The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ENGINE SERVICE REQUIRED

#11
virtualxi Wrote:Преди две седмици ходих на стенд в МотоПфое. Записаните грешки били въздушен проблем и горивен проблем. Казаха ако се повтори да им я карам, да я погледнат пак, иначе не можело да се определи. Могло да е от горивен филтър, кофти гориво, дизелова помпа. Досега не се е появявало пак, така че клоня към кофти нафта може би. Уж зареждам от ОМВ, но очевидно и там сигурно има ядове. Особено бесен им бях онзи ден, когато на бензиностанцията срещу Минно-геоложкия ми заредиха 71 литра, при положение, че в нея имах поне 5-6 пък резервоара е 70 :minigun:

Здравейте,
аз имам същият проблем. Карам Волво С60 Д5 с ръчна скоростна кутия.
На мен ми се случи същото нещо като на колегата, само че стана точно в момент на изпреварване на магистралата. Спрях, изключих двигателя, след това завъртях ключа, изчаках да си провери системите и запалих отново. Надписа изчезна веднага при запалването и след това колата вървеше, все едно не се е случило нищо. След това по пътя ми се случи още два пъти. Забелязах, че винаги колата "забива", когато натъпя рязко педала на газта. Днес ходих до МП и след диагностиката ми казаха, че има две грешки - за високо и ниско налягане на горивото. Причините, според тях, най-вероятно са три - запушен горивен филтър (нов и това отпадна като вариант), проблем с клапана на горивната помпа или проблем с някоя от дюзите. Днес пробвахме колата, натискахме я яко ,но не даде проблем. Казаха ми да я покарам още малко и ако пак се получи проблема, да отида отново при тях. Някой има ли идея от какво може да се получава "забиването", колата да губи мощност и да изписва съобщението "ENGINE SERVICE REQUIRED"? Моля, ако някой знае нещо да помогне.
Reply

#12
svdin Wrote:
virtualxi Wrote:Преди две седмици ходих на стенд в МотоПфое. Записаните грешки били въздушен проблем и горивен проблем. Казаха ако се повтори да им я карам, да я погледнат пак, иначе не можело да се определи. Могло да е от горивен филтър, кофти гориво, дизелова помпа. Досега не се е появявало пак, така че клоня към кофти нафта може би. Уж зареждам от ОМВ, но очевидно и там сигурно има ядове. Особено бесен им бях онзи ден, когато на бензиностанцията срещу Минно-геоложкия ми заредиха 71 литра, при положение, че в нея имах поне 5-6 пък резервоара е 70 :minigun:

Здравейте,
аз имам същият проблем. Карам Волво С60 Д5 с ръчна скоростна кутия.
На мен ми се случи същото нещо като на колегата, само че стана точно в момент на изпреварване на магистралата. Спрях, изключих двигателя, след това завъртях ключа, изчаках да си провери системите и запалих отново. Надписа изчезна веднага при запалването и след това колата вървеше, все едно не се е случило нищо. След това по пътя ми се случи още два пъти. Забелязах, че винаги колата "забива", когато натъпя рязко педала на газта. Днес ходих до МП и след диагностиката ми казаха, че има две грешки - за високо и ниско налягане на горивото. Причините, според тях, най-вероятно са три - запушен горивен филтър (нов и това отпадна като вариант), проблем с клапана на горивната помпа или проблем с някоя от дюзите. Днес пробвахме колата, натискахме я яко ,но не даде проблем. Казаха ми да я покарам още малко и ако пак се получи проблема, да отида отново при тях. Някой има ли идея от какво може да се получава "забиването", колата да губи мощност и да изписва съобщението "ENGINE SERVICE REQUIRED"? Моля, ако някой знае нещо да помогне.

Колеги,дайте идея какво да правя :hello2: :hello2: [-o< [-o< [-o<
Reply

#13
svdin Wrote:Колеги,дайте идея какво да правя :hello2: :hello2: [-o< [-o< [-o<

Ами в един чужд форум бях чел, за подобен проблем дето се разрешил чрез смяна на дизеловата помпа. Проблемите ги правела колата с различна честота, докато накрая съвсем спряла. Имаше цена в лири на ремонта, която не ми хареса. Филтъра ти нищо че е нов, това не означава, че не може да е дефектен. Така че ако ще почваш със смените, по-добре смени него и виж как ще е. Моята между другото оттогава не го е правила пак тоз проблем и мисля да го сложа в графата кофти гориво.
Reply

