03-07-2010, 07:24 PM
За моженето може, даже само с един контролер и две сонди, и реле. Макар че са по 50-на долара самите сонди.
Единствено подгрева на неизползваната сонда трябва винаги да е включен щото се опушват вътре иначе, а това ги
убива бързо.
Първоначално сложих новата сонда на мястото на старата и карах така около две седмици, през което време имах няколко пъти проблеми (контролера забиваше и колата се побъркваше ) които после се оказаха по моя вина. Преди обаче да си разреша проблема, реших да върна оригиналната сонда на мястото и и да сложа втори отвор с резба, непосредствено до оригиналната. Втулката с резба е гайка от главина за лада - това ми го каза един от сервиза за ауспуси. Взех си такава за 2лв. На въпроса за каква лада в магазина, отговорих: ами незнам, трябва ми за ламбда сонда, продавача каза: аха, ясно и ми даде нужната част. После я струговах за да я направя по-плитка и накрая я
завариха. На една от снимките в галерията се виждат и двете сонди - тук.
Сега мога да превключвам между двете сонди с едно двустепенно ключе.
А ако предимно на газ караш просто може да я оставиш с да работи като за газ. При студен мотор джетроника не взема под внимание сондата, мисля че до около 60 градуса на водата. Фобоса има някакъв програмируем изход за
реле, може би може да се ползва да превключва между двете.
Единствено подгрева на неизползваната сонда трябва винаги да е включен щото се опушват вътре иначе, а това ги
убива бързо.
Първоначално сложих новата сонда на мястото на старата и карах така около две седмици, през което време имах няколко пъти проблеми (контролера забиваше и колата се побъркваше ) които после се оказаха по моя вина. Преди обаче да си разреша проблема, реших да върна оригиналната сонда на мястото и и да сложа втори отвор с резба, непосредствено до оригиналната. Втулката с резба е гайка от главина за лада - това ми го каза един от сервиза за ауспуси. Взех си такава за 2лв. На въпроса за каква лада в магазина, отговорих: ами незнам, трябва ми за ламбда сонда, продавача каза: аха, ясно и ми даде нужната част. После я струговах за да я направя по-плитка и накрая я
завариха. На една от снимките в галерията се виждат и двете сонди - тук.
Сега мога да превключвам между двете сонди с едно двустепенно ключе.
А ако предимно на газ караш просто може да я оставиш с да работи като за газ. При студен мотор джетроника не взема под внимание сондата, мисля че до около 60 градуса на водата. Фобоса има някакъв програмируем изход за
реле, може би може да се ползва да превключва между двете.
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp
savarturbo.se
turbobricks.com
It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp
savarturbo.se
turbobricks.com
It’s not the fart that kills, it’s the smell!