The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Широколентова ламбда сонда

#11
За моженето може, даже само с един контролер и две сонди, и реле. Макар че са по 50-на долара самите сонди.
Единствено подгрева на неизползваната сонда трябва винаги да е включен щото се опушват вътре иначе, а това ги
убива бързо.

Първоначално сложих новата сонда на мястото на старата и карах така около две седмици, през което време имах няколко пъти проблеми (контролера забиваше и колата се побъркваше Smile ) които после се оказаха по моя вина. Преди обаче да си разреша проблема, реших да върна оригиналната сонда на мястото и и да сложа втори отвор с резба, непосредствено до оригиналната. Втулката с резба е гайка от главина за лада - това ми го каза един от сервиза за ауспуси. Взех си такава за 2лв. На въпроса за каква лада в магазина, отговорих: ами незнам, трябва ми за ламбда сонда, продавача каза: аха, ясно и ми даде нужната част. После я струговах за да я направя по-плитка и накрая я
завариха. На една от снимките в галерията се виждат и двете сонди - тук.
Сега мога да превключвам между двете сонди с едно двустепенно ключе.

А ако предимно на газ караш просто може да я оставиш с да работи като за газ. При студен мотор джетроника не взема под внимание сондата, мисля че до около 60 градуса на водата. Фобоса има някакъв програмируем изход за
реле, може би може да се ползва да превключва между двете.
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp

savarturbo.se
turbobricks.com

It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Reply

#12
Браво супер разговор се получи..Мисля да си поръчам такава сонда...Може ли да обесниш как става поръчката,плащането и доставката ,че съм скаран с интернет шопинга Smile
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
Reply

#13
То и аз май взех да се зарибявам :oops:
There's someone in my head but it's not me...
Reply

#14
Ами давай, а пък като позавърша още това онова ще те чипнем (че и Иво чака от нова година) и ще може още да надуеш спокойно. Ако не си с митсубиши обаче, а с гарет. Митсубишитата са малки и повече от 1 бар няма да има смисъл. За твоя мотор имам един "ужасен" чип на който лимита на оборотите му е вдигнат до 7500 и с който са изкарвани малко над 300 коня (на 8 клапанов B230FT!!) - с друга турбина, ауспух, бензинова помпа и инжектори, но с джетроника като ЕКУ, и без да му е портвана главата или да са му сменяни бутала/биели и прочее хардуер. Така че с него лимита няма да ти е горивната система. Ако ти е интересно потърси темите на thelostartof в турбобрикс.
Става въпрос за негов чип.
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp

savarturbo.se
turbobricks.com

It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Reply

#15
Моето турбо е Митсубиши и до 1 бар надува идеално, при това на доста ниски обороти. В момента съм го настроил на 0.8 бара и ми е тамън. За повече ще трябва и друго окачване, защото комбарата вози като лодка. Колкото до ламбда сондата, имам чувството, че моята е за смяна, понеже реагира доста инертно, като й следя сигнала от софтуера на газовата уредба, който се променя с доста голямо закъснение спрямо реалната промяна на сместа. И понеже, така или иначе ми се иска да си сменя сондата, затова взех да се замислям, дали да не я подменя направо с широколентова.
There's someone in my head but it's not me...
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)