалвница(липсата на такава за пътника до водача за мен е необяснима и меко казано странна).Верно има СИПС, ама това е за предпазване от фрактири вследствие странични удари.
За течността- как да я изтегля?Свивката на ,,гърлото" на съда за течност за чистачки е под ъгъл 90%(обърнат) и с по-мек маркуч не може да се изтегли.
Все пак броих общо 30 лева за 5 литра течнсот за чистачки(концентрат).Не бива някак си-да я изоставям и да я изпръсквам на халост.
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Posts: 2,222
Threads: 97
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2007
Reputation:
0
Еми изпръскай я докато остане малко примерно 1/3 и долей с по-малко разредена зимна и си готов :wink:
Поне аз мисля така да направя
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Posts: 1,370
Threads: 51
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2009
Reputation:
0
raceteam Wrote:Еми изпръскай я докато остане малко примерно 1/3 и долей с по-малко разредена зимна и си готов :wink:
Поне аз мисля така да направя
Рейстийм, аз говоря за КОНЦЕНТРИРАНА течност.
Това си е жива разсипия. :wink:
Много ми нахвалиха ,,Сонакс".Ама не знам.Аз съм им ползвал само автошампоана.
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Posts: 2,496
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
2
Razsipnik Wrote:Знам, че се произвежда от 1996г.Това дори и аз го знам.
Иначе заслугата ,, да се сетя" е на НИКИ. :wink:
Голям гаф на шведите в тези раани серии на модела обаче е само 1- въздушна възгалвница(липсата на такава за пътника до водача за мен е необяснима и меко казано странна).Верно има СИПС, ама това е за предпазване от фрактири вследствие странични удари.
... не по темата ... но моета еска е от 96-та и си има двоен еърбег отпред :roll:
Posts: 1,370
Threads: 51
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2009
Reputation:
0
bell Wrote:Razsipnik Wrote:Знам, че се произвежда от 1996г.Това дори и аз го знам.
Иначе заслугата ,, да се сетя" е на НИКИ. :wink:
Голям гаф на шведите в тези раани серии на модела обаче е само 1- въздушна възгалвница(липсата на такава за пътника до водача за мен е необяснима и меко казано странна).Верно има СИПС, ама това е за предпазване от фрактири вследствие странични удари.
... не по темата ... но моета еска е от 96-та и си има двоен еърбег отпред :roll:
Вие сте късметлия.Явно е с реализирана като допълнителна опция.
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Posts: 2,496
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
2
Razsipnik Wrote:bell Wrote:Razsipnik Wrote:Знам, че се произвежда от 1996г.Това дори и аз го знам.
Иначе заслугата ,, да се сетя" е на НИКИ. :wink:
Голям гаф на шведите в тези раани серии на модела обаче е само 1- въздушна възгалвница(липсата на такава за пътника до водача за мен е необяснима и меко казано странна).Верно има СИПС, ама това е за предпазване от фрактири вследствие странични удари.
... не по темата ... но моета еска е от 96-та и си има двоен еърбег отпред :roll:
Вие сте късметлия.Явно е с реализирана като допълнителна опция.
Да не дава господ са си ползвам тоз късмет някога ...
иначе след като си закупих почти на сляпо без нищо да разбирам от коли моята шведка установих много приятни гъдели като напр. топлеж на дупетата на предните седалки и две много симпатични сгъваеми детски столчета отзад ... и се почуствах задължен да ги запълня с дечиня
|