The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Въпрос за STC

#1
Пак имам върпос към по-старите Волваджии. Като карам на сняг, лед или там където може да боксува колата ест. СТЦ се включва и почва да светка, но ако е за по-дълго (примерно 2-3 сек.) се чува някакво стъргане. Като върна газта спира стъргането и няма проблеми. Изключвам СТЦ и пак давам газ, почвам да боксувам - няма стъргане. :? Това нещо нормално ли е???
Задавам толкова въроси, защото имам ЕС 80-ката от 3 месеца и колата е уникална, мн ми харесва, но такива неща ми правят впечатление... :x
2001 S80
Reply

#2
Моята е ������������ДСТЦ така си прави винаги когато
я усуквам на сняг ,лед и кал вече 2,5 год.

Нормално е .
КАРАЙ ЖАДЕН,ОСТАВИ ЕДИН ПОЛИЦАЙ ГЛАДЕН!
Reply

#3
Мерс колега. Ще спя спокойно Big Grin
Колата наистина мн ми допада, и ускорява доволно, въпреки че е 2 тона 8)
2001 S80
Reply

#4
STC е тракшън контрол,когато боксуваш ABS спира колелата и затова трака,абсолютно нормално. :wink:
Reply

#5
Колегите са отговорили изчерпателно за стъргането, което идва от действието на АБС - а.
Искам обаче да дискутираме точно в тази тема и въпроса дали СТЦ е удачно при снежен път. Мойто лично наблюдение е че понякога пречи и просто спира колата на стръмни изкачвания. При условие че е изключен гумите не се спират от спирачките и с хубави гуми колата доста по добре се катери. Впечатленията ми са лични и искам да споделите и други мнения. Уточнявам, че става въпрос за изкацване на стръмни и заснежени пътища. Не отричам системата като цяло но на сняг май не е удачна.
Reply

#6
При мен на заснежено(заледено) стръмно не ми активира спирачките,
а не вдига оборотите на мотора(отнема ми мощността).
Вече ако я усуча с вратите напред дори и на равно АБС почва да си трака .

Затова като взема да изкачвам по стръмни и заснежени терени си го изключвам.
КАРАЙ ЖАДЕН,ОСТАВИ ЕДИН ПОЛИЦАЙ ГЛАДЕН!
Reply

#7
[quote="nzd_1978"]Колегите са отговорили изчерпателно за стъргането, което идва от действието на АБС - а.
Искам обаче да дискутираме точно в тази тема и въпроса дали СТЦ е удачно при снежен път. Мойто лично наблюдение е че понякога пречи и просто спира колата на стръмни изкачвания. При условие че е изключен гумите не се спират от спирачките и с хубави гуми колата доста по добре се катери. Впечатленията ми са лични и искам да споделите и други мнения. Уточнявам, че става въпрос за изкацване на стръмни и заснежени пътища. Не отричам системата като цяло но на сняг май не е удачна.[/quo Това е точно така.При определени условия е по добре без STC :wink:
Reply

#8
А като АБС бие спирачка на предните колела да кажеме, докато колата е на скорост и е подадена газ, не се ли създава напрежение някъде по системата??? :roll:
2001 S80
Reply

#9
Вярно е, че Волво малко са прекалили със сигурноста, кото в един момент води до обратен ефект - НЕсигурност. Дори те в книжката си препоръчват при тежки зимни условия опитните водачи да изключват системата DSTC. Изключването й обаче не може да бъде напълно, някой от системите за сигурност като ABS остават активни. При поднасяне в завои, приплъзване по прав път или катерене, системата отнема мощноста и активира спирачка на колелото което е загубило сцепление (тогава започва тракането от ABS-а). Специално при С60 настройките са прекалено агресивни и вместо да помагат могат да те изнервят или подведат, губи се връзката "човек-автомобил-път" което е още по-опасното. Определено при изкачване на хлъзгав терен препоръчвам изключването на DSTC, по-малко доверие на системите и повече шофьорски опит Smile
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)