The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с 945 Polar

#1
Преди седмица колата угасна Sad и не може да баде запалена ,смених датчика на коляновия вал ,но май и така наречения - IGNITION CONTROL UNIT не дава никакав сигнал , моля помогнете!
Reply

#2
tiko Wrote:Преди седмица колата угасна Sad и не може да баде запалена ,смених датчика на коляновия вал ,но май и така наречения - IGNITION CONTROL UNIT не дава никакав сигнал , моля помогнете!
Гориво има ли, за каквъв мотор става въпрос - дай малко повече инфо за да знаем какво да те посъветваме!!!
Reply

#3
Без повече информация няма как да помогне който и да е.. Дай повече информация как стана така че не пали.
Нещо пипано ли е скоро, ремонти? Грешки от компютъра някакви докато е на контакт? С какъв мотор е точно?
И какво те кара да мислиш че компа за запалването не работи? Аз имам EZ 116K ignition control module точно от
940 полар, 95 година, с B200FT мотор. Но преди това разкажи по-подробно, защото да ти се прецака компютъра е доста рядко срещано явление и може би не е в него проблема.
Reply

#4
На моето старо Волво, за 5 години експлоатация ми се прецакаха 2 неща и едното от тях беше компютърът, само че не на запалването, а на инжекциона, а другото - стартреът и с това май се изчерпват BOSCH-агрегатите по тази кола. С две думи - всичко, което е BOSCH, успя да се скапе. Не, че очаквам с тази информация да бъда полезен на колегата, но исках просто да кажа, че явно не е чак толкова рядко срещано явление да ти се прецака компютърът.
There's someone in my head but it's not me...
Reply

#5
Колега...,следи темата дето си я пуснал :wink:
Аз преди да купя моето 945 Polar,имаше подобен проблем... :roll: ,и на финала се оказа комутатора :evil:
Та...ако си с мотор B200FT,и се нарираш в София...,аз имам резервен работещ комутатор и може да пробваме лесно!
Имам и приятел диагностик,който е добър....-не само по душа Big Grin ,а и в професионален аспект :lol:


Поздрави!
Тежко, брате, се живее
между глупци неразбрани,
душата ми в огън тлее,
сърцето ми в люти рани.
Reply

#6
Извиниявам се за бавния отоговор ,ама много ядове напоследък и не съм влизал в i-net ,иначе volvo-то си е още същия труп.
Значи става дума за Volvo 945 1994г. мотор B200F ,IGNITION CONTROL UNIT е с номер на бош 0227400176 , комутатора е 0227100124
Закарал съм го при един приятел който има авто-сервиз ,но май и той не е сигурен какво може да е. Вчера познат от друг сервиз ме свърза с някакъв преподавател от Физическия факултет към СУ който се занимавал авто-компютри и ще му го нося тоя IGNITION CONTROL UNIT да види дали наистина и изгорял и дали може да се отремонтира. Свалил съм и комутатора и ще му до занеса и него, то всъщност не остана друго ,което може да бъде проблема.
Reply

#7
Аз също сменях бензиновото ЕКУ,волвото изгасна на един сфетофар и до там.Преди да се случи това ми присветна лампата за кислородния датчик,но така е след като управлението на мотора е на Бош.Успех с разрешаването на проблема.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)