The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с паленето сутрин.

#21
Пфу днеска най накрая си смених свещите и се оказа че за моя модел са наистина тип Champion CH172, сравнявах с другите СН179 но те са доса по къси и дебели наистина и немогат да станат. Мерси на всички и най-вече на Асе за инфото като цяло и за усилията му да помогне. Това е засега тези дни ще пробвам сутрешното палене и ще споделя резултатите ;о)
Reply

#22
Радвам се че най сетне успя да се пребориш с проблема.... Съжалявам че неволно съм се опитал да те подведа. От цялата тази история следва един извод:
Не се доверявайте 100% на това което пише по книгите. Проверявайте по метода "око да види, ръка да пипне"!
Don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall
Reply

#23
Значи все се каня да пиша и все забравям ;о(.
Та смених прословутите свещи още преди 3 седмици мисля. Сега колата пали супер, пускаш контакт, чакаш в студеното малко повече (5-6 сек.) въртиш и палиш, направо ся бях уплашил да не е нещо по сериозно ама добре че се разминах само с една смяна на 4те свещи от които се оказа че 2 бяха изгорели (старите имам предвид) ;о)
Аиде успех на всички със свещите и паленето на двигателя, не колата сутрин ;о)
Reply

#24
vasun Wrote:ммдамм, търсех и из други форуми. Много са доволните от ЮВЕ, там ще отида. (Има и недоволни, но то не може иначе).

Мерси за инфото.

Eto ti oshte edno:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.opelclub-bg.com/forum/index.php?showtopic=9101">http://www.opelclub-bg.com/forum/index. ... topic=9101</a><!-- m -->
Reply

#25
Важно е да се знае, че става дума за два абсолютно различни сервиза. Този който се намира на Симеоновско шосе е само за диагностика на ДВГ и е много добър. Ползвал съм го няколко пъти за бензинови двигатели и съм много доволен. Имат добра апаратура и знаят как да я ползват. Доста се чака обаче за свободен час.
Reply

#26
[quote="хамлет"]Имам проблем с паленето сутрин, последните 2-3 седмици се прояви. Вярно че зимата Дизелите палят по трудно. Колата ми е S40 двигател 1.9ТД (73kW).

В момента с едно подгряване на свещите е по4ти невъзможно да запаля, след второто подгряване пали след доста въртене на двигателя, а при три подгрявания след 3-4 оборот(мисля не е нормално). Преди коледа колата палеше оше след първото подгряване при 1-2 оборота. Незнам дали така може някой да предположи и да даде съвет кое трябва да погледна. Лично аз се надявам да са само свещи, но знае ли човек пък и тук ми е малко скъпо да ходя по сервизи и пр.

Та всеки който може да помогне моля да дава съвети тук.
Поздрави на всички, дано ви хареса сайта който подхванахме със
s0me0ne.bg


Наи лесната проверка на свещите която човек маже да си направи и сам е:
1. Сваляш кабелите на всички свещи;
2. Взимаш пробна лампа(може и обисновена крушка с 2 запоени кабела);
3. Слагаш единия кабел на плюса, а другия на Свеща там където е клемата за кабела, ако светне лампата е наред, ако не е изгоряла;

От тук нататък е лесно отиваш в магазина купуваш и сменяш.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)