The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Защо антифриза при дизела вдига по-бавно градуси?

#1
Здравейте,

Винаги съм се чудил защо през зимата дизеловите коли по-бавно вдигат температурата на антифриза, съответно повече време трябва да мине докато се стопли в купето?

Сигурно е от тепературата на горене в горивната камера? Ама това е само мое предположение? :roll:

Нека специалистите и знаещите да се изкажат и ограмотят несведущите като мен! :?
Reply

#2
Аз не мисля така 940 ката ми загрява след 2-3 км а побира доста антифриз. Дизела е най- калори4ното гориво. Може би зависи от колата и състоянието й и това колко антифриз има.
Reply

#3
Колега,това е защото при дизела температурата на горене е по малка от колкото при бензина.Ако бензиновия автомобил загрява за един километър то при дизела му трябват поне три километра да стигне 80-85 градуса.А и трябва да си забелязал,че в задръствания 80% от колите които са прегрели са бензиноядите и газениците :lol:
Reply

#4
Аз имам на блюдение върху Волво 940 2.4тди , Форд Фиеста 1.8Д, Рено лагъна 1,8 бензин, Ауди 80 1,8 бензин, Поло1.4 бензин. Като тръгна от дружба 1 на 0 градуса външна темепреатура си4ките бензинови коли заграяват 4ак горе на баира при младост а волвото ми е загряло още долу форда също. Може би изчаквам 2-3 минути преди да тръгна сигурно за това така ми се струва.
Reply

#5
И аз съм поставял подобно питане тук във форума и смятам че колата ми много бавно загрява,всеки веднага би ми отговорил да си сменя термостата но това беше първото нещо което направих въпреки че бях остановил че и стария си бачка нормално.Дори и лятото стрелката непреминава половината скала(което ме радва де - небих искал да загрявам и да хвърлям водите по пътя).Зимно време си слагам пред радиатора преграда като по този начин спирам почти целия въздух който обдухва радиатора и тази пролет бях забравил даже да я сваля до май месец и несъм имал никакви проблеми с прегряване а все пак температурите хич не са ниски по това време на годината.Явно има някаква специфика при дизелите и можеби се дължи на това че двигателя работи обикновенно на по-ниски обороти ама това са си мои предположения но и на мен ми е любопитно защо така се получава.
V40 2000г. 95кс Габрово
Reply

#6
Аз гледам 4е щом запаля мойта 940 ка перката си се върти аз незнам как е зацепена посточнно ли е да си се върти кат на москвич или по некъв друг на4ин ама колата си загрява. Може да си купя едно голямо парче кожа и да и направя маска ще изглежда добре и ще запердва студения въздух
Reply

#7
Въпреки другите прилики, 940-ката не е москвич и перката не трявба да се върти постоянно.
А другата работа с преградата пред радиатора - най-много беля може да си докара човек. Производителят е направил топлообмена на тази кола достатъчно добре за полярния крък. Ако не се стопля колата - трябва да се търси причината, а не да се лекува следствието
945 Polar 1997
2.0 Turbo B200FT
1986 cc
4 cylinders, 8 valves
Compression ratio: 8.5:1
114 kW (155 PS) @ 5600 RPM
230 Nm @ 3600 RPM
M90 manual gearbox
Reply

#8
Значи от тази сутрин тест със засичане на време,колата работи на място 20 минути докато натоваря всичко и си почистя стъклата от малкото сняг,без да съм пуснал на духа в колата парното.Достига работна температура среда на скалата на 5,5 км след потегляне. И естествено във вагона вътрешния обем е голям и продължава да си е хладно трябва още малко време за да стане приятно топло в колата. 2,5 тди това при външна температура -1 градус при по ниска ще засичам пак .
Reply

#9
Maxijaz Wrote:Значи от тази сутрин тест със засичане на време,колата работи на място 20 минути докато натоваря всичко и си почистя стъклата от малкото сняг,без да съм пуснал на духа в колата парното.Достига работна температура среда на скалата на 5,5 км след потегляне. И естествено във вагона вътрешния обем е голям и продължава да си е хладно трябва още малко време за да стане приятно топло в колата. 2,5 тди това при външна температура -1 градус при по ниска ще засичам пак .

Неразбрах това за нормално ли да го броя,и аз в неделя мръднах малко с колата и стрелката пое нагоре след около 5-6 километра(на място не повече от 5мин).Готов съм да се извиня на шведите или на когото и да е било ама на мен ми е студено и в моя град където живея съм обречен да си я карам вечно студена зимата(малък си ни е града просто - хем си ни е най-дългия - 22 километра го водят - :lol: :lol: :lol: ) :lol: :lol: :lol: .
V40 2000г. 95кс Габрово
Reply

#10
Ми не знам колега,при мен си е така с нов термостат и антифриз в нормата Big Grin .Честно казано ако излизам в голям студ и направо паля и тръгвам рано сутрин при липса на задръствания и висене по светофари си се возя на студено :?
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)