The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Масло в охладителната система

#1
Колата е 460-бензин 1.6 пълен инж.
Двигател В-16F
Момци, дайте идея какво да правя и предположения от какво може да е проблема. Разбрах го съвсем случайно като реших да погледна нивото на охладителната течност в казанчето. Маслото в двигателя не е пресечено. Поведението на уреда за температурата е нормално, не се губи и парното.
Моите предположения за сега са гарнитурата на главата или вероятно изгнили тапи,но за последното не съм сигурен дали важи при този мотор :roll:
Reply

#2
Според мен правилно предполагаш за гарнитура на главата.И не е лошо да го оправиш по-бързо този проблем за да не се получи обратното / антифрис в маслото или да излезне през аспуха / . При мен се получи точно това - викам си ще изкара още малко така , ама не в Унгария ми излезе антифриза през аспуха и тогава да видиш зор. Та та че оправяй го.
::beer::
Reply

#3
ОК
То се видяло че свалянето на тиквата е неизбежно :evil:
И понеже сам ще трябва да го правя,имам няколко питания:
Задължително ли е да шлайфам главата при тази манипулация със смяната на гарнитурата?
Как мага да проверя в гаражни условя за евентуални кривини по нея :roll:
В магазините за авточасти казват че гарнитурата за 1.6 и 1.7 е еднаква. :!: Вярно ли е това?
Reply

#4
С поред мен най-добре ще е ако я закараш на сервиз да я погледнат, но си мисля че ще минеш и без шлайф на главата. На мене преди две години горе долу ми взеха 60 лева за машинно пасване на клапаните и шлайф на главата но аз имах и харч на антифриз. Така и така ще я сваляш и нова гарнитура ще слагаш ако имаш възможност закарай я да я погледнат запознати поне ще знаеш че това вече ще е ОК. Big Grin хайде честита нова година Big Grin
Reply

#5
здравейте колеги и честита нова година.един мой колега само че в работата колега имаше същият проблем само че на ренде сценик и при него се оказа че има спукан цилиндър.дано при теб не е така.успех
Reply

#6
Честита Нова Година на всички волвофенове!

определено проблема е от гарнитурата на главата,желателно е да се шлайфа дори задължително!проблема може и да е в блока между отворите за охлад течност и отвора за маслото от евент корозия да се е образувала язва-така беше при мен и симтомите бяха същите,първо се омасли антифриза ..след известно време и маслото стана на боза-сваляй и огледай задължително и блока

<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=6687&p=86129#p85844" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=4&t=6687&p=86129#p85844</a><!-- l -->
Reply

#7
terorist,гарнитурата на 1.6 и 1.7 еднаква ли е? :roll:
Reply

#8
Да ви се оплача :evil:
Не мога да намеря гарнитура за главата в цяла северна България.
За B16F НЯМА :evil:
От 1.7 не става :evil:
Reply

#9
И аз не мога да открия от къде би могло да се купи гарнитура, но ето малко инфо което се надявам да ти помогне в ремонта : <!-- m --><a class="postlink" href="http://v4x.narod.ru/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://v4x.narod.ru/</a><!-- m --> .
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#10
Абе колега когато търсиш гарнитура за Волво потърси и за Рено. Нали моторите са едни и същи значи може да попиташ и в спецелизиран сервиз за Рено. Там няма начин да нямат. Надявам се да съм бил полезен. Поздрави :?
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)