The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
обикновен изпарител за газ..на турбо 4-ка

#1
някои ако може да разкаже ,как работи системата .Ще е интересно за много колеги!питам тук защото става дума за 4-та серия.    
Reply

#2
Ами системата работи като такава, конвенционална АГУ с балансиран изпарител.
Питай по- конкретно, какво те интересува. Има колеги, които с удоволствие ще ти отговорят/включително и аз/.
Reply

#3
del Wrote:Ами системата работи като такава, конвенционална АГУ с балансиран изпарител.
Питай по- конкретно, какво те интересува. Има колеги, които с удоволствие ще ти отговорят/включително и аз/.

интересува ме след ,като се направи щуцера на капака ,които служи за свързване към интеркулера-на тази връзка трябва ли да има регулиращ винт и по някакъв начин да се регулира налягането ,и преди кулера ли се свързва или след,защото видях ,че за карбураторни двг с турбо и за пълни инжекции връзката става по различен начин/това го видях тук-/http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=28&t=2582#p92421
и там щуцера е направен като /Т/ с регулиращ винт-а на тази схема по долу-има и тръба,която не ми е ясно къде отива-
смесителната плочка дали не трябва да е с три извода двата да са за захранване с газ и единия да е за маркуча от стъпковия мотор?-и къде е правилно да се монтира..?
питам защото се надявам да ми отговори някой ,който кара по този начин и знае някои тънкости-аз така или иначе ще пробвам        
Reply

#4
здравейте колеги.и на мен ще ми е интересно защото за да ми поставят газ ми искаха 1000лв.естественно отказах.имам изпарител който е електрически и ми казаха че неставал.колата ми е 1.7 турбо
Reply

#5
vil4an76 Wrote:здравейте колеги.и на мен ще ми е интересно защото за да ми поставят газ ми искаха 1000лв.естественно отказах.имам изпарител който е електрически и ми казаха че неставал.колата ми е 1.7 турбо


става става,,,като пробвам ще ти кажа как.общо взето е това по горе,но докато не пробвам ,няма как да знам какви са минусите и плюсовете,макар ,че имам и някаква идея -по съвремена и технически издържана... :wink:
Reply

#6
ок.колега ще чакам да споделиш с нас какво е станало.имам цяла газова но така си стои в мазата
Reply

#7
Здравейте,
По принцип изпарителите за двигатели без принудително пълнене са направени така, че да подържат налягане 0.45-0.65бара на първа камера-степен. Ако предното налягане е по- голямо от това създавано от турбото то може и да работи съответния изпарител на двигател с турбо/но изпарителя трябва да е и за съответните киловати /. Горното налягане обикновено се задава заводски от пружина.
Налягането на 1-ва степен е правопропорционално на натиска на пружината. Ако се намери начин да се регулира усилието на тази пружина значи може да регулираме и налягането на 1-ва степен. Следователно може да регулираме и налягането работната камера/2-ра степен/. Ако имаме всичко това ни трябва просто да боднем един щуцер на капака на втора камера и да запушим херметически фабричните отвори, които свързват работната мембрана/мембраната на 2-ра степен/. Това ни трябва за да може с налягането при включване на турбото и посредством щуцера по- горе да влияем на работната мембрана. Тя се стреми винаги да застава в равновесно положение спрямо "опорното" налягане/атмосферното или това от турбото/ и под налягането създадено в тясната част на смесителя.
Ами това е от мен.
Надявам се че съм дал някой "полезни" насоки за преправяне на обикновен изпарител на такъв за турбо.
сега Renault Laguna 3 2. 0dci 150 FAP
преди Volvo V40-1996, 1.8 16V- 115кс 
Reply

#8
Някой направи ли го вече турбото да върви и на газ Big Grin ако го е направил да сподели , че всички сте дали мнение ама никой не е го е направил още ? или поне не е споделил Smile
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)