#14
Сега ще ти кажа за какво става въпрос според мен,от личен опит.Карам V70 D5 2002г.
Имах същия проблем като теб на магистралата и добре че стана,като влезнах в БГ иначе не знам колко пари щяха да ми вземат,както и да е......Карах с приблизително 200 на круиз и изведнъж ми светна авариен режим и колата почна да умира като скорост ей така,без предварителни индикаций за проблем с каквото и да е а излизам от сервиз абсолютно напълно обслужен с части SKF,ремъци,ролки,водна помпа и т.н. вкл. и филтри.
Спирам аз изчаках малко и загасих мотора,след това запалих и нямаше проблем и продължих.След няколко километра ми го направи пак,но с около 180км.....пак спрях и загасих,но когато пробвах да запаля пак не запали веднага,а повъртях доста,но тръгна и на третия път пак след няколко км направо загасна в движение с около 150 и не запали повече.А мотора не промени звука на работа до края.Почнаха да ме обикалят лешоядите с репатраците и да ми предлагат да ме докарат до София за около 500лв,защото ми било заминало турбото,помпата и т.н.Отсвирих ги
пуших около половин кутия цигари и през това време пробвах да я запаля няколко пъти,но безуспех.След около още 1 час колата запали и реших,че е температурен датчик защото като е изстинала и запали.Закротих я на около 70-90км и леко-леко до София стигнах,но на светофара на Университета,пак умря и се отказах повече да се занимавам и извиках един приятел с пътната да ме прибере.На сутринта я запалих безпроблемно,карах я на мръсна газ из центъра и нищо палеше си и си вървеше без грешка.Закарах я на майстор да я качи на компютър да я прочете и излезнаха 3 грешки и трите с горивото-проблем ниско налягане на горивна магистрала,проблем високо налягане и накрая беше датчик за горивото.....дрън-дрън,ама нищо.Реших да почна от горивния филтър,нищо че беше нов и после да мисля
за другите неща.Махнахме стария нов и от него изтече една гняс,като от филм на Хичкок,едно жълто-оранжево нещо,
и разни други гадости,смених го и колата повече не повтори проблема.Оказа се,че тук знаем много малко за Бактерийте,които се образуват в резервоара от дизела и правят точно тези проблеми,а си има добавка и за тях,която се сипва веднуй на 10 жил.км веднъй,за да нямаш тези проблеми.Това е от мен,малко дълго но изчерпателно.Дано да съм бил полезен.
Reply

#15
calcone73 Wrote:Сега ще ти кажа за какво става въпрос според мен,от личен опит.Карам V70 D5 2002г.
Имах същия проблем като теб на магистралата и добре че стана,като влезнах в БГ иначе не знам колко пари щяха да ми вземат,както и да е......Карах с приблизително 200 на круиз и изведнъж ми светна авариен режим и колата почна да умира като скорост ей така,без предварителни индикаций за проблем с каквото и да е а излизам от сервиз абсолютно напълно обслужен с части SKF,ремъци,ролки,водна помпа и т.н. вкл. и филтри.
Спирам аз изчаках малко и загасих мотора,след това запалих и нямаше проблем и продължих.След няколко километра ми го направи пак,но с около 180км.....пак спрях и загасих,но когато пробвах да запаля пак не запали веднага,а повъртях доста,но тръгна и на третия път пак след няколко км направо загасна в движение с около 150 и не запали повече.А мотора не промени звука на работа до края.Почнаха да ме обикалят лешоядите с репатраците и да ми предлагат да ме докарат до София за около 500лв,защото ми било заминало турбото,помпата и т.н.Отсвирих ги
пуших около половин кутия цигари и през това време пробвах да я запаля няколко пъти,но безуспех.След около още 1 час колата запали и реших,че е температурен датчик защото като е изстинала и запали.Закротих я на около 70-90км и леко-леко до София стигнах,но на светофара на Университета,пак умря и се отказах повече да се занимавам и извиках един приятел с пътната да ме прибере.На сутринта я запалих безпроблемно,карах я на мръсна газ из центъра и нищо палеше си и си вървеше без грешка.Закарах я на майстор да я качи на компютър да я прочете и излезнаха 3 грешки и трите с горивото-проблем ниско налягане на горивна магистрала,проблем високо налягане и накрая беше датчик за горивото.....дрън-дрън,ама нищо.Реших да почна от горивния филтър,нищо че беше нов и после да мисля
за другите неща.Махнахме стария нов и от него изтече една гняс,като от филм на Хичкок,едно жълто-оранжево нещо,
и разни други гадости,смених го и колата повече не повтори проблема.Оказа се,че тук знаем много малко за Бактерийте,които се образуват в резервоара от дизела и правят точно тези проблеми,а си има добавка и за тях,която се сипва веднуй на 10 жил.км веднъй,за да нямаш тези проблеми.Това е от мен,малко дълго но изчерпателно.Дано да съм бил полезен.

Благодаря за изчерпателноят отговор.
Значи искаш да кажеш, че смени горивният филтър и приключи? Интересно. Ще опитам и аз.
Знаеш ли нещо за тези добавки?
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)