This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с искрата или газ.ел.ключ или не знам
#1
Вчера колата ми направи някаква странна схема. Веднъж изгасна както беше на свободен ход,без причина,отдадох го на това,че бях в подземен паркинг и произтичащите от това,голямо количество въглеродни окиси и т.н. и т.н. глупости, но когато след това в рамките на деня колата в движение угасна по същия мистериозен за мен начин, разбрах че имам проблем.Скромните ми познания по устройството и работата на бензинови двигатели с обикновени газови уредби, каквато е моята 850,с 2.0 см3 и 20 кл. 143 к.с. ме наведоха на мисълта за проблеми с делко,бобина или нещо по ел.окомплектовката на газ. уредба,тъй като след второто изгасване запали след няколко опита с дълго въртене и когато се бях отказал вече, иначе след запалване и преди тези изгасвания колата си работи идеално и равномерно,както впрочем се очаква от 5 цил.двигател Волво,моля някой ако са имали подобни проблеми нека споделят опита си относно това...какво се е оказало,как се е оправило и на каква цена ако помнят приблизително,естествено...благодаря ви предварително
Цитирай
Thanks given by:
#2
При мен така се е получаваше от лоша маса на електронното запалване.
Цитирай
Thanks given by:
#3
Имах подобен проблем 850 2,0 10в 126кс метан както върви и умира на метан с повече въртене пали на бензин иси върви нормално хванахме се в метановата уредба и сменихме платна на изпарителя[90ЛВ] но проблема си остана и след дълго умуване я закачихме за провека тока на свещите и странното беше че при натоварване на двигателя прекъсваше на всички цилиндри оказасе избиващ към оста палец[20лв] смених го и досега няма проблеми странното беше че на бензин вървеше а на метан изгасваше явно на газ е по чувствителна към тоци
Цитирай
Thanks given by:
#4
Провери дали прави същият проблем и на бензин. Ако пак го има, виж запалването, ако го няма, виж клапана за газта. За да угасне изведнъж, най-вероятно проблемът е електрически и то глобален...т.е. не е само 1 кабел за свещ или само 1 свещ. А за газта, може да се прекъсва проводник към клапана , въпреки че и тогава имаш известно количество газ в изпарителя и няма да угасне изведнъж.
Цитирай
Thanks given by:
#5
благодаря за мненията колеги, оказа се счупена планка на горен тампон на която са закрепени датчиците за ел.запалване и от клатенето на двигателя,влагата и др. фактори се получава това гаснене.
Цитирай
Thanks given by:
#6
joro the driver 17 написа:благодаря за мненията колеги, оказа се счупена планка на горен тампон на която са закрепени датчиците за ел.запалване и от клатенето на двигателя,влагата и др. фактори се получава това гаснене.
това обаче се оказа временно,защото положението пак е такова с гасненето по всяко време на движение или св.ход и вече съм полудял и не знам кво още да направя,след като бях на елкон,газаджия и ми казват че трябвало пред тях да стане за да открият иначе било игла в купа сено
Цитирай
Thanks given by:
#7
проблема е открит и решен-Датчик на хол на разпред.вал, неработещ нормално и недаващ верен или изобщо някакъв сигнал към компа в опред.моменти и тогава се получава това гаснене, защото компа не отчита че мотора работи по тоя сигнал или липсата му в моя случай и не дава искра към бобина, комутатор и т.н., реших проблема след 3 мес борба и с помощта на Стефан Петков от София, за което му благодаря.
Цитирай
Thanks given by:
#8
Ееее,най-после :cheers: =D> :cheers: =D> ,браво :thumbup:
Тежко, брате, се живее
между глупци неразбрани,
душата ми в огън тлее,
сърцето ми в люти рани.
Цитирай
Thanks given by:
#9
kire написа:Ееее,най-после :cheers: =D> :cheers: =D> ,браво :thumbup:
И на теб много благодаря за съветите по тел. и съдействието.
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)