The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Зареждане на акомулатор как ?

#11
Cavalera Wrote:Моя е някакъв нонейм немски 62 Ah 540А с него дойде пред 2.5 години(и незнайно колко преди това), досега проблеми никакви, но оня ден след 7 дни в студа беше тотално умрял - заредих го и за момента е добре, но в предвид, че едната клетка не вреше при зареждеането - май ще се купува скоро нов. Давайте мнения и предложения...

Аз съм със СТАРТ 75Ah 700А. Смених го началото на юни и за сега се справя много добре при минусовите температури сутрин. Не си взех от МонБат понеже познавам доста от хората които ги правят и .... не бих препоръчал на никой да си вземе такъв произведен от преди година и половина насам. Преди бяха много добри - един изкара повече от 4 години на тате на жигулката.
V50 D4204T
[Image: ab286978.gif]
Reply

#12
Quote: Моя е някакъв нонейм немски 62 Ah 540А с него дойде пред 2.5 години(и незнайно колко преди това), досега проблеми никакви, но оня ден след 7 дни в студа беше тотално умрял - заредих го и за момента е добре, но в предвид, че едната клетка не вреше при зареждеането - май ще се купува скоро нов. Давайте мнения и предложения...


Аз съм с Ексайт+ /мисля че така се четеше на български/ 75 Ач , 765 А . Впечетленията ми до момента са много добри , вече втора зима нямам никакви проблеми с паленето. Добър е особенно за дизелови агрегати защото при паленето дава допълнителен ток - мисля че така го водеха. Вярно малко е скъпичък но си заслужава.Също така има и други добри акумулатори , хубави отзиви съм чувал за Бош. Преди съм карал с Варта , също много добър акумулатор. Та така че въпрос на вкус , предпочитания и най-вече на пари. ::beer::
Reply

#13
Мдаа нещата отиват към Bosch Silver - 63 или 74Ah
Reply

#14
Аз съм с ,,Монбат - Стандарт пауър" 75 АЧ.
Доволен съм като цяло.макар ,че след като напълно го разредих(по моя вина) съм нащрек.От друга страна имам много консуматори на ел.енергия от акумулатора в автомобила.Поради това, особено зимния сезон винаги преди да запаля проверявам с радар-детектора волтажа на акумулатора.Ако е 12,2-12,0 профилактично го зареждам.
Бих си купил някакъв по-добър акумулатор- ,,БОШ" например, но моя акумулатор вмомента броих 180 лева.Не е малко.

Качествата на ,,Монбат" са доста..................спорни ......Аз пък съдя от това , колко пъти колата на родителите ми е отказвала да запали заради иначе ,,изправен" ,,Монбат".

Според мой приятел сервизджия за кола с двигател 1,8 и над тази кубатура е необходимо акумулатор 75 АЧ-не по-малко.На мен 62 АЧ ми се струва недостатъчно....
Мот двигател е 2,0 литров.
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#15
Акумулаторната батерия се избира в зависимост от стартера. От своя страна той е е избран за дадения ДВГ Wink Генераторът пък се избира спрямо батерията. Т.е. трябва да се слага такъв акумулатор, който е предписан в техническото описание на автомобила. Друг е въпросът с включването на допълнителни консуматори. Енергийят баланс на автомобила, трябва по възможност да е положителен. т.е. при работа на ДВГ, генераторът да може, както да осигурява работата на консуматорите, така и да зарежда акумулатора. Всичко е свързано, ако добавяме консуматори, трябва да сменим генератора, след това и акумулатора...или в обратен ред Big Grin Примерно, моят генератор беше 80А, изгоря му диодният блок (не питайте как срам ме е да си призная :oops: ) и реших че е по-рентабилно да го сменя (генератора). В момента мисля, че може да отдава 100А, респективно сложих и по-мощен акумулатор (по-горе съм написъл какъв).


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply

#16
volvopower Wrote:аиде никои ли не е откачал акумулатора на с60 за да сподели кажете моля ви спешно е!!!
Колега аз съм с V40 и винаги ,като сваля акумулатора се "губи" часовника и радиото после изисква код, но при мен беше написан на кутията на радиото- отзад и го въвеждаш отново. Наскоро минах по тоя път само с тази разлика ,че се разминах с почистване на стартер от мръсотия и смяна на четки.
Reply

#17
Здравейте, аз имам С60 Д5 2002 г. Свалял съм акумулатора и съм го зареждал и нямам никакав проблем с радио или нещо друго, за всеки случай изчаквам 5 минути след като съм я изгасил и задължително изкарвам ключа иначе дава грешка. Общо взето това е всичко.
Volvo S60 D5 2002г.
Reply

#18
благодаря колега но вече рискувах и откачих акумулатора, за щастие не ми се закодира радиото,дори се запазиха и запаметените станции и настройки.
ВОЛВО С60 Д5 2002г.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)