The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Не пали 460 1.7.91г

#1
Здравейте, имам следния проблем: скапва ми се акмулатора, а алтернатора ми показва нормално зареждане. Чисто нов акумулатор, ако не карам един ден и няма палене. Някой може ли да ми помогне с някоя идея. Благодаря предварително.
Reply

#2
Какво означава нормално зареждане 12.5 волта или при включени фарове и други 13.9до 14.1 а без консуматори до 14.4.Ако всичко е наред сменяш акумулатора и забравяш.Замери дали има консумация при покой ако има на еладжия и се оправят нещата.
Ако искаш веднъж за винаги да решиш проблема смени колата. Big Grin Big Grin Big Grin
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
Reply

#3
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=10316" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=4&t=10316</a><!-- l -->
Reply

#4
зареждането е 13.9, със всичко включено, не показва оттечки(при трима различни жичкаджии ходих), имам два акумулатора. Сега зареждам единия, карам два дни дни и слагам другия. Единия стоя зареден повече от два месеца без да го ползвам,сложих и запали веднага т. е. държи ток, другия е чисто нов. Мисля си за нещо, което ми яде тока, ама явно не постоянно и за това махам клемата от снощи да видя какво ще стане. За сега пали, ама акумулатора е зареден, така че след 1-2 дни ще видя(или още сутринта). Иначе за колата съм съгласен, че трябва да и драсна клечката, ама малко и остава да е ретро.
Reply

#5
Като писах за смяна на колата имах предвид по нов и голям модел на ВОЛВО.
А иначе в покой явно има голяма консумация.Успех. Smile
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
Reply

#6
Да споделя, че откакто махам клемата вечер , два дни пали без проблем. Може ли някой да ме посъветва, как да намеря от къде е оттечката, като не показва да има такава. Благодаря
Reply

#7
George Wrote:зареждането е 13.9, със всичко включено, не показва оттечки(при трима различни жичкаджии ходих), имам два акумулатора. Сега зареждам единия, карам два дни и слагам другия. Единия стоя зареден повече от два месеца без да го ползвам,сложих и запали веднага т. е. държи ток, другия е чисто нов. Мисля си за нещо, което ми яде тока, ама явно не постоянно и за това махам клемата от снощи да видя какво ще стане. За сега пали, ама акумулатора е зареден, така че след 1-2 дни ще видя(или още сутринта).

Колега, нещо не схващам!... :roll:
Утечка и ядене на ток при покой е едно и също нещо.
По принцип всеки автомобил в покой има някаква макар и минимална консумация на ел.енергия.
Било от радиота, било от алармата или нещо друго.
В твоя случай по-важен е размерът на консумацията на ток. Когато той е в граници 0,1 - 0,4 А/h, то тогава е нормално.
Но ако е вповечко,тогава страда акумулаторът.
Ти казваш, че колата е замервана на 3 различни места и не показва утечка.
Кое тогава е вярното?
Я по-добре почисти, намажи с тех.вазелин клемите на акумулатора и ги стегни здраво.
Огледай да не би да остава включено някое плафонче в купето или багажника.
И пак пробвай и утре, и другия ден.
Погледни / провери нивото, а ако можеш и гъстотата на електролита в батерията.
Reply

#8
Като се замери показва 0.1. Ако го оставя без да махам клемата до сутринта няма никой. Изключил съм всички лампи, остава алармата или касетофона, ама защо не показва. Освен да изкуба и двете и после да го мисля
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)