12-21-2009, 11:00 AM
Здртавейте,
отдавна не съм минавал насам, че работа семейство едно друго .. знаете как е. Ноооо не съм изневерил на марката. :wink: Сега по същество:
Онзи ден поспорихме с един приятел относно това дали е по добре като запалим колата зимата, на -10 примерно, да я оставим да поработи 3-9 минути на празен ход или направо да почнем да я караме. Тъй като с времето нещата се променят реших да попитам дали и за тези неща са се променили. Да формулирам подробно въпросът си.
1. Дали за нормален дизел като запалим на -10 е по добре да се остави колата да поработи 5-10 минути или не.
2. дали работата на празен ход при току що запален двигател е вредна за турбината.
3. След като тръгнем е добре да я караме в долната граница на турбината 1,8-2,2 к оборота или на средните 2,4-2,6
Мерси предварително
отдавна не съм минавал насам, че работа семейство едно друго .. знаете как е. Ноооо не съм изневерил на марката. :wink: Сега по същество:
Онзи ден поспорихме с един приятел относно това дали е по добре като запалим колата зимата, на -10 примерно, да я оставим да поработи 3-9 минути на празен ход или направо да почнем да я караме. Тъй като с времето нещата се променят реших да попитам дали и за тези неща са се променили. Да формулирам подробно въпросът си.
1. Дали за нормален дизел като запалим на -10 е по добре да се остави колата да поработи 5-10 минути или не.
2. дали работата на празен ход при току що запален двигател е вредна за турбината.
3. След като тръгнем е добре да я караме в долната граница на турбината 1,8-2,2 к оборота или на средните 2,4-2,6
Мерси предварително